Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Groenhoj skrev:hej.
jeg har siden fødslen haft mælkeallergi, jeg har erstattet valle protein med soya protein, det har jeg på ingen måde haft problemer med da jeg oplever en større effekt end min venner på valle protein.
udover det er der mange unødvendige producter du undgår hvis du slet ikk indtager mælke produkter
jeg spiser havregryn med soya mælks eller cacao (lavet på soya mælk) til morgenmad.

Nielsen_ skrev:Liste over ting der giver acne:
- Dårlig ansigtshygiejne
- Mad med højt GI
- Mælk, men det er ikke fedtet ell. laktosen der er synderen, snarere nogle hormoner fra mælken.

Drachmann skrev:"Two large controlled trials found that cow’s milk increased both the number of people who got acne and its severity. Other large randomized prospective controlled trials (the gold standard of medical research) found that people who had higher sugar intake and a high glycemic load diet (more bread, rice, cereal, pasta, sugar, and flour products of all kinds) had significantly more acne. The good news is that chocolate (dark chocolate that is) didn’t seem to cause acne."
http://freshandagelessblog.com/2011/02/ ... ause-acne/
En artikel der handler om det. Sukker forårsager formentlig også acne ifølge den.

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 36 gæster