Kom gerne med en kommentar. Forklar evt nærmere om dit program.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Legend skrev:Mine bedste gains kom på en sødmælksrutine. 2L+ om dagen og så bare krøl noget fucking jern.
Det er noget der virker.

Fistandantilus skrev:Havde jeg ingen forpligtelser, var jeg i centret 5 timer om dagen .

Legend skrev:Mine bedste gains kom på en sødmælksrutine. 2L+ om dagen og så bare krøl noget fucking jern.
Det er noget der virker.
Prøvede det en uge/to uger cirka og tog godt på. Har du nogle råd til hvordan man undgår alt for meget fedt :p? Drak du også 2L+ på dage du ikke trænede?
SWEET skrev:hvad vil du bruge resultatet til?
Langt de fleste nybegyndere træner fullbody eller 2-split.
Langt de fleste får deres bedste gains som nybegynder.
Derfor vil der være langt flere som stemmer fullbody eller 2-split.
Deraf kan du konkludere ingenting brugbart.

Qmega skrev:jeg har gainet 10kg på 2 måneder, ved et 2 split fordelt således:
Dag 1:
Bryst, ryg.
Dag 2:
Fri.
Dag 3:
Ben, skuldre, Arme.
Dag 4:
Fri.
forfra.

cfc skrev:tæller du så gainet fedt med eller hvad? nægter simpelthen at tro på du har gainet 10 kg ren muskelmasse på 2 måneder - clean.

SWEET skrev:Fistandantilus skrev:Havde jeg ingen forpligtelser, var jeg i centret 5 timer om dagen .
Hvad godt skulle det føre med sig?
Hvordan får du i øvrigt dit program til at fungere med træning af bryst/skuldre/triceps 2 dage i træk?

Ioxer skrev:jeg har fået bedst gains ved et 2split (bryst-triceps-skulder)(ben-ryg-biceps), hvor jeg kørte 1on 1off.
jeg burde egentligt gå tilbage til det, men jeg gider ikke at træne så få gange om ugen.

Fistandantilus skrev:Ioxer skrev:jeg har fået bedst gains ved et 2split (bryst-triceps-skulder)(ben-ryg-biceps), hvor jeg kørte 1on 1off.
jeg burde egentligt gå tilbage til det, men jeg gider ikke at træne så få gange om ugen.
Så lad være med at at køre off. Kørte et program magen til, hvor jeg kørte dagene efter hinanden uden pause. Så smider man en off dag ind, når man føler for det.

Fistandantilus skrev:Ioxer skrev:jeg har fået bedst gains ved et 2split (bryst-triceps-skulder)(ben-ryg-biceps), hvor jeg kørte 1on 1off.
Så lad være med at at køre off. Kørte et program magen til, hvor jeg kørte dagene efter hinanden uden pause. Så smider man en off dag ind, når man føler for det.
det er bare lav-frekvent træning jeg responderer virkelig godt på, og det er sygt nederen!

Siger man ikke at man skal træne de forskellige muskelgrupper 2 gange på en uge? I det tilfælde træner du dem da næsten en gang for meget hver uge, eller hvad?

Fistandantilus skrev:SWEET skrev:Fistandantilus skrev:Havde jeg ingen forpligtelser, var jeg i centret 5 timer om dagen .
Hvad godt skulle det føre med sig?
Hvordan får du i øvrigt dit program til at fungere med træning af bryst/skuldre/triceps 2 dage i træk?
Hvad dårligt skulle det føre med sig?
Jeg elsker at træne og jeg elsker det sociale element endnu mere.
Hvis det kun drejede sig om træning, ville jeg kunne skære en del tid af hver træning.
Jeg træner bænkpres, mere bænkpres, mili samt isoleret skulder og triceps på den første dag og dagen efter træner jeg for det meste kun bænkpres. Så jeg laver noget mindre dagen efter.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster