Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Oliverg skrev:Hvor meget protein får du? Hvor meget fedt får du?
Til at spotte en udvikling kan: billeder og målinger(fedttang og MÅLEbånd) være to gode metoder.

ubbidub skrev:Du skal smide flere kg. Din fedt% er nok ikke mindsket efter så lidt tid, desuden tror jeg bare det er væske/lort du har smidt..

JesperN skrev:Får du kun 1200 kcal? Det var godt nok ikke meget, er du ikke usandsynligt sulten?
Edit, eller ligger du 1200 i underskud?

toto_G4M3R skrev:Du træner ikke, du er tynd, du er i stort kcal overskud.. Du mister meget muskelmasse, hvis du altså har noget muskelmasse som du har bygget op ved træning.

Jmt skrev:Stop med at cutte, begynd at træne og spise mere.

alex5207 skrev:Jmt skrev:Stop med at cutte, begynd at træne og spise mere.
Jeg ved godt at det stikker imod træningen, men af personlige grunde vil jeg gerne have min fedtprocent ned omkring 8-10% så jeg ikke har det overflødige mere, og derefter påbegynde træningen

alex5207 skrev:Jmt skrev:Stop med at cutte, begynd at træne og spise mere.
Jeg ved godt at det stikker imod træningen, men af personlige grunde vil jeg gerne have min fedtprocent ned omkring 8-10% så jeg ikke har det overflødige mere, og derefter påbegynde træningen

andreas7074 skrev:alex5207 skrev:Jmt skrev:Stop med at cutte, begynd at træne og spise mere.
Det giver ikke mening at cutte uden at træne. Så er det bare et vægttab, det er ikke nødvendigvis sundt. Et fedttab derimod er som regel sundt, så længe det ikke tangerer det vanvittige,

alex5207 skrev:andreas7074 skrev:alex5207 skrev:Jmt skrev:Stop med at cutte, begynd at træne og spise mere.
Det giver ikke mening at cutte uden at træne. Så er det bare et vægttab, det er ikke nødvendigvis sundt. Et fedttab derimod er som regel sundt, så længe det ikke tangerer det vanvittige,
Mit mål er at få min fedtprocent ned på omkring 8-10%, det tangerer vel på ingen måde til det vanvittige? Kan du forklare mig forskellen på et vægttab og et fedttab? Du taber vel også fedt ved vægttab og omvendt??

alex5207 skrev:andreas7074 skrev:alex5207 skrev:Jmt skrev:Stop med at cutte, begynd at træne og spise mere.
Mit mål er at få min fedtprocent ned på omkring 8-10%, det tangerer vel på ingen måde til det vanvittige? Kan du forklare mig forskellen på et vægttab og et fedttab? Du taber vel også fedt ved vægttab og omvendt??

Jmt skrev:alex5207 skrev:Jmt skrev:Stop med at cutte, begynd at træne og spise mere.
Ens fedtprocent kan også formindskes ved at ens muskelmasse øges.
Just saying.

Oliverg skrev:Jmt skrev:alex5207 skrev:Jmt skrev:Stop med at cutte, begynd at træne og spise mere.
Just saying.
Nej

Qmega skrev:Oliverg skrev:Jmt skrev:alex5207 skrev:Jmt skrev:Stop med at cutte, begynd at træne og spise mere.
Just saying.
Nej
Jo.

Qmega skrev:Fordi fedtmassen er angivet i %. Hvis du øger din muskelmasse, vil hele din kropsmasse øges, og fedtprocenten bliver derved lavere. Du har stadig samme fedtmasse, men fedtprocenten bliver givetvis lavere.
](./images/smilies/wallbash.gif)

Qmega skrev:Hvis du inden for en given periode leanbulker og derefter cutter, så jo.

Oliverg skrev:Mener du at man kan leanbulke og opnå en vægtøgning, hvoraf 85% er muskel? Han skal jo ikke begynde på AS.
Oliverg skrev:Og hvis du mener man kan cutte det fedt væk, man tog på under bulk, så er det jo noget vrøvl.. så svarer det jo bare til at cutte igen - overhovedet ikke det diskussion gik på.

Qmega skrev:Oliverg skrev:Mener du at man kan leanbulke og opnå en vægtøgning, hvoraf 85% er muskel? Han skal jo ikke begynde på AS.
Nej, det har jeg på intet tidspunkt sagt.Oliverg skrev:Og hvis du mener man kan cutte det fedt væk, man tog på under bulk, så er det jo noget vrøvl.. så svarer det jo bare til at cutte igen - overhovedet ikke det diskussion gik på.
Diskussionen gik på hvorvidt om ens fedt% kan reduceres, ved at opnå større muskelmasse.
Og nej, det er ikke vrøvl. Sagen er at fedtprocenten kan reduceres selv om fedtmassen forbliver den samme, hvis altså personen øger muskelmassen. Om man så skal cutte senere i forløbet er en anden ting.
Edit: Hvis du cutter den mængde fedt væk, som du gainede under et bulk, er din fedt% stadig lavere end da man startede med at bulke. Muskelmassen er nu blevet øget, fedtmassen forbliver den samme - altså er din fedt% blevet reduceret.

AlexUldahl skrev:1200 kalorier om dagen.. Du må have en ødelagt metabolsk rate eller noget.. Jeg cutter på 3000-3500 kalorier, og det går i et fornuftigt tempo.

alex5207 skrev:AlexUldahl skrev:1200 kalorier om dagen.. Du må have en ødelagt metabolsk rate eller noget.. Jeg cutter på 3000-3500 kalorier, og det går i et fornuftigt tempo.
Ud fra hvad jeg har kunne finde frem til via diverse ligevægtsindtagsberegnere så som bodylabs; http://www.bodylab.dk/ligevægtsindtag- ... rbrug.asp#
Hvor jeg indtaster alder: 18 - vægt: 72 - højde: 189 cm og dertil let aktivitet
Ud fra det spytter maskinen ud at jeg har et ligevægtsindtag på 2587 kalorier, dvs. at jeg er i underskud med 1300 kalorier.
Hvis jeg spise 3000-3500 ville jeg jo tage forholdsvist hurtigt på, og det er jo ikke det der er intentionen

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster