Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

toto_G4M3R skrev:Jeg tror ikke der findes nogle reelle programmer... Så vidt jeg kan se, fjoller de bare lidt rundt i nogle stativer.

Legend skrev:toto_G4M3R skrev:Jeg tror ikke der findes nogle reelle programmer... Så vidt jeg kan se, fjoller de bare lidt rundt i nogle stativer.
Kvaliteten af dine indlæg skuffer aldrig.

Jukkaboy skrev:Hvis du vil det, er det meget simpelt:
Pullup progressioner
Pushup/planche progressioner
Frontlever/backlever progressioner
Handstand pushup progressioner
Manna progressioner
Dødløft og squats med vægt er svære at erstatte, men pistols/elevated shrimp squats kan give ok masse et stykke tid.
Det burde dække dig fint ind.

VPN skrev:Kan se nogle kompetente personer her.. Så i stedet for at oprette ny tråd spørger jeg her:
Har lavet følgende program:
Push
Handstand progression
Dips progression
Pistols progression
L-Sit progression
Push ups progression
Split squats progression
Pull
Pull ups progression
Rows progression
Hangning Leg Raises progression
Front Lever progression
Grunden til jeg har delt det op er for at kunne arbejde lidt længere med hver skill..
Skal siges jeg også løber på mine Pull dage..
Køres skiftevis push/Pull.. Og holder pause de dage jeg føler for det..
Regner med at køre 4 x 10, og 4 x 30 sek i statisk holds, for så at gå videre til næste progress..
Nogle råd!? :-)

dwellengers skrev:VPN skrev:Kan se nogle kompetente personer her.. Så i stedet for at oprette ny tråd spørger jeg her:
Har lavet følgende program:
Push
Handstand progression
Dips progression
Pistols progression
L-Sit progression
Push ups progression
Split squats progression
Pull
Pull ups progression
Rows progression
Hangning Leg Raises progression
Front Lever progression
Grunden til jeg har delt det op er for at kunne arbejde lidt længere med hver skill..
Skal siges jeg også løber på mine Pull dage..
Køres skiftevis push/Pull.. Og holder pause de dage jeg føler for det..
Regner med at køre 4 x 10, og 4 x 30 sek i statisk holds, for så at gå videre til næste progress..
Nogle råd!? :-)
Jeg ville dele det op i bent arm strength og straight arm strength
BAS : Chins//dips supersæt, pushups/rows, robe climbs evt.
SAS: Handstand, L-sit, squats, FLever, leg raises/hollow body arbejde.
Og så ville jeg løbe på dine Bent Arm Strength dage

VPN skrev:Men kan jo skaffe mig en bar jeg kan hænge i døren, koster vel ikke så meget.. Og så jeg meget godt kørende herhjemme med SAS workouts.

dwellengers skrev:VPN skrev:Men kan jo skaffe mig en bar jeg kan hænge i døren, koster vel ikke så meget.. Og så jeg meget godt kørende herhjemme med SAS workouts.
Få en sat op i lejligheden, så kan du også få nogle kropshævninger til vinter. Dertil kan montere nogle ringe - Ring Rows, Ring Pushups og Muscle ups er lækre øvelser.

Jukkaboy skrev:
Generelt er mange øvelser i ringe super fede og man kan blive ved i laaang tid før man når et punkt hvor det ikke bliver hårdere:) Ring pushups med vægt giver personligt mig både bedre doms/styrke og bedre kontakt end nogen DB øvelser nogensinde har gjort.
Jeg burde lære muscle ups, men jeg er for doven;p

!
dwellengers skrev:Jukkaboy skrev:
Generelt er mange øvelser i ringe super fede og man kan blive ved i laaang tid før man når et punkt hvor det ikke bliver hårdere:) Ring pushups med vægt giver personligt mig både bedre doms/styrke og bedre kontakt end nogen DB øvelser nogensinde har gjort.
Jeg burde lære muscle ups, men jeg er for doven;p
Det er nemlig bare pisse godt. Hvis du kan lave en gode 5-6 dips og chins i ringe, burde du kunne lave en strickt MU

VPN skrev:Skal lige ordentlig igang.. Har lige meldt pause i centret.. For blev lidt stresset over jeg skulle op og bruge det, nu jeg betalte for det..
og lige pt er det ikke tid jeg har mest af!
Men det med ringe lyder SUPER fedt.. Kan også let bæres udenfor.

Jukkaboy skrev:Hmm, det er kan jeg sagtens. Jeg må igang med at øve mig på transition i øvelsen. Det er det sværeste synes jeg, min opererede skulder er ikke så glad for den del. Måske noget excentrisk arbejde ville være the bomb.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster