Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 837
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 834

Følg bodybuilding.dk på

evil wheel hver dag ?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hey Hey.

er stille og rolig gået igang med at cutte ned til sommer, og vil godt have trimmet abs især :p og spørgsmålet er så om jeg kan køre følgende program for min mave udover mit normale fullbody

mandag:
evil wheel 100stk plus tung mave træning 5x5 diverse

tirsdag:
evil wheel 100stk

onsdag:

torsdag: evil wheel 100stk

fredag:

også weekenden fri !? er dette overkill ?

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

:lol:

Det kan du simpelthen ikke mene seriøst.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Logbog: Vis logbog

Karl Æg skrev::lol:

og hvorfor kan jeg ikke det? :roll:

muskelen skrev:

Er du fuldstændig sindsyg? 100 evil wheel hver dag er da ikke sundt! Ja gu er det sku da overkill!

Træn din mave som du træner hvilken som helst anden muskel på kroppen. Så går du ikke helt galt i byen.

Edit:
Hvis du som os andre ikke kan komme helt ud til spidsen når du tager evil wheel ville jeg foreslå du gør sådan her:

Mandag:
3x10 evil wheel (så langt ud du kan komme og tilbage)

Onsdag:
3x10 evil wheel

Fredag:
3x10 evil wheel

Det skal nok virke.
Brugeravatar

Geografisk sted: København

Kostplan: Ingen kostplan

Saywhat skrev:
muskelen skrev:

Er du fuldstændig sindsyg? 100 evil wheel hver dag er sku da ikke sundt! Ja gu er det sku da overkill!

Træn din mave som du træner hvilken som helst anden muskel på kroppen. Så går du ikke helt galt i byen.

ja det ved jeg godt, tænkte bare at når jeg ikke trænede med vægte hverdag, så var det ikke så slemt, mn ja okay, forstå det er for meget :oops: haha :wink:

muskelen skrev:
Saywhat skrev:
muskelen skrev:

Er du fuldstændig sindsyg? 100 evil wheel hver dag er sku da ikke sundt! Ja gu er det sku da overkill!

ja det ved jeg godt, tænkte bare at når jeg ikke trænede med vægte hverdag, så var det ikke så slemt, mn ja okay, forstå det er for meget :oops: haha :wink:

Kan du overhovedet tage 100? Det er da krop umuligt :D
Du gør det vel på knæene i så fald?
Brugeravatar

Geografisk sted: København

muskelen skrev:og hvorfor kan jeg ikke det? :roll:

Du kan jo starter med at spørge dig selv, om du ville lave en lignende rutine til en hvilken som helst anden muskel.

Dernæst forekommer det mig totalt absurd at du vil lave 100 evil wheel hver dag og så hård mavetræning derudover. Evil wheel er temmelig hård mavetræning, især hvis du laver dem stående (hvad jeg formoder du kan, hvis du alvorligt mener, at du kan lave 100 på en eller anden måde). Havde det været crunches el. lign. kunne jeg måske sætte mig ind i din tankegang, men det der er jo det glade vandvid.

Derfor troede jeg alvorligt talt ikke, at dit spørgsmål var alvorligt. Det svarer vel til at lave fx 100 hyperextensions med ekstra vægt hver dag og så lige lave 5x5 i dødløft hver anden dag - som udelukkende vil give dig skader, smerter og voldsomt ubehag.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Karl Æg skrev:
muskelen skrev:og hvorfor kan jeg ikke det? :roll:

Du kan jo starter med at spørge dig selv, om du ville lave en lignende rutine til en hvilken som helst anden muskel.

Dernæst forekommer det mig totalt absurd at du vil lave 100 evil wheel hver dag og så hård mavetræning derudover. Evil wheel er temmelig hård mavetræning, især hvis du laver dem stående (hvad jeg formoder du kan, hvis du alvorligt mener, at du kan lave 100 på en eller anden måde). Havde det været crunches el. lign. kunne jeg måske sætte mig ind i din tankegang, men det der er jo det glade vandvid.

Derfor troede jeg alvorligt talt ikke, at dit spørgsmål var alvorligt. Det svarer vel til at lave fx 100 hyperextensions med ekstra vægt hver dag og så lige lave 5x5 i dødløft hver anden dag - som udelukkende vil give dig skader, smerter og voldsomt ubehag.

til at starte med, så ja jeg kan "sagtens" tage 100 .. 10x10. for det andet så, som sagt så troede jeg at crunches og ab wheel var det "samme" iform af at den køres uden vægte. for det tredje, så kan jeg sagtens holde til det, har kørt lidt ligende før, dog ikke så overdrevent.

- jeg ser mit forslag til et mave program lidt identisk til andres ben træning, eks. Den ene dag træner de tung squat etc. og dagen derpå løber de 10km?

Folk, inkl. mig selv, tror jo at du tager 100 repetitioner ud i ét. Men hvis du kører et fullbody ved siden af denne mavetræning, så synes jeg også at det er overkill. Hver anden dag kunne du tage noget tung træning til maven og efterfølgende dine 10 x 10 på ab wheel, så passer doseringen lidt bedre.
Brugeravatar

Reputation point: 5

SimonJ skrev:Folk, inkl. mig selv, tror jo at du tager 100 repetitioner ud i ét. Men hvis du kører et fullbody ved siden af denne mavetræning, så synes jeg også at det er overkill. Hver anden dag kunne du tage noget tung træning til maven og efterfølgende dine 10 x 10 på ab wheel, så passer doseringen lidt bedre.

100rep i træk!? heh nej nej, er ikke arnold :p
men ja okay, jeg splitter det op så jeg har mave træning tre gange om ugen, med mit fullbody.

tak for respons! :)

100 reps i streg eller 10x10 , så er du mere end vanvittig hvis du kan tage det i stående evil wheel! :shock: :shock: Hatten af for det hvis du kan..
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Dingo skrev:100 reps i streg eller 10x10 , så er du mere end vanvittig hvis du kan tage det i stående evil wheel! :shock: :shock: Hatten af for det hvis du kan..

jeg takker pænt :)

muskelen skrev:
Dingo skrev:100 reps i streg eller 10x10 , så er du mere end vanvittig hvis du kan tage det i stående evil wheel! :shock: :shock: Hatten af for det hvis du kan..

jeg takker pænt :)

Smid lige en video er 10 evil wheel, det lyder EVIL (haha)
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

jeg kan lave 3x5 stående evil wheels :shock: og så er mine abs fuldstændig smadret, og jeg lider af doms i en uge.. Så det er sku da flot at du kan tage så mange =D>
Jesper Linde
Brugeravatar

Geografisk sted: Skanderborg.

jesperlinde skrev:jeg kan lave 3x5 stående evil wheels :shock: og så er mine abs fuldstændig smadret, og jeg lider af doms i en uge.. Så det er sku da flot at du kan tage så mange =D>

tja :p har altid taget crunches og mange af dem, har nok trænet mave i 5-6år. Kan huske at jeg altid lå og tog mavebøjninger mens jeg så baywatch :p så har vel bare opbygget en del styrke gennem årene, selv om det ikke ses ;)

jesperlinde skrev:jeg kan lave 3x5 stående evil wheels :shock: og så er mine abs fuldstændig smadret, og jeg lider af doms i en uge.. Så det er sku da flot at du kan tage så mange =D>

Cool. Kan du ikke smide en video op på et tidspukt?
En dag uden træning, er en dag uden mening.

Interview med bodybuilding.dk viewtopic.php?p=658777#p658777
Brugeravatar

Geografisk sted: Slagelse

Træner her: AK Atlas

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (8)

muskelen skrev:... Kan huske at jeg altid lå og tog mavebøjninger mens jeg så baywatch...

:laugh:
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

muskelen skrev:

tja :p har altid taget crunches og mange af dem, har nok trænet mave i 5-6år. Kan huske at jeg altid lå og tog mavebøjninger mens jeg så baywatch :p så har vel bare opbygget en del styrke gennem årene, selv om det ikke ses ;)

Alle tunge basisøvelser i din øvrige træning er også med til at udvikle din "core" og derved give flotte mavemuskler. Det er som alle siger, total overkill og spil af energi. Se bare på sådan en som Klaus Riis http://www.klausriis.com/ som leverer billeder til blade, pga. sin mave. Han kører ikke meget mave ud over den almindelige træning, blot hanging legraises og vist også en anden øvelse, thtas it...

Naturligvis er der forskel på folk, men fedtet er den værste fjende, og så hellere tage en ½ time på cyklen eller løbe, end alle de evil wheels
Brugeravatar

Reputation point: 20

Træner her: Dansk Fitness Vanløse

Styrkeliste
- Bænkpres: 0.10
- Squat: 300.00
- Dødløft: 60.00

Galleri: Vis galleri (8)

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online