Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Når det er sagt, så er en håndværksmæssig uddannelse bestemt ikke dårlig, hvis du kan lide at være fysisk aktiv. Og ikke har noget imod at arbejde i det danske klima. Du kommer nemlig til at arbejde i alverdens møgvejr!

Swaggerhårdt skrev:Når I begge to skriver, at stemningen på en byggeplads godt kan være lidt speciel, hvad er det så præcist I mener? Jeg ved godt der er mange håndværkere som ikke er direkte genier, men jeg synes nu selv jeg har meget intellektuelle interesser, og tror jeg ville kede mig lidt i selskab med nogle som kun snakkede om kønsorganer!
Jeg synes ikke hverken værktøjsmager eller elektiker ser specielt spændende ud - det eneste andet jeg har overvejet er murer. Hvad ville I sige er fordele / ulemper som tømrer og murer? Hvad ville I vælge?

JakobHansen skrev:Jeg læser selv til maskiningeniør, og går i klasse med flere tømrere der har valgt at læse videre, da de ønsker noget mere udfordring og noget forandring.
Jeg tog selv en gymnasiel uddannelse, og startede efterfølgende med at læse til maskiningeniør.
Hvis jeg skulle vælge om, havde jeg klart taget den nye uddannelse hvor du får en tømreruddannelse og samtidig en gymnasieluddannelse, så du ikke skal til at have det senere hvis du får lyst til at læse videre.
Derudover tror jeg en tømreruddannelse er super fin! jeg overvejede det selv meget.

8800 skrev:Murer er et ret hårdt erhverv. Det skal du nok holde dig for øje (men ok det er tømrer nok også).
Mine tidligere forslag var også med beskæftigelsesmuligheder in mente.

8800 skrev:Murer er et ret hårdt erhverv. .

Swaggerhårdt skrev:Tak for alle svarene...
Er der nogen der ved om der er mulighed for udlandsophold enten under studiet eller som færdiguddannet?

Nathan Jones skrev:At this point, we can only conclusively look at muscle growth on a large scale and say that picking things up and putting them down a lot makes muscles get bigger.

One Man Army skrev:Norge er latterligt dyrt!
I Danmark har vi lige afskaffet 25 øren. I Norge kunne man ligeså godt afskaffe mønter

Gode_Lår skrev:Jeg synes du skal gå efter det, og min holdning er at du nødvendigvis ikke behøver tage en gymnasiel uddannelse. Hele vores samfund går mod at alle skal have en videregående uddannelse, men det betyder i virkeligheden at vi kommer til at mangle utroligt mange, som kan noget med deres hænder.

Swaggerhårdt skrev:One Man Army skrev:Norge er latterligt dyrt!
I Danmark har vi lige afskaffet 25 øren. I Norge kunne man ligeså godt afskaffe mønter
Er det svært at få arbejde i Norge som tømrer monstro?
Hvordan ser det ud i USA / England?

Swaggerhårdt skrev:Tak for alle svarene...
Er der nogen der ved om der er mulighed for udlandsophold enten under studiet eller som færdiguddannet?

Swaggerhårdt skrev:One Man Army skrev:Norge er latterligt dyrt!
Er det svært at få arbejde i Norge som tømrer monstro?
Hvordan ser det ud i USA / England?

Grumpy skrev:Jeg var engang tømrer, så fik jeg nok af frisk luft og dårlig mandehørm, og blev bygningskonstruktør.
Nu er jeg ansat i staten og har ikke fortrudt et sekund.

Nathan Jones skrev:At this point, we can only conclusively look at muscle growth on a large scale and say that picking things up and putting them down a lot makes muscles get bigger.

One Man Army skrev:'Jeg skal have en moderkage med fra bageren'...

Swaggerhårdt skrev:One Man Army skrev:'Jeg skal have en moderkage med fra bageren'...
Hehe ja, og "det må du sgu rundstykke"

Fyrkat skrev:Swaggerhårdt skrev:One Man Army skrev:'Jeg skal have en moderkage med fra bageren'...
Hehe ja, og "det må du sgu rundstykke"
Husk også at tallerken med og giraffen mad!
Desværre kom han ikke tilbage med røde øren, da Føtex-medarbejderen åbenbart også trode, det var en ting.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster