Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69545 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Thorsen skrev:Altså det med at blive svimmel, kvalme osv kommer jo an på hvor hårdt man presser sigselv. Jeg tror på at man skal opleve det engang imellem. selv får jeg ofte kvalme og svimmelhed lige efter et hårdt sæt hvor jeg er gået all in, men nej at du ikke oplever dette betyder ikke du er doven. Men du KAN godt presse dig mere. Hvorfor gør du ikke det?
L1NSE skrev:Hvis du kan se du vokser med din nuværende rutine, så bruger du bare den. Hvis du gerne vil svede lidt mere og presse dig selv, kan du evt. downe intensiteten og uppe på densiteten

Morrille skrev:Hvis du ikke spiser nok og ligger i kalorie-overskud vil du ikke vokse uanset hvor meget du træner.
Garik skrev:Vil jo mene, at fødeindtaget er tilpas. Er gået fra 82.5kg til 87.5kg.

Jeg har kørt det siden maj og er da selvfølgelig gået frem styrkemæssigt. Rent masse-mæssigt synes jeg ikke, der er sket det store (men hvad kan man forvente efter 3 mdr. - I know).
Vil jo mene, at fødeindtaget er tilpas. Er gået fra 82.5kg til 87.5kg.

Mark101 skrev:Synes da de sidder meget fint. Du mangler godt nok masse på bryst(!), men dine arme og skuldre ser da ud til at være vokset en del?
drezc skrev:Du skriver du er steget styrkemæssigt, men hvad betyder det helt nøjagtigt? Hvis du ikke forsøger, og på de fleste dage lykkes i, at stige i vægt, vil de kilo du tager på ikke blive udnyttet optimalt, så at sige (muskelmasse vs. fedt).

salt skrev:Hej, uploader du ikke billederne i et større format jeg kan næsten ikke se noget...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster