Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1330
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1328

Følg bodybuilding.dk på

er mit mål en realitet ???

Udskriv emne

Resultater, billeder, anmeldelser, konkurrence vejledning, udveksle erfaringer, diæt, personlige tips, poseringer mv.

Tilbage til Bodybuilding & Fitness

jeg træner 6 gange om ugen.

3 gange styrketræning
&
3 gange konditionstræning

spiser sundt, efter en kostplan og tager protein tilskud efter hver træning.

mit mål er vaskebræt til sommer (2.5 måneder fra nu)

jeg har i de sidste 2 måneder ikke drukket alkohol og syns det går godt med fremskridtet som jeg gør nu, MEN... ...

hold kæft hvor er det træls ikke at kunne drikke alkohol.
er godt bekendt med alle de dårlige ting ved alkoholen og det er oss derfor jeg ikke drikker for tiden.

mit spørgsmål er om det kan la sig gøre at nå mit mål (vaskebræt om 2.5 måneder) hvis jeg begynder at drikke igen nu..
Sidst rettet af Niko-nn 27. apr 2009, 23:18, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 0

Geografisk sted: Randers

Træner her: FitnessX Randers

Styrkeliste
- Bænkpres: 70.00
- Squat: 85.00
- Dødløft: 100.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Hvem har lavet din kostplan?

Der skal smides en del kilo før 6-packen er sommerklar, så du skal igang nu her hvis det skal nåes :)
Månedens skribent: August 2008 Månedens skribent: Oktober 2008 Månedens skribent: Januar 2009

Reputation point: 10

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Logbog: Vis logbog

Nej.

Træner her: Anger Mangement

Altså det er meget forskelligt for person til person, hvor langt ned i fedt procent man skal for at kunne se six pack, men hvis du bliver ved som du gør nu, så kan det godt være at du ikke når six pack, men du vil blive slankere på maven og måske opnå 4 pack, who knows.

Men somsagt, det er svært at sige om det er muligt. Men syntes ikke du skal give op, for det kan jo være..
The closer you are to failure, the closer you are to victory, it all depends on how closely you walk the line
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2009

Reputation point: 5

Træner her: Frederikssund Motion Center ApS

Jeg har snart ikke drukket alkohol i 4 måneder, og jeg savner det sgu ikke. Jeg får nærmest kvalme af bare at lugte til vodka efterhånden. Efterhånden bliver man vant til ikke at drikke, og så mangler man det ikke rigtig.

Men med dit mål, så tror jeg sagtens, at du kan få en pæn mave til sommer. Det store vaskebræt og vild form er nok skudt lidt over mål, men du burde sagtens kunne nå en nogenlunde fedt%.

Prøv evt. at tjekke op med JLN, han har haft en udgangspunkt lidt ligesom dit og cutter.
Brugeravatar

Reputation point: 300

Geografisk sted: Ebeltoft.

Træner her: Hulen

Styrkeliste
- Bænkpres: 220.00
- Squat: 315.00
- Dødløft: 325.00

Galleri: Vis galleri (1)

Om målet er en realitet om 2 måneder eller 3 burde ikke være relevant som sådan.
Sålænge der er en fremgang i dit vægttab syntes jeg blot du skal glæde dig over det. Istedet for at fokusere på at få sixpacken.

Træner her: Anger Mangement

Bork skrev:Om målet er en realitet om 2 måneder eller 3 burde ikke være relevant som sådan.
Sålænge der er en fremgang i dit vægttab syntes jeg blot du skal glæde dig over det. Istedet for at fokusere på at få sixpacken.

Vi har jo alle et mål, hvis hans mål er at få en sixpack, så er det da helt i orden. Han når det måske ikke på de 2-3 måneder, men som sagt, så kan han da sagtens få et glimrende dyk i fedt% på den tid. :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Synes hellere du skal finde dig et mål du kan følge specifik progression i, f.eks livmål, vægt eller fedtprocent...
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 87.50
- Squat: 45.00
- Dødløft: 55.00

rallen skrev:Synes hellere du skal finde dig et mål du kan følge specifik progression i, f.eks livmål, vægt eller fedtprocent...

Det er ikke alle, der kan måle fedt% ordentligt, og hvis man aldrig har cuttet ned, så ved man jo ikke, hvilke livmål, der er realistisk, med vægt, så er det et åndssvagt mål IMO, med mindre man er sl'er eller stiller op i andet, hvor der er vægtklasser.
Brugeravatar

Styrkeliste

Bnaz skrev:
rallen skrev:Synes hellere du skal finde dig et mål du kan følge specifik progression i, f.eks livmål, vægt eller fedtprocent...

Det er ikke alle, der kan måle fedt% ordentligt, og hvis man aldrig har cuttet ned, så ved man jo ikke, hvilke livmål, der er realistisk, med vægt, så er det et åndssvagt mål IMO, med mindre man er sl'er eller stiller op i andet, hvor der er vægtklasser.

Dog stadig, lettere at måle og nemmere at følge, end at sige; jeg vil ha' en sixpack til sommer.
Brugeravatar

Styrkeliste

rallen skrev:
Bnaz skrev:

Dog stadig, lettere at måle og nemmere at følge, end at sige; jeg vil ha' en sixpack til sommer.

Ja. :)
Man kunne også tage billeder f.eks. hver anden uge og så bedømme..
Brugeravatar

Styrkeliste

Nu skal i ikke være så fokuseret på om alkohol forhindrer ham i at få en six-pack eller ej - det kan sagtens lade sig gøre; jeg drak betragtelige mængder alkohol denne sommer og så således ud (taget under en drukferie)

:mrgreen:
Sidst rettet af essensen 9. apr 2009, 22:28, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

Træner her: The Gym

essensen skrev:Nu skal i ikke være så fokuseret på om alkohol forhindrer ham i at få en six-pack eller ej - det kan sagtens lade sig gøre; jeg drak betragtelige mængder alkohol denne sommer og så således ud (taget under en drukferie)

:mrgreen:

Selvfølgelig kan det lade sig gøre, men vil du ikke give mig ret i at ingen druk giver et bedre udgangspunkt? :wink:
Sidst rettet af Bnaz 9. apr 2009, 19:35, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Styrkeliste

Bnaz skrev:
rallen skrev:
Bnaz skrev:

Ja. :)
Man kunne også tage billeder f.eks. hver anden uge og så bedømme..

Det er også et godt alternativ, men der kan væske, spille en gigantisk rolle. :)
Brugeravatar

Styrkeliste

Don't quote pics - please (:

Jo, det har man - jeg synes bare folk har en unødig tendens til at dæmonisere alkohol helt ekstremt. Du er, hvad - 16? og har allerede fravalgt det, sandsynligvis grundet den dæmonisering der foregår herinde. Jeg siger ikke det ikke er en fornuftig beslutning, men det er godt nok tidligt at fravælge den slags ting.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

Træner her: The Gym

essensen skrev:Don't quote pics - please (:

Jo, det har man - jeg synes bare folk har en unødig tendens til at dæmonisere alkohol helt ekstremt. Du er, hvad - 16? og har allerede fravalgt det, sandsynligvis grundet den dæmonisering der foregår herinde. Jeg siger ikke det ikke er en fornuftig beslutning, men det er godt nok tidligt at fravælge den slags ting.

Sorry, tænkte jeg ikke lige over, det er fjernet nu. :)

Jeg er 16, ja. Jeg har fravalgt det, ikke fordi jeg har fået at vide af nogensomhelst, at jeg ikke må drikke, men fordi jeg for det første får så slemme tømrermænd, at jeg intet kan lave dagen efter, dvs. ingen træning, og det er derfor en hindring for at nå mit mål. For det andet, så kan jeg sagtens gå i byen og have det sjovt, selvom jeg kun lige nupper en øl eller to en sjælden gang imellem. For mig at se er det rent cost/benefit, og det kan, for mig, ikke betale sig derfra at drikke ret ofte.
Brugeravatar

Styrkeliste

Det kan du sagtens nå, du ville endda kunne nå det på 1½ måned, det hele drejer sig om kosten. Spis mindre, træn mere.
lasseschulznielsen @ instagram
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2008

Reputation point: 15

Geografisk sted: Aalborg

Tilbage til Bodybuilding & Fitness

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster