Det mærkelige er det er den 'dårlige side' (venstre) der er større. hvordan kan det være det ene bryst bliver større end det andet?
Det skal godt nok siges det ikke er en kæmpe forskel, men det kan ses hvis man kigger efter.

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Sørensen0 skrev:Ene bryst større end det andet, how the fuck did that happen? :)
Det mærkelige er det er den 'dårlige side' (venstre) der er større. hvordan kan det være det ene bryst bliver større end det andet?
Det skal godt nok siges det ikke er en kæmpe forskel, men det kan ses hvis man kigger efter.

den bliver tit opdateret med nye billeder, og nye træninger næsten hver dag (: http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.ph ... highlight=

Illisher skrev:Synes det sjovt at hver gang jeg har læst om nogen der har størelses forskel på musklerne har det altid været den "forkerte" side der er større. Altså for en højrehåndet/benet er det så venstre der er større. Erindre dog ikk at have hørt en kejt håndet med dette problem.
Så er der nogle kejthånede der lige kan hive målebåndet frem så vi kan få lidt opklaring :p :p

Optimisten skrev:Illisher skrev:Synes det sjovt at hver gang jeg har læst om nogen der har størelses forskel på musklerne har det altid været den "forkerte" side der er større. Altså for en højrehåndet/benet er det så venstre der er større. Erindre dog ikk at have hørt en kejt håndet med dette problem.
Så er der nogle kejthånede der lige kan hive målebåndet frem så vi kan få lidt opklaring :p :p
Når det kommer til bicep, tror jeg faktisk de fleste har større bicep i deres stærke side. Min venstre er 37,5 og højre 38,5

Rasmus Ladefoged skrev:Tænkt på det er fordi de ikk sidder helt ens? F.eks. har jeg et meget udskudt brystben, derfor er mine brystmuskler skæve og bliver aldrig så pæne som nogens, og min højre er sådan lidt mere "roteret".

Rasmus Ladefoged skrev:Det jeg mente, min venstre sidder bedstmen min højre er en smule stærkere

Så har de vist taget røven på dig.. Hjertet sidder smack down the middle, men med det store hjertekammer til venstre ;)Aborted skrev:En af de væsentligste grunde er dog, at dit hjerte sidder i venstre side. Det lærte jeg ihvertfald på A niveau idræt på gym

Illisher skrev:Synes det sjovt at hver gang jeg har læst om nogen der har størelses forskel på musklerne har det altid været den "forkerte" side der er større. Altså for en højrehåndet/benet er det så venstre der er større. Erindre dog ikk at have hørt en kejt håndet med dette problem.

Tange skrev:min venstre testikel er større end den højre

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster