Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Rasmuskrogh skrev:http://da.wikipedia.org/wiki/Eid-fest
han må spise igen

dj1337 skrev:Ville bare gerne beyntte lejligheden til at ønske alle en dejlig Eid.

sjonas skrev::delete:

dj1337 skrev:Ville bare gerne beyntte lejligheden til at ønske alle en dejlig Eid.

. Det betyder også en frisk start på bb efter en måneds detox.sjonas skrev::delete:
Birkkjaer skrev:Eid??? Kunne godt lige tygge på den et stykke tid

Starpen skrev:sjonas skrev::delete:
Du virker generelt meget vred... Der er forskel på, at være ateist og kritisk overfor religion (som jeg også selv er), og direkte angribe folks harmløse lykønskninger. Jeg tror ikke på det, men jeg syntes det er dejligt at blive lykønsket med ting - f.eks. Eid. Jeg respekterer folks overbevisning. Hvis det blev udlagt som diskussion af religion, så er det noget andet.

sjonas skrev:Starpen skrev:sjonas skrev::delete:
Du virker generelt meget vred... Der er forskel på, at være ateist og kritisk overfor religion (som jeg også selv er), og direkte angribe folks harmløse lykønskninger. Jeg tror ikke på det, men jeg syntes det er dejligt at blive lykønsket med ting - f.eks. Eid. Jeg respekterer folks overbevisning. Hvis det blev udlagt som diskussion af religion, så er det noget andet.
Jeg er også generelt meget vred. Det kom så lige til udtryk i en tråd om eid og det kunne ligeså godt have været jul, påske eller whatever.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 96 gæster