Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

NillerBD skrev:jeg kører det du køre en muskel om ugen og når fine resultater
og ved osse der er mange som anbefaler det, mend er er jo forskellige meninger om ALT
selv ham der ejer træningscenteret træner sådan, og ja man kan jo se hvad han har fået ud a det ved at se hans krop.
jeg har taget et kilo muskel på på en uge, det skyldes nok en blanding a kosten jeg er begyndt og køre og træningen. men med den rette kost og den træning skal det sku nok gå frem.

Moqensen skrev:NillerBD skrev:jeg kører det du køre en muskel om ugen og når fine resultater
og ved osse der er mange som anbefaler det, mend er er jo forskellige meninger om ALT
selv ham der ejer træningscenteret træner sådan, og ja man kan jo se hvad han har fået ud a det ved at se hans krop.
jeg har taget et kilo muskel på på en uge, det skyldes nok en blanding a kosten jeg er begyndt og køre og træningen. men med den rette kost og den træning skal det sku nok gå frem.
Din krop er ikke anderledes end andres. Videnskaben har bevidst at proteinsyntesen udløber efter 48 timer. Så du har sådan set vokset alt det du kan i din muskel to dage efter at du har trænet den. Så derfor er det idiotisk at vente flere dage med at træne den igen. Så frekvens virker. Ikke dit 6-split.

NillerBD skrev:kender mange som træner en muskel gruppe en gang om ugen og når man ser de så kan man ikk andet end sige det virker.
altså om det i siger virker bedre kan da godt være. det aner jeg ikk
men ved bare det andet virker osse

NillerBD skrev:kan du ikkk uddybe de 2 ting for, som du skriver der er jeg blank
er sku ikk inde i det der.

Bay skrev:Jeg har efterhånden en hvis træningserfaring og har kørt en del programmer - men jeg vender altid tilbage til et lower body/upper body split med blandet intensitet 5-7 gange om ugen.
Det er klart det der rykker bedst masse og styrkemæssig for mig.

MM! skrev:Jeg træner selv 3-split én gang om ugen, men har tilrettelagt mit program således, at jeg kører bryst sammen med biceps den første dag, ryg sammen med triceps anden dag og ben sammen med skuldre den sidste dag.
Grunden til dette er, at jeg på den måde også (omend lidt indirekte) får lidt triceps om mandagen via mine brystøvelser, og ligeledes en del biceps om onsdagen via mine rygøvelser. På 3. dag, hvor jeg træner ben og skuldre, sørger jeg for at smadre mine ben HELT igennem, med 4-5 tunge øvelser (4-5 sæt og 6-8 reps af hver) - og hvis tiden er til det, tager jeg gerne ét sæt bryst (dumbell bench), og ét sæt ryg (t-bar rows) med.
Jeg er - som dig - nybegynder (trænet i 4-5 måneder seriøst), men har rigtig god progression - både på badevægten og mht. hvor meget jeg løfter - med dette 3-split. Man kan vel - sådan lidt forsigtigt - kalde det et mix mellem 3-split og full-body.
Det virker for mig :-)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 24 gæster