Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1448
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1446

Følg bodybuilding.dk på

Bumser på halsen, skraber eller barbermaskine?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Jeg har en tendens til at få bumser til halsen, jeg tror ikke det er pga. min barbering for har haft det i omtrent 1,5 år nu. Men kan det være at det ville hjælpe at bruge en barbermaskine istedet for en skraber?

Reputation point: 5

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

RippedInFourWeeks skrev:Jeg har en tendens til at få bumser til halsen, jeg tror ikke det er pga. min barbering for har haft det i omtrent 1,5 år nu. Men kan det være at det ville hjælpe at bruge en barbermaskine istedet for en skraber?

nu ved jeg er hvordan din hud ser ud, men jeg fik det osse min læge sagde det var fordi min hud for for uren og derfor kom det ned i de åbne porre har fået nogen piller og der hjælper :) btw jeg bruger skraber
Brugeravatar

Reputation point: 0

livebig55 skrev:
RippedInFourWeeks skrev:Jeg har en tendens til at få bumser til halsen, jeg tror ikke det er pga. min barbering for har haft det i omtrent 1,5 år nu. Men kan det være at det ville hjælpe at bruge en barbermaskine istedet for en skraber?

nu ved jeg er hvordan din hud ser ud, men jeg fik det osse min læge sagde det var fordi min hud for for uren og derfor kom det ned i de åbne porre har fået nogen piller og der hjælper :) btw jeg bruger skraber

Jeg tror ikke det er slemt nok til at få de der piller, men tak for hjælpen :)

RippedInFourWeeks skrev:
livebig55 skrev:

Jeg tror ikke det er slemt nok til at få de der piller, men tak for hjælpen :)

nu var det osse fordi jeg havde en del på ryggen og brysted :)
Brugeravatar

Skægpest!! er det måske. Prøv at barbere med en skægtrimmer uden afstandstykke du får dog nogle mandige skægstubbe ala don johnson. Men pesten forsvinder!

Logbog: Ingen logbog

Sore skrev:Skægpest!! er det måske. Prøv at barbere med en skægtrimmer uden afstandstykke du får dog nogle mandige skægstubbe ala don johnson. Men pesten forsvinder!

Det er ikke skægpest :) Det er rigtige bumser :)

Basiron kan måske hjælpe

Jeg har også førhen døjet med røde "knopper" på halsen efter barbering, men det var ikke deciderede bumser. Er du sikker på det er bumser?
Brugeravatar

Reputation point: 495

Geografisk sted: Vejle

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00

Pzyrex skrev:Jeg har også førhen døjet med røde "knopper" på halsen efter barbering, men det var ikke deciderede bumser. Er du sikker på det er bumser?

Yep, jeg er sikker :P et meget sjælendt sted at få bumser, ja...

Sore skrev:Basiron kan måske hjælpe

Jeg vil prøve mig ad :)

RippedInFourWeeks skrev:Jeg har en tendens til at få bumser til halsen, jeg tror ikke det er pga. min barbering for har haft det i omtrent 1,5 år nu.?

?
Det er højst sandsynligt fordi din hud er uren. Husk at vaske hænder ofte, og undgå at klø dig selv på halsen med dine beskidte negle.
Brugeravatar

Reputation point: 160

Kom godt med barbersprit på lige efter du har brugt din skraber. Det giver en kortvarig brændende fornemmelse. Til gengæld har du desinficeret de overskårne bumser, og dermed begrænset spredningen. Hjælper efter få gange barbering.

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 220.00
- Dødløft: 210.00

JOR skrev:Kom godt med barbersprit på lige efter du har brugt din skraber. Det giver en kortvarig brændende fornemmelse. Til gengæld har du desinficeret de overskårne bumser, og dermed begrænset spredningen. Hjælper efter få gange barbering.

Det vil jeg også prøve :)

Det kan være svært at se forskel på bumser og skægpest... det kan sagtens være skægpest pga. en beskidt skraber. Et alternativ er at bruge engangsskraber og smide ud efter brug, eller hvis det er betændelse i hårsække så kan skrubbecreme 1x dgl hjælp, mandelolie efter barbering og fugtighedscreme u. parfume. Bare før piller :) Good luck

Reputation point: 10

Geografisk sted: Fredericia

Træner her: Fitness World Lyongade
Fitness World

Jeg har på fornemmelsen det ikke er skægpest, fordi at på mine kindben og under næsen hvor jeg også barbere kommer der ikke bumser, det er kun på halsen. Men ville en barbermaskine løse problemet hvis det nu var skægpest? Jeg har desuden en barber creme som hedder "Shavesafe" som skulle hjælpe på det, hvis det var skægpest. Jeg har før prøvet at dyppe min skraber ned i kogende vand, hvis problemet nu var at den var beskidt. Hvis det er problemet, hvordan er den bedste måde så at holde den ren?

Tak for hjælpen :)

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster