Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

AndreasKnudsen skrev:Som du ved er det jo fordi at kroppen har brug for at restituere, jeg har før kørt 2 split 6 gange om ugen, og kroppen fik slet ikke nok restitution, men der er jo mange faktorer der spiller ind. intensitet, volume etc. det er lidt noget andet med 5/6 split.
Men jeg går næsten ud fra du er på noget siden du køre 6 split 2 gange dagligt, og så ville et hårdt 2 split 6 gange om ugen også kunne lade sig gøre

-Trenbolone- skrev:Og man får jo 48timers resulution efter hver pas i 6 dags2split + den ene hviledag om ugen.

-Trenbolone- skrev:AndreasKnudsen skrev:Som du ved er det jo fordi at kroppen har brug for at restituere, jeg har før kørt 2 split 6 gange om ugen, og kroppen fik slet ikke nok restitution, men der er jo mange faktorer der spiller ind. intensitet, volume etc. det er lidt noget andet med 5/6 split.
Men jeg går næsten ud fra du er på noget siden du køre 6 split 2 gange dagligt, og så ville et hårdt 2 split 6 gange om ugen også kunne lade sig gøre
Er pt på meget stram diet derfor 2 gange daglig træning. Løber simpelthen tør for energi af 1 gang. selvom jeg får koffein tabs og no xplode. og lidt carbs inden træning.
Vil prøve enten 4dags 2 split eller 6 dags 2 split i min bulk efter dieten

AndreasKnudsen skrev:-Trenbolone- skrev:AndreasKnudsen skrev:Som du ved er det jo fordi at kroppen har brug for at restituere, jeg har før kørt 2 split 6 gange om ugen, og kroppen fik slet ikke nok restitution, men der er jo mange faktorer der spiller ind. intensitet, volume etc. det er lidt noget andet med 5/6 split.
Er pt på meget stram diet derfor 2 gange daglig træning. Løber simpelthen tør for energi af 1 gang. selvom jeg får koffein tabs og no xplode. og lidt carbs inden træning.
Vil prøve enten 4dags 2 split eller 6 dags 2 split i min bulk efter dieten
Jeg syntes sgu 2 gange dagligt lyder af meget, har selv prøvet at køre et 5 split 2 gange dagligt i en uge, jeg syntes selv intensiteten var ok ved vært pass, men jeg gik sgu hurtigt ned.
Men med en god diæt og den slags træning for du sgu også resultaterne derefter. thumbs up!
Gider du ikke lægge det program du træner p.t ind, vil sgu gerne prøve det?

Garik skrev:Personligt er jeg blevet glad for GVT/10x10 programstrukturen:
On/on/off/on/off/repeat. Så rammes kroppen to gange på 10 dage, men med massiv volumen. Restitutionen er i hvert fald nødvendig

Kidde skrev:Garik skrev:Personligt er jeg blevet glad for GVT/10x10 programstrukturen:
On/on/off/on/off/repeat. Så rammes kroppen to gange på 10 dage, men med massiv volumen. Restitutionen er i hvert fald nødvendig
Det noet der virker da ;)

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 62 gæster