Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Poul Haacker skrev:Lad være med at lytte til instruktører.
Jo længere du kommer ned jo mere belastes dine muskler (brystet primært) men også dit skulderled og dine muskeltilhæftninger.
Få et godt opspænd og så burde du kunne træne hvor dune arme kommer lidt under vandret for et bedre stræk over brystet.
At gå til sin maksimale yderstilling er bare fjollet i sådan en øvelse. En gylden middelvej er bedst.
Poul Haacker skrev:Lad være med at lytte til instruktører.
Jo længere du kommer ned jo mere belastes dine muskler (brystet primært) men også dit skulderled og dine muskeltilhæftninger.
Få et godt opspænd og så burde du kunne træne hvor dune arme kommer lidt under vandret for et bedre stræk over brystet.
At gå til sin maksimale yderstilling er bare fjollet i sådan en øvelse. En gylden middelvej er bedst.

Kai skrev:Nu du siger opspænd, så synes jeg det er rigtig svært at få et ordenligt opspænd når man ikke skal tage stangen (bb bp) ned efter man har lavet opspændet. Ved godt jeg bare kan få håndvægtene rakt i toppen, men det er ikke en mulighed for mig.
Hvad gør i andre? Bare spænder så godt op man nu kan med vægtene i hænderne?

Mcfeast skrev:Er det den samme person der er med i den her?
http://www.youtube.com/watch?v=-AuIURhCoAA
Synes de har det samme kampråb![]()
Og sorry for OT

JB skrev:Mcfeast skrev:Er det den samme person der er med i den her?
http://www.youtube.com/watch?v=-AuIURhCoAA
Synes de har det samme kampråb![]()
Og sorry for OT
Nej.
Den første er Ronnie Coleman, som der sjovt nok står i titlen på filmen. Din film er med Terry Crews

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster