Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bork skrev:Om målet er en realitet om 2 måneder eller 3 burde ikke være relevant som sådan.
Sålænge der er en fremgang i dit vægttab syntes jeg blot du skal glæde dig over det. Istedet for at fokusere på at få sixpacken.

rallen skrev:Synes hellere du skal finde dig et mål du kan følge specifik progression i, f.eks livmål, vægt eller fedtprocent...

Bnaz skrev:rallen skrev:Synes hellere du skal finde dig et mål du kan følge specifik progression i, f.eks livmål, vægt eller fedtprocent...
Det er ikke alle, der kan måle fedt% ordentligt, og hvis man aldrig har cuttet ned, så ved man jo ikke, hvilke livmål, der er realistisk, med vægt, så er det et åndssvagt mål IMO, med mindre man er sl'er eller stiller op i andet, hvor der er vægtklasser.

rallen skrev:Bnaz skrev:rallen skrev:Synes hellere du skal finde dig et mål du kan følge specifik progression i, f.eks livmål, vægt eller fedtprocent...
Det er ikke alle, der kan måle fedt% ordentligt, og hvis man aldrig har cuttet ned, så ved man jo ikke, hvilke livmål, der er realistisk, med vægt, så er det et åndssvagt mål IMO, med mindre man er sl'er eller stiller op i andet, hvor der er vægtklasser.
Dog stadig, lettere at måle og nemmere at følge, end at sige; jeg vil ha' en sixpack til sommer.

essensen skrev:Nu skal i ikke være så fokuseret på om alkohol forhindrer ham i at få en six-pack eller ej - det kan sagtens lade sig gøre; jeg drak betragtelige mængder alkohol denne sommer og så således ud (taget under en drukferie)

Bnaz skrev:rallen skrev:Bnaz skrev:rallen skrev:Synes hellere du skal finde dig et mål du kan følge specifik progression i, f.eks livmål, vægt eller fedtprocent...
Dog stadig, lettere at måle og nemmere at følge, end at sige; jeg vil ha' en sixpack til sommer.
Ja.
Man kunne også tage billeder f.eks. hver anden uge og så bedømme..

essensen skrev:Don't quote pics - please (:
Jo, det har man - jeg synes bare folk har en unødig tendens til at dæmonisere alkohol helt ekstremt. Du er, hvad - 16? og har allerede fravalgt det, sandsynligvis grundet den dæmonisering der foregår herinde. Jeg siger ikke det ikke er en fornuftig beslutning, men det er godt nok tidligt at fravælge den slags ting.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster