Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ja der er sku hulle i din hukommelse. Læs en masse, så skal vi nok hjælpe hvis det bliver et problem.ruby1312 skrev:hvilke artikler hentyder du til???
Så hva siger i skal jeg skifte protein pulveret ud med weight gainer?? vil det give mere muskel masse hvis jeg fortsætter min træning som nu??

ruby1312 skrev:ok....men hvis jeg nu tager min protein pulver whay 80 og bladner det 35 g pulver, 1 banan, vand, 100 g jordbær, er det så ikke det samme som weight gainer???

ruby1312 skrev:så jeg skal altså bare skifte min whay 80 ud med weight gainer og det vil give mig muskel masse (selvfølgelig træner jeg som før og spiser som før)

ruby1312 skrev:ok har læst nu og kommet frem til at jeg spiser for lidt se min kostplan i min profil.
Jeg vil prøve at give weight gainer en chance, men hvor meget skal jeg tage??? Jeg vejer 56 kg og er 179cm høj.
Er det ok at tage det når man kommer hjem fra træning ca 20 min efter træning??
Er det nok kun at tage det lige efter træning (3 gange om ugen)(fullbody) eller skal det tages alle dage???

ruby1312 skrev:BW ???? Hvad er det???

ruby1312 skrev:ok har læst nu og kommet frem til at jeg spiser for lidt se min kostplan i min profil.
Jeg vil prøve at give weight gainer en chance, men hvor meget skal jeg tage??? Jeg vejer 56 kg og er 179cm høj.
Er det ok at tage det når man kommer hjem fra træning ca 20 min efter træning??
Er det nok kun at tage det lige efter træning (3 gange om ugen)(fullbody) eller skal det tages alle dage???

ruby1312 skrev:nu siger du spis noget mere.....men se lige min kostplan i min profil....JEG SPISSER F.... MEGET !
men hvad skal jeg spise mere af ??? Protein ?? Fedt?? eller hva??

ruby1312 skrev:nu siger du spis noget mere.....men se lige min kostplan i min profil....JEG SPISSER F.... MEGET !
men hvad skal jeg spise mere af ??? Protein ?? Fedt?? eller hva??

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster