Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SimonGreen skrev:Jo det kan sagtens passe, dødløft rammer stort set alle muskler i rykken, specielt på lats faktisk, nogle er selvfølgelig mere stabiliserings moment, end andre. Men det kan sagtens passe.

Pind skrev:Løfter du med eller uden bælte?
Personligt da jeg begyndte at løfte tungere, så forsøgte jeg at stbilisere vha. alle mulige mærkelige muskler, fordi jeg ikke kunne spænde ordentligt i maven. Bæltet hjalp mig.
Desuden fik jeg lige 20kg ekstra på PR da jeg så turde løfte skidtet.

Optimisten skrev:Pind skrev:Løfter du med eller uden bælte?
Personligt da jeg begyndte at løfte tungere, så forsøgte jeg at stbilisere vha. alle mulige mærkelige muskler, fordi jeg ikke kunne spænde ordentligt i maven. Bæltet hjalp mig.
De "tunge" løft +100 forgår med bælte, ellers ikke..

Optimisten skrev:Jeg er begyndt, efter at træne lidt tungere dødløft, at kunne mærke en pump i vingerne efter dødløft.
Kan det passe dødløft kan give dette pump, eller er det andre muskler der ligger under som skaber effekten?
Kan ikke udmiddelbart se de skulle rammes fra øvelsesbiblioteket.

ChrisG skrev:Optimisten skrev:Pind skrev:Løfter du med eller uden bælte?
De "tunge" løft +100 forgår med bælte, ellers ikke..
Kommer da an på hvor meget man er vant til at løfte?

incognito skrev:nu ved jeg ikke hvor mange af jer der så EM i VL, men jeg kan forsikre jer for at de drenge havde massive rygge, også lat og de træner stort set ikke rows eller kropshævninger, men kun VL øvelser og forskellige former for dødløft, hiv,. shrugs og så videre.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster