Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Inzire skrev:Fint i forhold til du er 13 år, men pas på ikke at overanstrenge i de tidlige år.
Læg blødt ud og start ordenligt op om et par år.

Bnaz skrev:Inzire skrev:Fint i forhold til du er 13 år, men pas på ikke at overanstrenge i de tidlige år.
Hvorfor skal han først starte ordentligt op om et par år? Selvfølgelig skal man omgåes nogle, der ved, hvordan man skal træne, men man behøver da ikke at venter et par år, før men træner hårdt.
Mini - rigtig fint udgangspunkt.

MiniPumper skrev:Så jeg skla bare klø på fra nu af.? (:

MiniPumper skrev:Okay,
Men hvad betyder "Swole" ?

Inzire skrev:Bnaz skrev:Inzire skrev:Fint i forhold til du er 13 år, men pas på ikke at overanstrenge i de tidlige år.
Hvorfor skal han først starte ordentligt op om et par år? Selvfølgelig skal man omgåes nogle, der ved, hvordan man skal træne, men man behøver da ikke at venter et par år, før men træner hårdt.
Jeg har bare fået anbefalet ikke at træne hårdt før man er mindst 15 år.

Bnaz skrev:Inzire skrev:Bnaz skrev:Inzire skrev:Fint i forhold til du er 13 år, men pas på ikke at overanstrenge i de tidlige år.
Det kommer jo an på hvordan man definerer hårdt. Jeg ville ikke anbefale en 13 årig at køre sheiko, jeg ville heller ikke sige max 50kg i bænk.
Mini - sørg for at du har en, der kan hjælpe dig med din løfteteknik.

Macdoody skrev:Bnaz skrev:Inzire skrev:Bnaz skrev:Inzire skrev:Fint i forhold til du er 13 år, men pas på ikke at overanstrenge i de tidlige år.
Det kommer jo an på hvordan man definerer hårdt. Jeg ville ikke anbefale en 13 årig at køre sheiko, jeg ville heller ikke sige max 50kg i bænk.
Mini - sørg for at du har en, der kan hjælpe dig med din løfteteknik.
Bnaz du har en vane med at skulle eksemplificere alting ud i ekstremerne. Drengen har sikkert aldrig hørt om sheiko - og i ren BB-sammenhæng behøver han heller ikke!

Macdoody skrev:
Bnaz du har en vane med at skulle eksemplificere alting ud i ekstremerne. Drengen har sikkert aldrig hørt om sheiko - og i ren BB-sammenhæng behøver han heller ikke!

MiniPumper skrev:Et år eller sådan noget. Har overhovedet ikke trænet seriøst og har haft store pauser hvor jeg ikke trænede, og tak

7Muddi skrev:Flot badværelse knægt ;)

MiniPumper skrev:Kan du anbefale et godt 3 dags program?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster