Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1165
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1162

Følg bodybuilding.dk på

Familien forstår det ikke?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Man har et vis antal kalorier man skal have om dagen.
Man vil gerne spise sundt.
Mange kalorier i sundt mad = store mængder.

Er jeg den eneste som får af vide at jeg spiser meget store mængder, og at det er usundt at udvide sin mave? :cry:
Det er ikke fedt at få af vide!

Jeg spiser meget sundt fedt, grøntsager, rugbrød, pasta, kød osv... Men hvis at jeg skal op på 2500 kcal om dagen, så er det jo klart, at det er store portioner der skal ned til hvert måltid, da de sunde ting fylder noget mere (i størrelsen) end de meget energitætte ting. Det er bare irriterende at få af vide hele tiden! :-(
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jeg får også at vide, at jeg spiser meget. Jeg smiler bare og spiser videre. Folk ved jo ikke bedre.
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)
Kostplan: Vis kostplan

Min familie piv også meget i starten og havde en masse spørgsmål.
Men det er begyndt at stoppe, som der efterhånden er kommet resultater.
Nu er det mere "her er noget mere mad, du træner jo" :D
Brugeravatar

Reputation point: 35

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 180.00

Bed dem læse denne her:

http://www.bodybuilding.dk/artikler/diverse/kre-forldre---dit-barn-er-bidt-af-styrketrning-hvad-nu.html

.. her kommer MusseTrussen med en fin pædagogisk udlægning af problematikken, direkte møntet på uforstående og bekymrede forældre, kærester/mænd/koner og andre i samme båd.

Det er good shiat.
.. eat, drink, fornicate, defecate, dream, dance, die.
Brugeravatar

Reputation point: 1244

Geografisk sted: The Perimeter

For at quote Smeden fra gammel tid:

Spørg dem hvorfor de ligner en sæk kartofler når du ligner en græsk gud.

Så kan de selv bedømme om det er usundt det du gør
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

Drot skrev:Min familie piv også meget i starten og havde en masse spørgsmål.
Men det er begyndt at stoppe, som der efterhånden er kommet resultater.
Nu er det mere "her er noget mere mad, du træner jo" :D

Åh - så er jeg ikke den eneste som får det af vide! [-o<

De tror at man ender med at blive tyk - de ved jo ikke at man gør det for at få muskler, så derfor går de og er bekymret, og siger at jeg hellere bare skal spise "normalt", men hvis jeg skal spise det de spiser, så opnår jeg også muskler ja, men også en del fedt oveni hehe :P og det vil man jo helst gerne undgå for meget af...
Brugeravatar

A Menace To Chicken skrev:Bed dem læse denne her:

http://www.bodybuilding.dk/artikler/diverse/kre-forldre---dit-barn-er-bidt-af-styrketrning-hvad-nu.html

.. her kommer MusseTrussen med en fin pædagogisk udlægning af problematikken, direkte møntet på uforstående og bekymrede forældre, kærester/mænd/koner og andre i samme båd.

Det er good shiat.

God artikel!

Jeg vil prøve at få dem til lige at læse den, så de kan få et professionelt syn på det, i stedet for at gå og tro at det er mig som der er noget galt med... For det er frustrerende i længden!
Brugeravatar

Dingo skrev:For at quote Smeden fra gammel tid:

God ide! Jeg må flexe lidt overfor dem, så jeg kan vise dem hvad jeg får ud af det sunde mad, i STORE mængder haha!
Det bliver nok bare lidt lettere at bevise når jeg er færdig med mit bulk og jeg er begyndt at cutte lidt
Brugeravatar

Garik skrev:Jeg får også at vide, at jeg spiser meget. Jeg smiler bare og spiser videre. Folk ved jo ikke bedre.

Jeg vil gøre det samme ;-)
Brugeravatar

Bliver til tider kaldt et madsvin af min far - med et smil dog. Plejer bare at svare: "det er jo det, der skal til" og så er den ikke meget længere.

.. Nogen gange kan jeg godt have lidt ondt af min mor, når jeg nu går og spiser alt hendes mad i hjemmet, og der er jeg selv blevet lidt bedre til at købe mad til mig selv.
Brugeravatar

Reputation point: 65

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00

Curlbro skrev:Bliver til tider kaldt et madsvin af min far - med et smil dog. Plejer bare at svare: "det er jo det, der skal til" og så er den ikke meget længere.

.. Nogen gange kan jeg godt have lidt ondt af min mor, når jeg nu går og spiser alt hendes mad i hjemmet, og der er jeg selv blevet lidt bedre til at købe mad til mig selv.

Sådan har jeg det også! Jeg har visse ting jeg spiser, og det er for det meste de dyre ting, som avocadoer, hytteost, skyr osv - og helst af det rigtige mærke. Så jeg får også dårlig samvittighed over, at de skal betale dyre domme for min mad, så nogle gange handler jeg selv ind i smug, så de ikke skal føle sig forpligtet til at betale... For siger jeg til dem når vi handler, at jeg selv vil betale, så får jeg ikke lov :D
Brugeravatar

Jeg får at vide at jeg spiser som en fugleunge :D Cutter pt. haha.

Edit: Skal lige siges at folk at vant til at se mig grovæde.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Dødløft: 155.00

MelinaJ skrev:
Curlbro skrev:Bliver til tider kaldt et madsvin af min far - med et smil dog. Plejer bare at svare: "det er jo det, der skal til" og så er den ikke meget længere.

Sådan har jeg det også! Jeg har visse ting jeg spiser, og det er for det meste de dyre ting, som avocadoer, hytteost, skyr osv - og helst af det rigtige mærke. Så jeg får også dårlig samvittighed over, at de skal betale dyre domme for min mad, så nogle gange handler jeg selv ind i smug, så de ikke skal føle sig forpligtet til at betale... For siger jeg til dem når vi handler, at jeg selv vil betale, så får jeg ikke lov :D

Kendet det godt det med at handle i smug :mrgreen:
Brugeravatar

Styrkeliste

Dingo skrev:For at quote Smeden fra gammel tid:

Tror lige jeg laver mit bulk, færdig og så cutter lidt. Før jeg bruger den.
Sidst rettet af Drot 8. maj 2013, 21:01, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Reputation point: 35

Træner her: Fitness World

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00

Dulli skrev:Jeg får at vide at jeg spiser som en fugleunge :D Cutter pt. haha.

Den får jeg nok også i hovedet når jeg begynder at cutte - for så er det hele jo lige omvendt, om så kan de pludselig ikke forstå DET hehe :lol:
Brugeravatar

Curlbro skrev:
MelinaJ skrev:

Kendet det godt det med at handle i smug :mrgreen:

Hehe det bliver man jo nød til, hvis ikke man vil have at vide at man er unormal :whistle:
Brugeravatar

Dulli skrev:Jeg får at vide at jeg spiser som en fugleunge :D Cutter pt. haha.

Som en fugleunge hehe? Ja, det er lidt et spring for andre, at se en spise meget lidt, når de er vant til det omvendte :D
Brugeravatar

Får altid af vide af familie, når jeg cutter, at alt det jeg gør er unødvendigt og overdrevet. Så rynker jeg bare på næsen og tænker lidt over alle de 1000 slankekure de alle har prøvet som bare ikke hjalp på noget, fordi de jo er genetisk bestemt til at se sådan ud.

Jeg tror på at alle forstår det inderst inde, men kun få har det der skal til for at gøre det. ellers ville iform jo ikke sælge så godt
MAKE
PEDRO
GREAT AGAIN
Brugeravatar

Reputation point: 285

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 120.00

Jeg cutter pt på 2000 kalorier og får tit kommentarer fra de gamle som; "Det er ikke sundt at spise så meget mad", "Pas på at du ikke bliver tyk med alt det mad du spiser" osv.. haha. Inderst inde er de nok i chok over at jeg kan spise "så meget" og stadig tabe mig.
Brugeravatar

Reputation point: 121

Min far har hele tiden været med på gamet..Jeg nupper da også lige resten af køddet når de andre har spist.

Reputation point: 232

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 210.00
- Dødløft: 220.00

Pudsigt nok så har min stedfar spurgt mig om hvad han skal købe meget af til min lillebror, så der er noget ordentligt i huset han kan spise hele tiden. Win
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

mine kolleger spørger af og til ind til min madpakke...men det er mest fordi jeg ikke gider alt det tilbehør og pynt...så oftest er det bare rent kød og evt. en shake jeg har med på job...plejer bare at sige at det er ligesom en V8er..."der skal noget brændstof til for at den store maskine kan køre rundt".... :lol: ...nu er det ikke fordi jeg er mega, men i ved hvad jeg mener...hehe
Brugeravatar

Reputation point: 714

Træner her: Fitness One Kolding

Chelsea2013 skrev:Jeg cutter pt på 2000 kalorier og får tit kommentarer fra de gamle som; "Det er ikke sundt at spise så meget mad", "Pas på at du ikke bliver tyk med alt det mad du spiser" osv.. haha. Inderst inde er de nok i chok over at jeg kan spise "så meget" og stadig tabe mig.

Sådan siger mine forældre også, haha... Og de kan ikke altid forstå at jeg til tider taber mig, når jeg spiser så meget, men det er jo bare et spørgsmål om, at spise det rigtige :-)
Brugeravatar

Dingo skrev:Pudsigt nok så har min stedfar spurgt mig om hvad han skal købe meget af til min lillebror, så der er noget ordentligt i huset han kan spise hele tiden. Win

Det kan da kun være positivt :-) Så synes han i hvert fald, at det du spiser er det rigtige, både for dig og din lillebror :D
Brugeravatar

Moose skrev:Får altid af vide af familie, når jeg cutter, at alt det jeg gør er unødvendigt og overdrevet. Så rynker jeg bare på næsen og tænker lidt over alle de 1000 slankekure de alle har prøvet som bare ikke hjalp på noget, fordi de jo er genetisk bestemt til at se sådan ud.

Jeg tror på at alle forstår det inderst inde, men kun få har det der skal til for at gøre det. ellers ville iform jo ikke sælge så godt

Ingenting kan være så overdrevet, når det hjælper i sidste ende...
Alle de slankekure hjælper jo ikke, det er et spørgsmål om at lægge din kostplan om :-)
Måske familien af og til er lidt misunderlige over ens viljestyrke - som de jo ikke altid selv har hehe
Brugeravatar

Lige lidt off-topic, men hvordan har I det med at spise hjemme, hvis ens forældre laver skod mad?

Her forleden lavede min mor f.eks. stegt flæsk, hvilket jeg selvfølgelig ikke var fan af. Spiste derfor kun lidt af det, og købte mit eget oksekød ved siden af.
Brugeravatar

Styrkeliste

Curlbro skrev:Lige lidt off-topic, men hvordan har I det med at spise hjemme, hvis ens forældre laver skod mad?

Her forleden lavede min mor f.eks. stegt flæsk, hvilket jeg selvfølgelig ikke var fan af. Spiste derfor kun lidt af det, og købte mit eget oksekød ved siden af.

I hate it.

- Når de laver sådan noget fastfood-pis plejer jeg bare at spise køddet, nuppe noget grønsager fra ze fridge og tage en shake..Overhovedet ikke optimalt.

Har dog nogle kyllingefilleter i køleskabet jeg har investeret i. Dem bruger jeg af engang imellem.
Sidst rettet af andreas7074 9. maj 2013, 11:24, rettet i alt 1 gang.

Reputation point: 232

Styrkeliste
- Bænkpres: 102.50
- Squat: 210.00
- Dødløft: 220.00

Curlbro skrev:Lige lidt off-topic, men hvordan har I det med at spise hjemme, hvis ens forældre laver skod mad?

Tal ordentligt om dine forældre. De har det storsind at brødføde en uduelig teenager som dig. Hvis du ikke bryder dig om duften i bageriet, så må du købe din egen mad og tilberede det selv.
Brugeravatar

Reputation point: 55

Er stegt flæsk nu skod mad, også giver jeg Moby Dick ret.
Men altså folk vænner sig til du spiser anderledes, du får nogle kommentare med på vejen, men skal bare gå lige ind og ud igen
Pain is weakness leaving your body!
Slagter logbogen! :roll:

Geografisk sted: Vestjylland, 7600, Struer

Træner her: Herkules

Styrkeliste
- Dødløft: 100.00

Hvordan kan man kalde stegt flæsk for skodmad. Det smager både rigtig godt og har fine næringsværdier så længe man ikke æder i vildskab og alt for ofte

Reputation point: 5

Næste

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 14 gæster