Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Pind skrev:Hvorfor wraps? Medmindre du laver træk og vend, eller andre lign. øvelser, så er der absolut ingen grund til at vælge et par wrist wraps.
Langt de fleste bruger wrist wraps af forkerte årsager. Primært fordi de får ondt i presseøvelser eller curls. Her vil det dog være bedre at lære at holde sine håndled i ret position, i stedet for at maskere problemet med et par wrist wraps.

Pind skrev:Hvorfor wraps? Medmindre du laver træk og vend, eller andre lign. øvelser, så er der absolut ingen grund til at vælge et par wrist wraps.
Langt de fleste bruger wrist wraps af forkerte årsager. Primært fordi de får ondt i presseøvelser eller curls. Her vil det dog være bedre at lære at holde sine håndled i ret position, i stedet for at maskere problemet med et par wrist wraps.

dioxy8800 skrev:Pind skrev:Hvorfor wraps? Medmindre du laver træk og vend, eller andre lign. øvelser, så er der absolut ingen grund til at vælge et par wrist wraps.
Det er muligvis et dumt spoergsmaal men hvilke oevelser mener du med traek og vend? Er det de olympiske loeft?

Bendtner52 skrev:Pind skrev:Hvorfor wraps? Medmindre du laver træk og vend, eller andre lign. øvelser, så er der absolut ingen grund til at vælge et par wrist wraps.
Det er især i up right bb row, bp, bb curls og også bare generelt, når jeg løfter ;)

salt skrev:Ingen af dem. Køb noget kvalitet. Titan, Inzer, EliteFTS, Metal er mærker der er kvalitet.

Bendtner52 skrev:salt skrev:Ingen af dem. Køb noget kvalitet. Titan, Inzer, EliteFTS, Metal er mærker der er kvalitet.
Er Gasp fint?
http://www.bodyman.dk/shop/gasp-hardcor ... -656p.html

Pind skrev:Bendtner52 skrev:Pind skrev:Hvorfor wraps? Medmindre du laver træk og vend, eller andre lign. øvelser, så er der absolut ingen grund til at vælge et par wrist wraps.
Det er især i up right bb row, bp, bb curls og også bare generelt, når jeg løfter ;)
Så ville det, i det lange løb, være bedre for dig at lære og løfte ordentligt. Du får ondt pga. du har en elendig teknik og tilgang til dine øvelser. Wrist wraps fixer ikke elendig teknik.

Pind skrev:Nej. Aldrig.

Lars Allan skrev:Pind skrev:Nej. Aldrig.
Så er det også nemt at sige ingen bør bruge dem.
Første prioritet må selvfølgelig altid være at lære den rigtige teknik, men hvis man har givet det et ærligt forsøg og stadig får ondt i sine håndled, kan jeg ikke se hvorfor man ikke bør bruge wrist wraps, hvis man får ondt i håndledene ved eksempelvis tungt pres. Jeg har set flere kompetente mennesker, som bruger dem, som udemærket ved hvad rigtig greb teknik er.

Mindpump skrev:Lars Allan skrev:Pind skrev:Nej. Aldrig.
Første prioritet må selvfølgelig altid være at lære den rigtige teknik, men hvis man har givet det et ærligt forsøg og stadig får ondt i sine håndled, kan jeg ikke se hvorfor man ikke bør bruge wrist wraps, hvis man får ondt i håndledene ved eksempelvis tungt pres. Jeg har set flere kompetente mennesker, som bruger dem, som udemærket ved hvad rigtig greb teknik er.
Men er det en løsning på problemet?

MadzP92 skrev:Mindpump skrev:Lars Allan skrev:Pind skrev:Nej. Aldrig.
Men er det en løsning på problemet?
I princippet er det vel?. Det tillader dem til at presse tungt, og så kan man evt. løse problemet ved siden af?

Bendtner52 skrev:Sådan ser jeg også på det, for i fredags kunne jeg mærke smerten, bare da jeg tog fat i håndvægten. Og det er kun i det ene håndled! (pls no dirty mind) Så jeg tænker, at det er bedre at kunne træne og så samtidig løse problemet i stedet for at holde pause med træningen.

MadzP92 skrev:Bendtner52 skrev:Sådan ser jeg også på det, for i fredags kunne jeg mærke smerten, bare da jeg tog fat i håndvægten. Og det er kun i det ene håndled! (pls no dirty mind) Så jeg tænker, at det er bedre at kunne træne og så samtidig løse problemet i stedet for at holde pause med træningen.
altså hvis det gør ondt bare ved den mindste vægt ville jeg ikke gøre det. Jeg troede kun det var når du pressede tungt at det gjorde ondt.

NBK skrev:Dem fra gasp er nu udemærket hvis du spørger mig.

Lars Allan skrev:Pind skrev:Nej. Aldrig.
Lars Allan skrev:Første prioritet må selvfølgelig altid være at lære den rigtige teknik, men hvis man har givet det et ærligt forsøg og stadig får ondt i sine håndled, kan jeg ikke se hvorfor man ikke bør bruge wrist wraps, hvis man får ondt i håndledene ved eksempelvis tungt pres. Jeg har set flere kompetente mennesker, som bruger dem, som udemærket ved hvad rigtig greb teknik er.
Lars Allan skrev:Jeg har set flere kompetente mennesker, som bruger dem, som udemærket ved hvad rigtig greb teknik er.

Gormez skrev:NBK skrev:Dem fra gasp er nu udemærket hvis du spørger mig.
De fleste håndledsbind fra fitnessmærker, Gasp inklusiv er noget skrammel. De er for korte, stoffet er ikke elastisk nok og i mange tilfælde går syningerne endda også omkring velcroen og stroppen. Bevares hvis man køber dem for at gå rundt med dem på hele tiden, så er de sikkert glimrende - men er de så løse mm. at man kan det så kan man sgu lige så godt lade være med at have dem på.

Pind skrev:Lars Allan skrev:Første prioritet må selvfølgelig altid være at lære den rigtige teknik, men hvis man har givet det et ærligt forsøg og stadig får ondt i sine håndled, kan jeg ikke se hvorfor man ikke bør bruge wrist wraps, hvis man får ondt i håndledene ved eksempelvis tungt pres. Jeg har set flere kompetente mennesker, som bruger dem, som udemærket ved hvad rigtig greb teknik er.
Som du selv siger, så er første prioritet altid korrekt teknik. Der kan du så sådan set stoppe din sætning, da problemet ikke opstår med korrekt teknik. Det forudsat, at der ikke er et bagvedliggende problem. Er dette dog tilfældet, så er wrist wraps stadig ikke en løsning.
Pind skrev:Lars Allan skrev:Jeg har set flere kompetente mennesker, som bruger dem, som udemærket ved hvad rigtig greb teknik er.
Det er muligt du har det. Det er også muligt, at vi har forskellige definitioner på hvad kompetent er. Det sagt, så vil det være de færreste, som er indehaver af et medlemskab til et fitness center, men kan putte i en sådan kategori.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster