Er nybegynder, ska jeg cutte eller bulke?
Og hvor meget skal jeg cutte/bulke?
Vægt: 74kg
Højde: 176

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Andreas007 skrev:jeg ved man kan læse det herinde et sted. Men hvad betyder bulke?betyder det ikke et eller andet med at presse sig selv hårdt eller?

Mondu skrev:Dav
Er nybegynder, ska jeg cutte eller bulke?![]()

kinky_fætter skrev:Mondu skrev:Dav
Om du skal cutte eller bulke det bestemmer du selv. Uanset om du cutter eller bulker så vil du noget tage lidt på i vægt, på grund af styrketræning. Og som nybegynder er er det vist rimelig nemt at få lidt muskelsmasse på, man kalder det også "begyndergains" tror jeg.
Jeg synes du skal bare start stille og roligt ud med at træne i 3 måneder og så se, hvordan resultatet ser ud. Derefter planlæg om du vil bulke eller bare cutte.

Joakim skrev:hvordan kan finde på at skrive at man tager på hvis man er på cut og er nybegynder?Hvis man er på cut så ligger man i underskud i forhold til ens daglige forbrug af kalorier, og hvis du bruger flere end du indtager så kan man sku heller ikke tage på
logisk nok.
desuden vil jeg tro at det med at man udvikler mere muskelmasse som nybegynder er en misforståelse. så vidt jeg kan huske, har jeg læst, i en fagbog, at man IKKE udvikler mere muskelmasse i starten men at der sker en tilpasning mellem musklernes sammenspil således at man hurtige vil kunne løfte mere, men uden at have forøget muskelmassen.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 56 gæster