Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Tank91 skrev:Fedt nok! giver et kæmpe boost til min bænk nu jeg har fundet ud af at min triceps kan hjælpe meget mere til..! Kan også mærke mine arme er Meget mere medtaget end ved træning med normal bredde:)

Alex4049 skrev:Tank91 skrev:Fedt nok! giver et kæmpe boost til min bænk nu jeg har fundet ud af at min triceps kan hjælpe meget mere til..! Kan også mærke mine arme er Meget mere medtaget end ved træning med normal bredde:)
Husk på du ikke får trænet brystet så meget på den måde.
Close-Grip BB bænk er primært en tricepsøvelse (hvis du holder rigtig smalt fat)

RippedInFourWeeks skrev:Alex4049 skrev:Tank91 skrev:Fedt nok! giver et kæmpe boost til min bænk nu jeg har fundet ud af at min triceps kan hjælpe meget mere til..! Kan også mærke mine arme er Meget mere medtaget end ved træning med normal bredde:)
Close-Grip BB bænk er primært en tricepsøvelse (hvis du holder rigtig smalt fat)
Det meget underligt, for mit vedkommende kan jeg mærke et sindsygt squize i brystet hvis jeg holder meget tæt.

Tank91 skrev:RippedInFourWeeks skrev:Alex4049 skrev:Tank91 skrev:Fedt nok! giver et kæmpe boost til min bænk nu jeg har fundet ud af at min triceps kan hjælpe meget mere til..! Kan også mærke mine arme er Meget mere medtaget end ved træning med normal bredde:)
Det meget underligt, for mit vedkommende kan jeg mærke et sindsygt squize i brystet hvis jeg holder meget tæt.
Altså jeg vil da helt klart blive ved med close grip nu når jeg er langt stærkere med dette greb! Det må da gå lidt i brystet.. ellers må jeg bare udligne det med store triceps:)

A Menace To Chicken skrev:Tank91 skrev:RippedInFourWeeks skrev:Alex4049 skrev:Tank91 skrev:Fedt nok! giver et kæmpe boost til min bænk nu jeg har fundet ud af at min triceps kan hjælpe meget mere til..! Kan også mærke mine arme er Meget mere medtaget end ved træning med normal bredde:)
Altså jeg vil da helt klart blive ved med close grip nu når jeg er langt stærkere med dette greb! Det må da gå lidt i brystet.. ellers må jeg bare udligne det med store triceps:)
hvad er dit mål, store muskler eller bare så tunge løft som muligt?

A Menace To Chicken skrev:det er muligt at du responderer bedre ved tung træning, hvor rodet et begreb dét end må være, men så træn dine patter tungt så de kan blive store, og dine triceps tungt, så de kan blive store. Hvis du fokuserer hovedsagligt på een bænkvariant, så bliver din træning for ensformig - med mindre dit mål er at blive The Master Of Triceps.
.. som The Simönian så korrekt siger; the body becomes it's function.

Alex789 skrev:Hvorfor ikke bare køre en mellem ting mellem bredt og smalt? Stimulation på begge muskler og maksimal styrke! ja tak

Tank91 skrev:Alex789 skrev:Hvorfor ikke bare køre en mellem ting mellem bredt og smalt? Stimulation på begge muskler og maksimal styrke! ja tak
Jamen synes jeg også jeg gør:) mine hænder er ca. 30 cm fra hinanden.. når jeg strækker mine tommelfingre når de præcis det stykke af stangen som ikke er rillet ind.. Vil da mene man stadig rammer pecs i denne situation.. og hvis min triceps/pecs ratio måske er en anelse til triceps fordel, så må det vel være optimal situationen hvad angår muskelmasse/styrke når jeg kører bænk:) Det er vel et personligt anliggende..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster