Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

alllstar skrev:Hvor meget regede du selv med at gaine hver måned... Du kan ikke lave en graf som er proportional med hvor lang tid du har trænet måned for måned og hvor meget du stiger i styrke og størrelse...

Mads 94 skrev:alllstar skrev:Hvor meget regede du selv med at gaine hver måned... Du kan ikke lave en graf som er proportional med hvor lang tid du har trænet måned for måned og hvor meget du stiger i styrke og størrelse...
Jeg havde bare regnet med at jeg ville gaine noget i stedet for ingen ting

jamand skrev:Husker du at dekonditionere, altså holde træningspause engang ca hver 2,5-3 måned?
Garik skrev:Mads 94 skrev:alllstar skrev:Hvor meget regede du selv med at gaine hver måned... Du kan ikke lave en graf som er proportional med hvor lang tid du har trænet måned for måned og hvor meget du stiger i styrke og størrelse...
Tager du på?

Mads 94 skrev:jamand skrev:Husker du at dekonditionere, altså holde træningspause engang ca hver 2,5-3 måned?
Nej det har jeg aldrig hørt før![]()
Mads 94 skrev:Garik skrev:Mads 94 skrev:alllstar skrev:Hvor meget regede du selv med at gaine hver måned... Du kan ikke lave en graf som er proportional med hvor lang tid du har trænet måned for måned og hvor meget du stiger i styrke og størrelse...
Tager du på?
Neej :/

Garik skrev:Mads 94 skrev:Garik skrev:Mads 94 skrev:alllstar skrev:Hvor meget regede du selv med at gaine hver måned... Du kan ikke lave en graf som er proportional med hvor lang tid du har trænet måned for måned og hvor meget du stiger i styrke og størrelse...
Tager du på?
That's your answer. Hvis du ikke tager på, vil din styrke med tiden ramme et plateau (oftest). Samtidig kan du jo ikke blive større, hvis du ikke tager på - det er logisk.
Så for at blive stor, må du spise stort = tage på

Mads 94 skrev:Garik skrev:Tager du på?
Mads 94 skrev:jeg ligger i kalorie overskud

Bnaz skrev:Garik skrev:Mads 94 skrev:Garik skrev:Mads 94 skrev:alllstar skrev:Hvor meget regede du selv med at gaine hver måned... Du kan ikke lave en graf som er proportional med hvor lang tid du har trænet måned for måned og hvor meget du stiger i styrke og størrelse...
Tager du på?
That's your answer. Hvis du ikke tager på, vil din styrke med tiden ramme et plateau (oftest). Samtidig kan du jo ikke blive større, hvis du ikke tager på - det er logisk.
Så for at blive stor, må du spise stort = tage på
Det er jo så heller ikke hele sandheden. Jeg tvivler på manden er et sted, hvor hans vægt begrænser hans styrke. Hvis alt, hvad der bærer ens "fremgang" er ét langt bulk, så bliver man bare tyk. Naturligvis, har manden en BMI på 15, så skal der mere mad indenbords, men formentlig vil han få mere ud af at fokusere på kvaliteten af maden samt kvalitet og mængde af træning.Det der med altid at drage konklusionen "du skak spise mere" uden at kende folks situation er fejlagtigt.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster