Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mr Statue skrev:Lol disko program![]()
![]()
Diskoer inden for træning er er så newbii og sætter sig ikke ind i træning og forbliver newbii.
FKBS skrev:Mr Statue skrev:Lol disko program![]()
![]()
Diskoer inden for træning er er så newbii og sætter sig ikke ind i træning og forbliver newbii.
Et disco-program er ikke ideelt, nej, men hvem siger, at han ikke har et separat benprogram? Eller måske har han en skade i bentøjet?
Dude, du er newbie:-)

FKBS skrev:Mr Statue skrev:Lol disko program![]()
![]()
Et disco-program er ikke ideelt, nej, men hvem siger, at han ikke har et separat benprogram? Eller måske har han en skade i bentøjet?

p0peye skrev:FKBS skrev:Mr Statue skrev:Lol disko program![]()
![]()
Dude, så ville han ikke ha skrevet det sådan.
Så du er selv newbie, dude.

FKBS skrev:p0peye skrev:FKBS skrev:Mr Statue skrev:Lol disko program![]()
![]()
Dude, du er newbie for at kalde mig newbie.
Fakta er, at vi ikke ved, om han træner ben ved siden af separat - eller har en eller anden hindring, der gør at han ikke kan. Han vil dog alt andet lige være for dum, hvis han kan træne ben ikke at gøre det. At begynde at tyde ud fra det han har skrevet, hvor vidt han er en regulær møghund af en disco-pumper, finder jeg at overfortolke noget så simpelt som et indlæg, som kan være skrevet i en fart.
kll skrev:- Og så ikke nogen kommentarer omkring, at det er dumt ikke at træne ben. Er rimelig godt med omkring hele kroppen, så vil se om det kan lade sig gøre at vokse ekstra meget ved at køre koncentreret om overkroppen.

p0peye skrev:FKBS skrev:p0peye skrev:FKBS skrev:Mr Statue skrev:Lol disko program![]()
![]()
Dude, du er newbie for at kalde mig newbie.
Fakta er, at vi ikke ved, om han træner ben ved siden af separat - eller har en eller anden hindring, der gør at han ikke kan. Han vil dog alt andet lige være for dum, hvis han kan træne ben ikke at gøre det. At begynde at tyde ud fra det han har skrevet, hvor vidt han er en regulær møghund af en disco-pumper, finder jeg at overfortolke noget så simpelt som et indlæg, som kan være skrevet i en fart.kll skrev:- Og så ikke nogen kommentarer omkring, at det er dumt ikke at træne ben. Er rimelig godt med omkring hele kroppen, så vil se om det kan lade sig gøre at vokse ekstra meget ved at køre koncentreret om overkroppen.
Tolker du dette som at han er skadet? Eller har et seperat træningsprogram? Fordi det gør jeg nemlig ikke. Og det jeg ikke at jeg er ene om.

Mindis skrev:TS - Angående mavetræningen kan du gøre som en gut jeg kender, der træner i samme center som mig.
Det går ud på at du ligger dig på en pilates bold og nærmest vipper med løftede ben og en ROM på 5-7 cm. Det gør du 800 gange, fordelt over 16 sæt af 50 gentagelser. Når du derefter tager på Den Glade Viking i Sunny Beach vil folk klatte dig i hovedet, for at få din opmærksomhed.

BåB skrev:Lad nu være med at svine ham til, fordi han ikke træner ben!
Det er da hans eget valg!
Hvis han er pisse ligeglad med hvordan hans ben ser ud, skal han da ikke træne dem!
Han spørger til råds om diskotræning, så hvis i vil hjælpe ham, så giv gam råd om diskotræning!
Det hjælper ingen, at i sviner ham.
Tag jer dog sammen. Opfør jer ordentligt

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster