Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

krolle skrev:Vi er nok nødt til at have et billede for at bedømme hvad der ville være de bedste øvelser for din veninde

EmilLM skrev:Så man kan ikke ændre formen, men kun gøre dem fastere ved brystøvelser?
Hun kan selvfølgelig spise det sunde fedt, og lave brystøvelser. Det vil give det bedste resultat?

ThePhoenix skrev:Store bryster er overvurderede.
Hun kan lære at elske hendes nye krop i stedet for at skære den i stykker og tvinge plastik ind.

ThePhoenix skrev:Store bryster er overvurderede.
Hun kan lære at elske hendes nye krop i stedet for at skære den i stykker og tvinge plastik ind.

MadzP92 skrev:ThePhoenix skrev:Store bryster er overvurderede.
![]()
ikke alle mænd er til kæmpe patter.. små kan også være frække

EmilLM skrev:Siger ikke at jeg tror hun kan træne dem større. Og ja det er samme kcal indhold, men mættet og umættet fedt er der jo forskel på.
men jeg siger tak for svarene jeg er hvis kommet fra den konklusion at der skal en oppeterion til, hvis det selvfølgelig er det hun ønsker.

MNiebling skrev:Du kan jo heller ikke spise fedt og fortælle det at sætte sig på biceps fordi du skal bulke dine arme

MadzP92 skrev:ThePhoenix skrev:Store bryster er overvurderede.
![]()

wanna skrev:MadzP92 skrev:ThePhoenix skrev:Store bryster er overvurderede.
![]()
Så gooode nogen drenge

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster