Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

JannikJ skrev:FitnessDK i roskilde er ringe fitnessworld i roskilde er ok
FitnessDK er tit overcrowded og curls i squat rack og de har kun 42 kgs håndvægte![]()
Fitnessworld i roskilde er i gang med en større ombygning som står færdig til 29 februar hvordan det ser ud der skal jeg ikke kunne sige men de har op til 57,5kgs håndvægte hvilket er meget rart

zcbm skrev:hej bb.dk
Jeg tænkte lidt på hvad der ligger af trænings centre i Roskilde?
efter hvad jeg lige kan spotte via centerguiden her på siden ligger der en fitnessDK og en Fitness world..
der må da ligge noget andet? noget You know !! ikke så fitnessDK og fitness world agtigt??
hvis ikke dette er tilfældet? er der så nogle der har erfaringer med de to centre? og er de noget værd for en BB'er?

MrMads skrev:Har selv boet i Roskilde. Jeg er enig i kritikken af FitnessDK, har ikke prøvet FW.
Der er dog en tredje mulighed: Roskilde Atlet Klub
God jernhule som er lidt mere hardcore og ikke så fitnessagtig

gayguy69 skrev:MrMads skrev:Har selv boet i Roskilde. Jeg er enig i kritikken af FitnessDK, har ikke prøvet FW.
den lyder også ret awesome, ulempen ved den er så vidt jeg ved at håndvægtene ikke går ret højt op

Gulkasket skrev:gayguy69 skrev:MrMads skrev:Har selv boet i Roskilde. Jeg er enig i kritikken af FitnessDK, har ikke prøvet FW.
den lyder også ret awesome, ulempen ved den er så vidt jeg ved at håndvægtene ikke går ret højt op
Så vidt jeg husker går de til 40kg

Leverkatten skrev:RAK er et fint sted, har selv trænet der for år tilbage, folk er venlige og der er den der klub-stemning og hygge som et mindre sted har. Det billigt at træne der iøvrigt..

TheCzech skrev:Leverkatten skrev:RAK er et fint sted, har selv trænet der for år tilbage, folk er venlige og der er den der klub-stemning og hygge som et mindre sted har. Det billigt at træne der iøvrigt..
Klubstemningen ødelægges desværre lidt af, at der næsten ikke er nogen aktivitet dernede mere.

Bob Harris skrev:TheCzech skrev:Leverkatten skrev:RAK er et fint sted, har selv trænet der for år tilbage, folk er venlige og der er den der klub-stemning og hygge som et mindre sted har. Det billigt at træne der iøvrigt..
Klubstemningen ødelægges desværre lidt af, at der næsten ikke er nogen aktivitet dernede mere.
Lies. Der er stadig en hård kerne af unge flotte mennesker, så hvis du rammer klubben kl. 14-18ish så er gang i den. Og høj musik.

zcbm skrev:Gulkasket skrev:gayguy69 skrev:MrMads skrev:Har selv boet i Roskilde. Jeg er enig i kritikken af FitnessDK, har ikke prøvet FW.
Så vidt jeg husker går de til 40kg
Hvordan fungerer det at være medlem af sådan en klub?

TheCzech skrev:Leverkatten skrev:RAK er et fint sted, har selv trænet der for år tilbage, folk er venlige og der er den der klub-stemning og hygge som et mindre sted har. Det billigt at træne der iøvrigt..

zcbm skrev:siger mange tak for god respons !
fitness world lyder til at være der jeg kommer til at skulle bruge min tid som det lyder !!!
men grundlæggende er det fordi jeg har planer om at flytte til roskilde om 3-4 måneders tid.
og så er det bare essentielt at der ligger et godt træningscenter, som jeg ville kunne li at komme i !!
jeg vil hovedsagligt komme til at træne om aftenen ( efter kl 19 )
så hvis bare der ikke er så crowded er det ikke så vigtigt at der ''kun'' er håndvægte til 40-45-50-55 osv.. bruger ikke rigtig så høje kg endnu alligevel !![]()

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster