Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

motty154 skrev:Hej bb'er :-D
Efter ferien starter jeg på efterskole.
Dags programmet på skolen er således:
07:10 Morgen gåtur (Længde vides ikke endnu) og morgenmad
09:00 Servering
11.50 Spise pause
15:20 Servering
17:50 Aftensmad
21:00 Servering
Jeg kommer nok til at være rimelig aktiv, da jeg også har valgt spring 3 gange om ugen, der udover har skal jeg også styrketræne.
Lige for tiden er jeg igang med et Lean bulk, men på efterskolen skal jeg nok gå over til et normalt bulk, da det er svært at holde styr på kalorierne oppe på skolen.
Normalt er jeg vant til at veje de fleste at mine måltider, men det kommet til at virke åndssvagt hvis jeg skal veje maden oppe på skolen.
Hvordan får jeg nok protein og kalorier indenbords?
Burde jeg lave en kostplan, hvor jeg ligger i et overskud på 500 kcal pr. dag, eller bliver det for besværligt? Nogle der har egne erfaringer, eller tips?

Blackmoore skrev:
hvilken skole skal du på?
Nathan Jones skrev:At this point, we can only conclusively look at muscle growth on a large scale and say that picking things up and putting them down a lot makes muscles get bigger.

One Man Army skrev:Jeg gik på en idrætsefterskole og havde eliteidræt ved siden af og som Blackmoore siger det, så var det største "problem" at få nok kvalitets kalorier. Brug eventuelt proteinpulver og forskellige nødder som supplement til kosten. Sørg endelig for at lære en masse gymnastik, da det giver dig en kropsforståelse, som man bare ikke får ved styrketræning, og som kan have en gavnlig effekt på din fremadrettede træning.Blackmoore skrev:
hvilken skole skal du på?
+1

PatrickPumper skrev:Hvis jeg var dig, så ville jeg ikke tage det så seriøst med din træning. Jeg var selv på efterskole for nogle år siden, og jeg har da fortrudt jeg brugte så mange timer i centeret om aftenen, i stedet for at hænge ud med alle de andre dejlige mennesker. Min erfaring nu siger mig, at det sådan set er umuligt at blive væsentlig større, hvis din efterskole er en idrætsefterskole. Det er var umuligt for mig, at indtage alle de kalorier, som jeg forbrændte med alt det sport + jeg også endte ud i en elendig restitution. Så mit råd til dig er, at NYDE dit år fuldt ud og holde din træning nede på en 3 gange i ugen (det ville fungere rigtig godt, du kunne eventuelt have to af passene i weekenden). Efterskole er det fedeste år i dit liv, og du vil ligesom mig, finde ud af hvor svært det er, at få tingene til at hænge sammen med seriøs træning på efterskole, hvis dette da stadig er din plan.
Neeej nyd nu dit år, træn i weekenderne og vær så social som overhovedet muligt - du ville ikke fortryde det. Du skal tænke på, at du har mange andre år i dit liv, hvor du kan være seriøs og have styr på det hele
.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster