Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

schulz skrev:Hvis det er Enkeltfag og er led i at du får nok timer til at få SU, så mister du din SU for denne måned. Du får ikke nogen karakter hvis du udebliver, ikke engang 0 da du ikke har været oppe til eksamen.

Marxen3 skrev:schulz skrev:Hvis det er Enkeltfag og er led i at du får nok timer til at få SU, så mister du din SU for denne måned. Du får ikke nogen karakter hvis du udebliver, ikke engang 0 da du ikke har været oppe til eksamen.
OK, men jeg kan altså godt tage eksaminen om uden at skulle tage faget om?
Hvis det har nogen betydning så trak jeg spørgsmålet idag...

schulz skrev:Marxen3 skrev:schulz skrev:Hvis det er Enkeltfag og er led i at du får nok timer til at få SU, så mister du din SU for denne måned. Du får ikke nogen karakter hvis du udebliver, ikke engang 0 da du ikke har været oppe til eksamen.
OK, men jeg kan altså godt tage eksaminen om uden at skulle tage faget om?
Hvis det har nogen betydning så trak jeg spørgsmålet idag...
Det tror jeg godt ja, men ring da ind imorgen og find ud af det for at være sikker. Ellers, så giv det dit bedste skud. Hvad trak du?

Wazza skrev:Du kan finde alverdens tidligere synopsis, dispotioner etc. til inspiration på google, hvis du bare søger; men, måske HF eller gymnasiet generelt, ikke er den vej du skal gå. (:

Cilius skrev:Ikke for at være en first class douchebag, men det er lidt ris til egen røv, hvis du ikke har fået styr på det og forberedt dig endnu.

MrMøller skrev:Få en ven/Familie til at hjælpe dig måske? lad være med at udeblive, det er nok det dummeste du overhovedet kan gøre. Tag dig sammen og gør dit bedste, no offence men der skal altså ikke specielt meget til at bestå.

)

Marxen3 skrev:MrMøller skrev:Få en ven/Familie til at hjælpe dig måske? lad være med at udeblive, det er nok det dummeste du overhovedet kan gøre. Tag dig sammen og gør dit bedste, no offence men der skal altså ikke specielt meget til at bestå.
Ja, men så får jeg jo bare 02 eller 4, og det trækker gennemsnittet meget ned... i stedet for at dumpe, så jeg kan gå op igen.

Marxen3 skrev:MrMøller skrev:Få en ven/Familie til at hjælpe dig måske? lad være med at udeblive, det er nok det dummeste du overhovedet kan gøre. Tag dig sammen og gør dit bedste, no offence men der skal altså ikke specielt meget til at bestå.
Ja, men så får jeg jo bare 02 eller 4, og det trækker gennemsnittet meget ned... i stedet for at dumpe, så jeg kan gå op igen.

Barry skrev:Sidste år kunne jeg ikke cosinus relationen dagen før jeg skulle til eksamen. Jeg blev oppe igennem natten og skrev den ned 17 gange og gæt hvad jeg trak.. Jeg klarede mig fint og kunne med glæde afslutte Matematik C, efter at have scoret 03 i 9 klasse.
Man kan hvis man vil.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster