Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Gitte86 skrev:Jeg har trænet det sidste års tid, primært cardio. Jeg går til spinning 2-3 gange om ugen af 1 times varighed og træner udover det 2-3 gange af 1-2 timer. Jeg har tabt 18 kg, men nu står vægten stille. Jeg er 160 høj og vejer 59 kg, så jeg er ikke overvægtig, men jeg vil godt smide ca 5 kg mere.
Jeg vil gerne lave noget styrketræning og har gjort det i perioder, men jeg bliver bare SÅ træt. Her mener jeg ikke kun i kroppen ( det er der jo ikke noget at sige til), men også humør-mæssigt. Alt mit overskud forsvinder, jeg orker ikke noget og bliver nærmest deprimeret. Det er somom min krop slet ikke kan komme sig oven på styrketræningen, selvom jeg kun har styrketrænet hver anden dag.
Er der noget jeg kan gøre for ikke at blive så flad for energi? Jeg synes jeg spiser fornuftigt med meget protein og sunde fedtstoffer.

Gitte86 skrev:Jeg er ikke deprimeret, men har tit problemer med at sove efter træning. Jeg vågner altid mange gange om natten, fordi jeg har uro i kroppen og min puls er høj. Måske skal jeg bare ikke styrketræne, jeg kan jo bare se at det gir gode resultater

Gitte86 skrev:Det er både styrketræning og spinning. Jeg drikker en kop kaffe kl 8 når jeg står op, så det kan næsten ikke være det. Jeg ved ikke om jeg spiser for lidt, det gør jeg nok nogle dage og så for meget andre dage. Jeg ved godt jeg skal have kigget på kosten, men påvirker den også søvnen?

Gitte86 skrev:Det kan godt være jeg skal prøve med en pause. Det er bare så svært, når man har et mål man gerne vil nå

Gitte86 skrev:Jeg er ikke deprimeret, men har tit problemer med at sove efter træning. Jeg vågner altid mange gange om natten, fordi jeg har uro i kroppen og min puls er høj. Måske skal jeg bare ikke styrketræne, jeg kan jo bare se at det gir gode resultater

Gitte86 skrev:Jeg er 27. Det er ikke ret længe siden jeg fik taget blodprøver hos lægen for vitaminmangel, fordi jeg taber rigtigt meget hår ( jeg har nærmest fået høje tindinger!). Og det er specielt når jeg har trænet meget. Men jeg manglede ikke vitaminer. Tror i det kan være noget med østrogen-niveauet?

Gitte86 skrev:Deload? Hvor længe tager det? Jeg synes bare det er svært at lade være med at træne
. som regel er det en uge.

Gitte86 skrev:Deload? Hvor længe tager det? Jeg synes bare det er svært at lade være med at træne

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster