Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

RippedInFourWeeks skrev:Jeg har en tendens til at få bumser til halsen, jeg tror ikke det er pga. min barbering for har haft det i omtrent 1,5 år nu. Men kan det være at det ville hjælpe at bruge en barbermaskine istedet for en skraber?

livebig55 skrev:RippedInFourWeeks skrev:Jeg har en tendens til at få bumser til halsen, jeg tror ikke det er pga. min barbering for har haft det i omtrent 1,5 år nu. Men kan det være at det ville hjælpe at bruge en barbermaskine istedet for en skraber?
nu ved jeg er hvordan din hud ser ud, men jeg fik det osse min læge sagde det var fordi min hud for for uren og derfor kom det ned i de åbne porre har fået nogen piller og der hjælperbtw jeg bruger skraber

RippedInFourWeeks skrev:livebig55 skrev:RippedInFourWeeks skrev:Jeg har en tendens til at få bumser til halsen, jeg tror ikke det er pga. min barbering for har haft det i omtrent 1,5 år nu. Men kan det være at det ville hjælpe at bruge en barbermaskine istedet for en skraber?
nu ved jeg er hvordan din hud ser ud, men jeg fik det osse min læge sagde det var fordi min hud for for uren og derfor kom det ned i de åbne porre har fået nogen piller og der hjælperbtw jeg bruger skraber
Jeg tror ikke det er slemt nok til at få de der piller, men tak for hjælpen

Sore skrev:Skægpest!! er det måske. Prøv at barbere med en skægtrimmer uden afstandstykke du får dog nogle mandige skægstubbe ala don johnson. Men pesten forsvinder!

Pzyrex skrev:Jeg har også førhen døjet med røde "knopper" på halsen efter barbering, men det var ikke deciderede bumser. Er du sikker på det er bumser?

Sore skrev:Basiron kan måske hjælpe

RippedInFourWeeks skrev:Jeg har en tendens til at få bumser til halsen, jeg tror ikke det er pga. min barbering for har haft det i omtrent 1,5 år nu.?

JOR skrev:Kom godt med barbersprit på lige efter du har brugt din skraber. Det giver en kortvarig brændende fornemmelse. Til gengæld har du desinficeret de overskårne bumser, og dermed begrænset spredningen. Hjælper efter få gange barbering.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster