Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Lazaar1 skrev:B2B, jeg ændrede dog lidt eller meget på det. Det jeg ændrede var at jeg bruger flere bryst øverlser, på de dage man skal træne bryst, og lørdagene træner jeg bryst,skulder,triceps,abs med istedenfor hvile.
Lazaar1 skrev:Jeg startede på styrketræning for ca 2 til 3 måneder siden

peter n skrev:<br abp="779"><br abp="780">Mon det er en god ide hvis...<br abp="781"><br abp="782">Lazaar1 skrev:<br abp="778">B2B, jeg ændrede dog lidt eller meget på det. Det jeg ændrede var at jeg bruger flere bryst øverlser, på de dage man skal træne bryst, og lørdagene træner jeg bryst,skulder,triceps,abs med istedenfor hvile.<br abp="784"><br abp="785">Tror du ikke ham der har skrevet B2B har bedre styr på programlægning end dig?<br abp="786"><br abp="787">Kør det som det er skrevet, eller kør noget fullbody 3x ugen.Lazaar1 skrev:<br abp="783">Jeg startede på styrketræning for ca 2 til 3 måneder siden

. Men hvorfor der går så langtid. Jeg starter først med bænkpres, senere går jeg over til dicline bænkpress, nu jeg heller ikke den bedste til alle lavne på øvelserne men, den tredje bliver incline bænkpress, derfra går jeg over til dumbell bænkpress. Også går jeg videre til det med kablerne/rope, og kører ca 4 øvelser der, så selve bryst musklerne får jeg trænet 8 i alt, og får dem stresset så meget som muligt. Skuldertræningen bliver så på ca: 4 øvelser, tricips ligger på 4 øvelser, og tilsidst mave ligger på 4 øvelser.
Lazaar1 skrev:Jeg ved 4 timer er voldsomt, men det går åbenbart hurtigt uden at blive klar over det. Men hvorfor der går så langtid. Jeg starter først med bænkpres, senere går jeg over til dicline bænkpress, nu jeg heller ikke den bedste til alle lavne på øvelserne men, den tredje bliver incline bænkpress, derfra går jeg over til dumbell bænkpress. Også går jeg videre til det med kablerne/rope, og kører ca 4 øvelser der, så selve bryst musklerne får jeg trænet 8 i alt, og får dem stresset så meget som muligt. Skuldertræningen bliver så på ca: 4 øvelser, tricips ligger på 4 øvelser, og tilsidst mave ligger på 4 øvelser.
Og det skal siges at alle øvelserne har hver 4 sæt. Og jeg holder selføglige ikke mere end 90 sekunder pause i hver set. Det var måden de 4 timer gik på med mig, og jeg ved godt der er noget voldsomt her, derfor var jeg også på udkig efter et andet program, hvor jeg kan køre de samme antal øvelser, bare med fære muskelgrupper pr dag.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster