Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69650 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

OscarAndre skrev:Hey.
Jeg er nu blevet i tvivl, om proteinpulver er bumse-fremkaldende, da et par af mine venner har sagt det er, og lige ledes har nogle af sagt, at det ikke er.
Jeg søger ganske enkelt bare et konkret svar på dette; Er proteinpulver bumse fremkaldende?

OscarAndre skrev:Hey.
Jeg er nu blevet i tvivl, om proteinpulver er bumse-fremkaldende, da et par af mine venner har sagt det er, og lige ledes har nogle af sagt, at det ikke er.
Jeg søger ganske enkelt bare et konkret svar på dette; Er proteinpulver bumse fremkaldende?

Jussefar skrev:Jeg ved ikke om det måske er broscience, men jeg har altid hørt og så vidt jeg lige husker også læst, at indtagelse af mere protein end du forbruger, kan fremkalde urenheder på ryg og skuldre. Men om det er en gang fis, eller ej er jeg ikke sikker på.
Jeg mindes i hvert fald ikke, at jeg fik overvejende mere urenheder på skuldre og ryg efter begyndte at smide det i hovedet.

ThueK skrev:Jussefar skrev:Jeg ved ikke om det måske er broscience, men jeg har altid hørt og så vidt jeg lige husker også læst, at indtagelse af mere protein end du forbruger, kan fremkalde urenheder på ryg og skuldre. Men om det er en gang fis, eller ej er jeg ikke sikker på.
Jeg mindes i hvert fald ikke, at jeg fik overvejende mere urenheder på skuldre og ryg efter begyndte at smide det i hovedet.
Oplever det samme.

Milky skrev:Nu har jeg selv haft gået til hudlæge, og han fortalte mig, at det absolut bedste man kan gøre for ens hud(så længe det ikke er meget voldsomme tilfælde, hvor man skal bruge Roccoutan og lignende) er:
- Skyld ansigtet med lunket vand hver morgen og aften og dup det forsigtigt tørt med et rent håndklæde.
- Undgå solarie og pas så vidt muligt på solen om sommeren, da sol er for bumser, som det er at pisse i bukserne for at holde varmen; det hjælper kortvarigt, og derefter forværres det. Solen udtørrer bumserne, ja, men derudover vil solen resultere i en øget talgproduktion, som så vil resultere i flere bumser. Hvad sker der så, når man har stegt i solen på stranden hele sommeren, og det bliver efterår? Så kommer der mange bumser, som ikke bliver udtørret af solen.
Derudover frarådede han, at man vaskede sig i ansigtet med diverse sæber og geler - også selvom de er uden parfume og lignende - da de påvirker hudens naturlige fugt-/fedtbalance, og det kan resultere i langt flere bumser.
Min hudlæge er netop gået på pension, hvorfor han havde rigtig mange års erfaring - særlig med bumser og psoriasis.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster