Jeg synes det er en positiv ting at man prøver at flytte fokus på det væsentlige.
99% af alle tilfælde stiller folk de forkerte spørgsmål. Ja det er ikke rart at få den besked at ens fokus er forkert, men det er det man har brug for.
Jeg er selv en af dem der ofte formulerer dette ret kontant og har tænkt mig at rette op på dette fremover. Jeg har dog meget svært ved at se hvad der er galt med Lithiums svar.
Manden har lige så meget brug for en NO booster som han har brug for en bænkprestrøje eller 2gram test om ugen for at komme forbi sit naturlige max.
Når ikke basis er på plads skal man ikke fokusere på detaljerne, det fjerner fokus fra det der er væsentligt.
For en ung fyr som han der er startet rigtigt godt med hæderlige løft i basisøvelser (skide god start) burde fokus være: teknik, varierede øvelsesvalg og at finde et rigtigt godt sted at træne hvor han kan få hjælp fra dygtige folk.
Sheiko begynderprogrammet jeg har skrevet om er et godt udgangspunkt. Gid jeg havde kendt til lignende ting da jeg begyndte at træne

Mentor for personlige trænere.