Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

krang skrev:Hvis BB'erne tager doping så ja. Men ellers tror jeg ikke, der er den store forskel.

Moqensen skrev:krang skrev:Hvis BB'erne tager doping så ja. Men ellers tror jeg ikke, der er den store forskel.
Og det gør dem i AF ikke![]()
![]()

TheFatboy skrev:Moqensen skrev:krang skrev:Hvis BB'erne tager doping så ja. Men ellers tror jeg ikke, der er den store forskel.
![]()
Det kommer an på hvilken form for dope vi snakker. De små AF dudes sprøjter sig nok ikke, men det kan være at de napper lidt godt til næsen inden de skal tage dips og chins.

Moqensen skrev:TheFatboy skrev:Moqensen skrev:krang skrev:Hvis BB'erne tager doping så ja. Men ellers tror jeg ikke, der er den store forskel.
![]()
Det kommer an på hvilken form for dope vi snakker. De små AF dudes sprøjter sig nok ikke, men det kan være at de napper lidt godt til næsen inden de skal tage dips og chins.
Hvorfor skulle de ikke sprøjte sig?

TheFatboy skrev:Moqensen skrev:TheFatboy skrev:Moqensen skrev:krang skrev:Hvis BB'erne tager doping så ja. Men ellers tror jeg ikke, der er den store forskel.
![]()
Hvorfor skulle de ikke sprøjte sig?
Hvorfor skulle de? Jeg tror det er en brøkdel af dem som sprøjter sig. Vi snakker jo ikke 100kg's shredded musclemonsters

Karl Æg skrev:Gud hvor vil det være sørgeligt at krudte den som AF atlet.

Madsen123 skrev:Hejsa jeg tænkte egenlig bare på om der er forskel på træningsmetoderne for BB´er og AF´er sådan generelt, ved godt det svinger fra person til person men jeg tænkte på om der kan siges noget generelt? udover roning, dips & chins ofc

Casper.S skrev:Madsen123 skrev:Hejsa jeg tænkte egenlig bare på om der er forskel på træningsmetoderne for BB´er og AF´er sådan generelt, ved godt det svinger fra person til person men jeg tænkte på om der kan siges noget generelt? udover roning, dips & chins ofc
overvejer du da at stille op i AF?![]()

Madsen123 skrev:Casper.S skrev:Madsen123 skrev:Hejsa jeg tænkte egenlig bare på om der er forskel på træningsmetoderne for BB´er og AF´er sådan generelt, ved godt det svinger fra person til person men jeg tænkte på om der kan siges noget generelt? udover roning, dips & chins ofc
overvejer du da at stille op i AF?![]()
lol...'
Overvejede det egenlig bare da jeg synes der er en stor forskel på den fysiske fremtoning på AF´erne og BB´erne

Karl Æg skrev:Gud hvor vil det være sørgeligt at krudte den som AF atlet.

TheFatboy skrev:Hvorfor skulle de? Jeg tror det er en brøkdel af dem som sprøjter sig. Vi snakker jo ikke 100kg's shredded musclemonsters

krang skrev:Karl Æg skrev:Gud hvor vil det være sørgeligt at krudte den som AF atlet.
Ja, enig.
Jeg har i hvert fald altid opfattet AF som en slags clean-BB.

Poliquin skrev:Ja sådan en 80-82 kg fordelt på 176-178cm er utrolig let at opnå, med en fedt% på 4-5

Karl Æg skrev:Poliquin skrev:Ja sådan en 80-82 kg fordelt på 176-178cm er utrolig let at opnå, med en fedt% på 4-5
Jeg sagde ikke det er let. Men det er langt fra uopnåeligt uden krudt, og hvis det er det, er det IMO sørgeligt at krudte den for at opnå det. Så snart ens modstandere er clean, er det jo sørgeligt hvis man selv krudter den. Det tror jeg i øvrigt du er enig i

Karl Æg skrev:Interessant, hvis det virkelig er sådan du har det. Men hvorfor så overhovedet stille op i konkurrencer, hvis du er ligeglad med om din placering?

Karl Æg skrev:Men hvorfor have besværet med at tage hele vejen til Ringsted og bruge en hel weekend på alt det, når du kunne lave samme "placering" her i Århus i dit lokale gym?

Karl Æg skrev:Men hvorfor have besværet med at tage hele vejen til Ringsted og bruge en hel weekend på alt det, når du kunne lave samme "placering" her i Århus i dit lokale gym?
Al den her udenomsnak ændrer i øvrigt ikke på det faktum, at det er sørgeligt at stille krudtet op i en konkurrence, hvor modstanderne er clean.

Poliquin skrev:Og jeg gentager lige igen: Man er naiv hvis man tror AF er overvejende clean.

Karl Æg skrev:Poliquin skrev:Og jeg gentager lige igen: Man er naiv hvis man tror AF er overvejende clean.
Det er vel for så vidt underordnet om AF er overvejende clean eller overvejende krudtet. Er der clean atleter med i feltet (og det er der med al sandsynlighed), vil enhver der krudter den konkurrere på ulige vilkår. Og det er sørgeligt.

TheFatboy skrev:Jeg kan godt følge dig i din attitude CJ, men hold da kæft hvor er der bare mange andre ting at tage sig til, andet end at følge ekstremt strikse diæter, og nærmest udsulte sig op til en konkurrence, hvis man alligevel stiller sig tilfreds med sin placering uanset hvad, bare man føler at have gjort det godt.

Poliquin skrev:TheFatboy skrev:Jeg kan godt følge dig i din attitude CJ, men hold da kæft hvor er der bare mange andre ting at tage sig til, andet end at følge ekstremt strikse diæter, og nærmest udsulte sig op til en konkurrence, hvis man alligevel stiller sig tilfreds med sin placering uanset hvad, bare man føler at have gjort det godt.
Det er da en tynd besked. Du kan da aldrig afgøre hvad jeg sætter pris på. Hvis jeg sætter pris på at være på diæt, opnå et mål, stå på en scene og presse mig selv er det somsådan pis igegyldig hvad du mener om at bruge tiden på. Såvel som det er liggyldigt at jeg synes din træningsindsats er pinlig![]()
Hvis du kendte mig ville du vide at jeg har ekstremt store forventniger til mig selv og mine mål.

TheFatboy skrev:Poliquin skrev:TheFatboy skrev:Jeg kan godt følge dig i din attitude CJ, men hold da kæft hvor er der bare mange andre ting at tage sig til, andet end at følge ekstremt strikse diæter, og nærmest udsulte sig op til en konkurrence, hvis man alligevel stiller sig tilfreds med sin placering uanset hvad, bare man føler at have gjort det godt.
Det er da en tynd besked. Du kan da aldrig afgøre hvad jeg sætter pris på. Hvis jeg sætter pris på at være på diæt, opnå et mål, stå på en scene og presse mig selv er det somsådan pis igegyldig hvad du mener om at bruge tiden på. Såvel som det er liggyldigt at jeg synes din træningsindsats er pinlig![]()
Hvis du kendte mig ville du vide at jeg har ekstremt store forventniger til mig selv og mine mål.
Tynd besked? Det forstår jeg ikke. Jeg ville føle mig snydt, hvis jeg havde gjort en kæmpe indsats for at ende på podiet, men endte som fx nr. 10. Hvis sejren ikke betyder noget for dig, hvorfor bodybuilder du så ikke kun på hobbyplan?
Om min træningsindsats er pinlig eller ej, er der vel ikke meget at sige til. Måske, har jeg fundet noget som jeg får større glæde ud af?
Men så er vi jo tilbage ved spørgsmålet om hvad der betyder noget for individet eller ej. Hvis du er tilfreds med ikke at vinde, så er jeg også tilfreds med det.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster