regner med at stå på scene til junior bb for anden gang til september, -80kg klasse.
elsker at træne, så jeg træner meget! ved sku ikke hvad der ellers er væsentligt at nævne... jO starter log her fordi jeg føler jeg nu har behov for det iht. at holde øje med fremgang...
har tidligere styrkeløftet i klub som letvægter (kun noget amatør plan, men nåede da nogle ok RAW løft)
spillet en masse sport(fodbold, basket og svømning), så har haft masse fokus på eksplosiv træning...
så blev jeg meget skolefokuseret og ville derfor gerne havde et træningsfokus jeg selv kunne stå for! det blev BB...rest is history
har også spillet en masse musik og andet gøgl...vil gennerelt gerne bare havde et projekt at dedikerer mig til...
FLOT FYRS BUILDING:
skod udgangspunkt i dag, har lægget og kampsvedt i sommerhede hele natten! = ikke optimal søvn!
opvarmning = dynamisk strækning
overkrop presse:
millitary: 5x stang, 5xstang, 5x40, 5x60, tandbeskytter i munden og så igang med work sets:
3x75, 3x75,3x75, 3x75, 3x75, på med bæltet 4x75, 4x75, 3x75: prøver at få noget styrke her, eksplosivt fokus, har svært ved at stige i milli! nogen tips derude?
35 degree incl. Bænk: 42x6, 42x5, 42x5, back offs> 38,9. 38x9, 38x8, 38 x7: svans i dag!! constant tension fokus! plejer altså at være stærkere
triceps dips: +40x7, +40x6, +40x6, +25x10, +25x9 constant tension slow ecc.
overkrop trække:
bb curls, straight bar with Fat frips:
45x5, 45x5, 45x5 back offs> 30x10, 30x10 af med fat grips 30x6 gode fokuserede sæt, burn & pump i bis & underarms BB style!
bug: kontraktion:
dragon flags 9, 8, 5 AAAAAAAAAAAAAVVVVVVVVVVV!!!!!!!!!!
fully extended russian sit ups (jah det aner jeg altså ikke om de hedder, jeg spænder mig fast i GHR stativet og starter med hovedet ned ad... så krøller jeg min vom sammen imens jeg puster så meget som muligt luft ud af mine lunger...)
bwx14, +10x5, +10x5
10 min cool down (airsquats, armsving og vacuums)
så fik jeg travlt = skulle ud og spise brunch med min kære samlever og kæreste!
her indtog jeg muligvis 1500 - 2000 gram mad! Et af mine talenter er en fantastisk evne til at konsummerer enermorme mængder føde pr måltid!!!
håber at loggen kan vække lidt interesse, jeg syntes nemlig der er mange herinde der ynder at komme med gode in puts!

, hvordan gøres det smartest?
mange tak !
øh for en uge siden - prøve! 

Det er et af de punkter jeg selv må kæmpe meget med 
ELSKER MAD!!!!!!
håber nu også på at se dig i klassen, syntes sku du skal stille op når nu du kan blive så shredded to pieces som der er tilfældet!!
, jeg er desværre nok lidt urolig af sind (= ikke god egenskab når man nærmer sig kon.)