Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1491
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1490

Følg bodybuilding.dk på

Er det lovligt?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hey boys, jeg spørger fordi at jeg her om 3 ugers tid smutter ud af skolen og skal derfor have fundet et center. Mit første umiddelbare bud er lige fitness.dk, som jeg egentlig ikke gider støtte, men det er det eneste sted jeg lige kan komme på og som lægger bedst i forhold til mig selv - bare utrolig trist at man smider penge ind for lorte instruktører og zumba hold.

Men nu til spørgsmålet, er det lovligt at squatte og dødløfte i fitness.dk?
Brugeravatar

Reputation point: 20

Geografisk sted: Odense

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg tvivler på at noget i nogen som helst træningscentre er direkte ULOVLIGT at lave :8

Hvis de har squatrack så må du vel sagtens squatte.

Om man må dødløfte, det afhænger nok af graden af inkompetence hos den respektive centerleder i det center du finder
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Flyttet
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Hvis der er en sur medarbejder på arbejde skal du sikkert få det til at være nær lydløst når du smider vægten :D
I dream of a perfect world, where people of all cultures, all nationalities, can come together, unite as one, and spot each other at the gym and smash protein shakes together.

Welcome to the new Brociety.

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 65

Geografisk sted: Sydsjælland

Træner her: DTU fitness
Alcons Fitness
Motionskælderen
HGVS
Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

er det seriøst sådan? For jeg gider virkelig ikke betale 300 kroner/md for ikke at kunne dødløfte og uden at stønne en smule.
Brugeravatar

Asomugha skrev: uden at stønne en smule.

Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Jeg træner selv i enjoy fitness hvilket er på linje med de andre kommercielle centre, og der har de da ikke noget imod at man dødløfter og stønner imens :lol:
At vi så kun er 3 medlemmer som dødløfter er en anden sag :roll:
Brugeravatar

Reputation point: 0

Træner her: Enjoy Fitness, Gilleleje

Det er mere når man banker vægtene i gulvet, de kan blive lidt mobsede. :)

Styrkeliste
- Bænkpres: 145.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 205.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Har aldrig hørt det før ? hvorfor må men ikke det , er det iorden at bænk så ? ](*,)

Asomugha skrev:er det seriøst sådan? For jeg gider virkelig ikke betale 300 kroner/md for ikke at kunne dødløfte og uden at stønne en smule.

Du beder bar om dine penge igen hvis de ikke er tilfreds med du trækker vejret eller arbejder i centeret..
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan

Reputation point: 45

Geografisk sted: Thisted

Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00

Træner selv i fitness-world, og har da oplevet at det skulle være noget problem, heller ikke hvis man kommer til at larme med vægtene eller at man en gang imellem råber lidt højt, det hører jo næsten med til det at træne

Træner her: Fitness World Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 145.00
- Dødløft: 160.00

Det er så fucking plat, man må heller ikke bruge magnesium og andre livsvigtige ting i sådan nogle centre! [-(
I dream of a perfect world, where people of all cultures, all nationalities, can come together, unite as one, and spot each other at the gym and smash protein shakes together.

Welcome to the new Brociety.

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 65

Geografisk sted: Sydsjælland

Træner her: DTU fitness
Alcons Fitness
Motionskælderen
HGVS
Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Well jeg blev smidt ud af FitnessDK for at dødløfte og det gav et lille klang når stangen ramte gulvet igen og jeg stønnede lidt.

Ligesom min ven fik en advarsel for at hive ned i sin tanktop og se markeringer på brystet.

Min bror fik afvide han ikke måtte lave pullups i smith stativet da det var det ikke beregnet til og stangen bøjer.

Min bror fik afvide han ikke måtte lave pulldown rows da stativet ville vælte (Stativet var boltet fast til gulvet)

Det er fandeme godt jeg ikke træner i det lort mere.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00

Du kan jo tage ind og se centret før, du melder dig til. Der kan du se om, der er squatrack, ligesom du kan stille spørgsmål.

I det Fitness World, hvor jeg træner er det absolut intet problem at squatte og dødløfte. Jeg har svært ved at forestille mig, at du ikke må i Fitness DK.

Men det er jo ikke en styrkeløfterklub, så det er jo nok uden magnesium og uden at smide lortet ved lockout. Det kunne nok godt foresagde problemer. Kan du leve under de forhold, så go for it.

Reputation point: 5

i mit center er det umuligt at dødløfte for mere end begynder bb´ere, da deres tungeste vægt klods vejer 20kg og dem har de kun et par stykker af. ellers har de 3-4 15kg, 3-4 10kg osv.

ChristianR skrev:Du kan jo tage ind og se centret før, du melder dig til. Der kan du se om, der er squatrack, ligesom du kan stille spørgsmål.

I det Fitness World, hvor jeg træner er det absolut intet problem at squatte og dødløfte. Jeg har svært ved at forestille mig, at du ikke må i Fitness DK.

Men det er jo ikke en styrkeløfterklub, så det er jo nok uden magnesium og uden at smide lortet ved lockout. Det kunne nok godt foresagde problemer. Kan du leve under de forhold, så go for it.

Ja okay, selvfølgelig vil jeg ikke kaste rundt med stængerne, men jeg vil da selvfølgelig forårsage lidt støj, men kan de forvente andet? Det er vel ikke et bibliotek jeg melder mig ind i. Men, alle deres tiltag virker som om at det er en kaffeklub hvor man lige kan lave lidt aktivt en gang i mellem, alt for mange penge går til diverse gøgl og lir der er spild af tid, tyrkisk bad, zumba, sauna, og jeg ved ikke hvad. Tror jeg tager en prøve træning dernede i morgen for at se om det er noget værd.
Brugeravatar

Når du træder ind kommer der en overvældene følelse af demotivation, en følelse af at dette bliver en lorte træning. Radio soft kører i baggrunden og der skal være så stille så man skal kunne høre nyhederne.

Vægtene er store klovne plastik/gummi håndvægte så Hr. Jensen føler sig stærk og går op til 30kg.

Vær også opmærksom på folk vil ryste på hovedet af dig og kigge på dig som om du er fra en anden planet.
Sidst rettet af Bone-14 2. jun 2011, 11:42, rettet i alt 1 gang.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00

Jeg træner selv i Fitnessdk, og for mig er der ikke rigtig nogen problemer.

Som Dingo skriver så afhænger det lidt af hvor evnesvag centerlederen er. Alt det som Bone-14 beskriver har aldrig nogensinde været et problem i de centre jeg har været i, dog har jeg i et center fået "skæld ud" for at sætte vægten for hårdt ned efter sidste rep i et kabeltræk "da det ødelægger maskinen". Det er også et lorte gym.

Du skal være langt mere nervøs for faciliteterne end for reglerne. Nogle af deres centre er det pureste lort og består f.eks udelukkende af Technogym. Elendigt pis. Andre af dem er ganske fine så husk en prøvetræning og lad dig ikke nøje!

Der ligger 3 af deres gyms tættere på mig end det jeg benytter, så du må bare håbe du er heldig!

PS I det center jeg bruger har de nu indført krav om håndklæder, det er lidt fesent.. Men de klager ikke over man larmer eller noget.

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00

Bjoernkp skrev:Jeg træner selv i Fitnessdk, og for mig er der ikke rigtig nogen problemer.

Som Dingo skriver så afhænger det lidt af hvor evnesvag centerlederen er. Alt det som Bone-14 beskriver har aldrig nogensinde været et problem i de centre jeg har været i, dog har jeg i et center fået "skæld ud" for at sætte vægten for hårdt ned efter sidste rep i et kabeltræk "da det ødelægger maskinen". Det er også et lorte gym.

Du skal være langt mere nervøs for faciliteterne end for reglerne. Nogle af deres centre er det pureste lort og består f.eks udelukkende af Technogym. Elendigt pis. Andre af dem er ganske fine så husk en prøvetræning og lad dig ikke nøje!

Der ligger 3 af deres gyms tættere på mig end det jeg benytter, så du må bare håbe du er heldig!

PS I det center jeg bruger har de nu indført krav om håndklæder, det er lidt fesent.. Men de klager ikke over man larmer eller noget.

ok tak, mener også der er krav om håndklæde her, men hvilket center træner du i, hvor i landet?
Brugeravatar

Asomugha skrev:
Bjoernkp skrev:Jeg træner selv i Fitnessdk, og for mig er der ikke rigtig nogen problemer.

ok tak, mener også der er krav om håndklæde her, men hvilket center træner du i, hvor i landet?

Jeg er blevet smidt ud 2 gange af et fitness.dk for ikke at have håndklæde på bænken under bænkpress. af den samme idiotiske instruktør. Så måtte jeg komme igen og forsætte mit træningspas om aftenen hvor hun var taget hjem, ROFL :lol:
Brugeravatar

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 210.00

Galleri: Vis galleri (1)

Asomugha skrev:

Jeg bor i København. Træner mest på Frederiksberg ved CBS (hvor jeg studerer).

Ang. det med håndklæde så plejer jeg selv at tage det med også bare lægge det ved siden af så jeg kan vise det hvis der er en der skulle sige noget.

Synes godt det kan ødelægge ens opspænd en smule hvis man ligger på et håndklæde og derfor glider lidt nemmere, så gider ikke bruge det.

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00

BodyBlom skrev:Amen, hvis I er så utilfredse med reglerne i de center der, så find dog et andet sted at træne eller indfind jer under deres vilkår?? Tænk en gang hvis det var jeres eget center og i havde opstillet nogle regler omkring udstyret og folk ikke overholdte dem? Jeg hører dagligt folk der klager over deres center, for ih hvor er det da uretfærdigt at de ikke må svine med magnesium, smide håndvægtene på gulvet og tabe 100 kg i dødløft, fordi det blev for tungt osv osv osv. Så find et andet sted og træn, eller ret jer efter centerets regler! Det er meget muligt, at de forhindre jeres træning det sted. Men sådan er reglerne nu engang :-({|=

Tak for dit perspektiverede bidrag til tråden. Så er diskussionen om kvantitet vs kvalitet i træningsudbud, konkurrencevilkår for mindre centre, fremtidens muligheder for træning i Danmark, markedsmekanismerne og udbud og efterspørgsel og værdierne indbefattet i ordentlig træning da for alvor lukket.
Min personlige opfordring er, at du deler din visdom ikke bare i denne tråd, men også i alle andre hvor du føler du har noget på hjerte.
You can put 10 pounds of muscle a year on, so when I'm 50 I'll weigh 500 pounds. I'll be the freak of the week.

http://www.supertraining.dk.
http://www.instagram.com/simonsupertrainer
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

BodyBlom skrev:Som opfølgning til Sandy, så er der jo stadig mange centre der udbyder masser af muligheder for ordentlig træning. Så tag da derhen og træn istedet for. Jeg kan simpelthen ikke forstå, at hvis man er så utilfreds med sit center, hvorfor bliver man der så dag efter dag? Det er meget muligt at der ikke er alternativer, men så må man jo indfinde sig med det. Og man kan da sagtens træne ordentlig uden at smide vægte på gulvet eller råbe og skrige. Måske i skulle kigge lidt på jeres trænings mentalitet istedet for.

Alle de små gode centrer bliver jo opkøbt af de kommercielle centrer, de fjerner muligheder for en god workout.
Brugeravatar

BodyBlom skrev:
Asomugha skrev:
BodyBlom skrev:Som opfølgning til Sandy, så er der jo stadig mange centre der udbyder masser af muligheder for ordentlig træning. Så tag da derhen og træn istedet for. Jeg kan simpelthen ikke forstå, at hvis man er så utilfreds med sit center, hvorfor bliver man der så dag efter dag? Det er meget muligt at der ikke er alternativer, men så må man jo indfinde sig med det. Og man kan da sagtens træne ordentlig uden at smide vægte på gulvet eller råbe og skrige. Måske i skulle kigge lidt på jeres trænings mentalitet istedet for.

Alle de små gode centrer bliver jo opkøbt af de kommercielle centrer, de fjerner muligheder for en god workout.

Selvfølgelig bliver alle de mindre gyms ikke købt af kommercielle centre. Dem der gør, er dem som har svært ved at løbe rundt alene. Men at de bliver opkøbt, betyder jo ikke at mulighederne forsvinder.

Det har gjort at jeg nu nærmest føler mig tvunget til at træne i fitness.dk med mindre jeg vil cykle 7 km længere for så at træne i fitness world.
Brugeravatar

Hvor er du fra Asomugha?
Jeg bruger håndvægte, som hverken du eller jeg kan løfte.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 160.00

BodyBlom skrev:Jeg forstår godt, at det kan være frustrerende. Men hvad er det der gør, at du ikke kan træne optimalt i FitnessDK? Er det fordi du ikke må smide med vægtene, eller hvordan? For selvfølgelig kan man da træne ordentlig uden at smide rundt med det hele. Der er jo også andre medlemmer i det center. Hvis du føler at de skal tage hensyn til dig, så må du også tage hensyn til dem.

Jeg smider aldrig rundt med vægtene eller noget som helst, men jeg var bare nysgerrig om man måtte/kunne dødløfte og squatte derinde.
Brugeravatar

Lyngbeck skrev:Hvor er du fra Asomugha?

Svendborg ligesom dig.
Brugeravatar

Asomugha skrev:

Svendborg ligesom dig.

OMFG!!!

Performance gym ligger lige bag FDK. Et Langt bedre alternativ, eller så SMV under svømmehallen.
Brugeravatar

Styrkeliste

Lyngbeck skrev:
Asomugha skrev:

Svendborg ligesom dig.

OMFG!!!

Performance gym ligger lige bag FDK. Et Langt bedre alternativ, eller så SMV under svømmehallen.

Okay takker, SMV - hvad er det? Og er det der hvor du træner eller hvad? :-)
Brugeravatar

Asomugha skrev:
Lyngbeck skrev:
Asomugha skrev:

Svendborg ligesom dig.

OMFG!!!

Okay takker, SMV - hvad er det? Og er det der hvor du træner eller hvad? :-)

Svendborg Motion og Vægtløftning, og jeps der kan man finde mig :-$
Brugeravatar

Styrkeliste

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online