Som i nok ved, har jeg lavet rigtig rigtig mange spørgsmål herinde til den her site nogle meget dårlige spørgsmål men andre meget gode, men man har jo brug for noget viden !
her i det her år har jeg kørt hår træning, og jeg faktisk kommet til det punkt hvor jeg ''kunne'' lide min krop, jeg trænet og trænet og trænet , spiste sundt & ikke det mindste slik ! jeg var faktisk i super form på en måde, altså når jeg mener superform, er det at jeg mener jeg er selv er i superform og normal tilfreds med min krop...
Men så var det at jeg begyndte og ryge i den for 2 måneder siden mødte jeg 1 fantastisk pige & siden den dag er jeg røget i den ...
jeg har ikke trænet i 2 måneder & jeg spiser af helveds usundt hvidt brød , chips & dip , chokolade , stadigvæk pepsi max & andre former for usundt og chipsende bliver spist inden senge tiden :s
Jeg har stadigvæk en del muskelsmasse tilbage ! men kan se at det blot stille og rolig forsvinder tilbage til det gamle shit jeg var i inden jeg trænet!
Problemet er at mig og kæresten er sammen hverdag enten bor vi hos hende eller mig & vi bor 3 timers kørsel fra hinanden ...
Jaaa , endelig er mit spørgsmål om der nogle der kan give nogle fif eller idéer hvordan jeg kan komme ud af den her situation ?
Og hvordan jeg kan få mit gamle jeg tilbage !
& ikke mindst idéer til mine gamle gode vaner..
Jeg har ikke brug for læge videnskab eller andre shit, jeg vil have folks erfaringer, folk der måske selv har prøvet 1 form for denne her situation.
Håber virkelig i vil hjælpe mig, for vil sq igang igen!
Peace out bb'er