Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

boosie skrev:Jeg kommer selv en del i FW i vejle, dog ikke på en daglig basis, men nogle gange i måneden skal det nok blive til, ( alt efter hvor jeg befinder mig ) jeg har igennem nogle, fået noget insider viden, at man vil have færre store bodybuildere. Nu tænker jeg er der nogle som kan bekræfte dette? og hvor fanden skal de ( vi ) være, apollo er lukket og lido er lort samt de andre kæder.
Vil da håbe det er et dumt rygte, da jeg fortsat godt kunne tænke mig et sted i Vejle, når jeg kommer til byen. Da det ville være synd hvis episoden i Lido, hvor en masse medlemmer blev smidt ud, på baggrund af deres fysik.

Euphorica skrev:boosie skrev:Jeg kommer selv en del i FW i vejle, dog ikke på en daglig basis, men nogle gange i måneden skal det nok blive til, ( alt efter hvor jeg befinder mig ) jeg har igennem nogle, fået noget insider viden, at man vil have færre store bodybuildere. Nu tænker jeg er der nogle som kan bekræfte dette? og hvor fanden skal de ( vi ) være, apollo er lukket og lido er lort samt de andre kæder.
Vil da håbe det er et dumt rygte, da jeg fortsat godt kunne tænke mig et sted i Vejle, når jeg kommer til byen. Da det ville være synd hvis episoden i Lido, hvor en masse medlemmer blev smidt ud, på baggrund af deres fysik.
Bum bum, det er lidt både og tror jeg. De vil gerne beholde nogle, dem som de "har det godt med" virker det til. Men samtidig har Fitness World oppet prioriteten på ADD besøg i Vejle efter Apollo lukkede, og jeg ved at der er nogle der har fået brev om at de skal indlevere dopingtest. Det er vist ikke ligefrem normal praksis.

Moose skrev:apollo åbner igen, de er opkøbt af clubfitness, som skulle have et rigtig godt center i hedensted. no worries, ellers må man jo flytte til en by der rent faktisk har andet at byde på end høje huslejepriser

Euphorica skrev:Moose skrev:apollo åbner igen, de er opkøbt af clubfitness, som skulle have et rigtig godt center i hedensted. no worries, ellers må man jo flytte til en by der rent faktisk har andet at byde på end høje huslejepriser
Hvor meget har du fulgt med i det? Apollo er død, ejerne vil gerne sælge af udstyret.

Ved dårlig opførsel bliver du muligvis lettere smidt ud, men det er bare min hypotese.

SienZ skrev:Der er sket flere ting i sagen nu.
Flere medlemmer har åbenbart modtaget breve om at de skal kontakte personalet omkring en dopingtest som skal foreligge, hvis man stadig ønsker at være medlem.
Ét af disse medlemmer snakkede jeg med i dag. Han har ikke modtaget brevet, da han har skiftet adresse, men blev dags dato udmeldt, for ikke at have reageret på brevet, som han slet ikke havde modtaget.

8800 skrev:SienZ skrev:Der er sket flere ting i sagen nu.
Flere medlemmer har åbenbart modtaget breve om at de skal kontakte personalet omkring en dopingtest som skal foreligge, hvis man stadig ønsker at være medlem.
Ét af disse medlemmer snakkede jeg med i dag. Han har ikke modtaget brevet, da han har skiftet adresse, men blev dags dato udmeldt, for ikke at have reageret på brevet, som han slet ikke havde modtaget.
Det kan ikke være lovligt. Det nægter jeg at tro på.

8800 skrev:Det kan ikke være lovligt. Det nægter jeg at tro på.

mic skrev:8800 skrev:Det kan ikke være lovligt. Det nægter jeg at tro på.
Som privat foretagende kan de vel næsten gøre som det passer dem..

SienZ skrev:mic skrev:8800 skrev:Det kan ikke være lovligt. Det nægter jeg at tro på.
Jeg blev selv smidt ud af et center pga. dopingmistanke, og jeg læste derfor betingelserne igennem før jeg underskrev kontrakt hos FW. Der står absolut intet om at de kan fjerne medlemmer som de har lyst. Der står at det kræver grov overtrædelse eller positiv dopingtest. - Jeg har selvfølgelig informeret ham omkring det, og han tager kontakt til hovedkontoret.

hr_bjoern skrev:SienZ skrev:mic skrev:8800 skrev:Det kan ikke være lovligt. Det nægter jeg at tro på.
Jeg blev selv smidt ud af et center pga. dopingmistanke, og jeg læste derfor betingelserne igennem før jeg underskrev kontrakt hos FW. Der står absolut intet om at de kan fjerne medlemmer som de har lyst. Der står at det kræver grov overtrædelse eller positiv dopingtest. - Jeg har selvfølgelig informeret ham omkring det, og han tager kontakt til hovedkontoret.
Du kan jo troppe op og sige, at du hjertens gerne vil tisse i en kop, hvis det er dét som skal til for at du kan blive ved med at træne der.
Hvordan er det nu lige med Vejle - der er ikke så mange andre alternativer end FW, ikke?

SienZ skrev:- Det er dog for sent for ham at pisse i koppen, han er jo blevet udmeldt allerede.
- Nope, der er ikke rigtig så meget andet, som er bare lidt værd, desværre.

mic skrev:SienZ skrev:- Det er dog for sent for ham at pisse i koppen, han er jo blevet udmeldt allerede.
- Nope, der er ikke rigtig så meget andet, som er bare lidt værd, desværre.
Tag ikke fejl, jeg synes at det er top latterligt.. Skal de også selv betale testene, eller "bare" møde op på FWs regning?

bahar skrev:De har nok taget det som, at han har nægtet at aflevere en prøve, da han ikke har reageret, og det er det samme som en positiv test.

når FW er det eneste alternativ, hvor man kan træne. Når man kommer til Vejle, FitnessDK har jo ikke engang 20 kg skiver ( har jeg hørt )
SienZ skrev:bahar skrev:De har nok taget det som, at han har nægtet at aflevere en prøve, da han ikke har reageret, og det er det samme som en positiv test.
Men han forklarede personalet at han ikke har modtaget noget. Man må som minimum henvende sig personligt, inden medlemmet ekskluderes.

boosie skrev:Det er røv træls apollo er lukketnår FW er det eneste alternativ, hvor man kan træne. Når man kommer til Vejle, FitnessDK har jo ikke engang 20 kg skiver ( har jeg hørt )

bahar skrev:boosie skrev:Det er røv træls apollo er lukketnår FW er det eneste alternativ, hvor man kan træne. Når man kommer til Vejle, FitnessDK har jo ikke engang 20 kg skiver ( har jeg hørt )
Lol seriøst?
Hvad med DGI-huset, er det ikke okay?

Nders skrev:bahar skrev:boosie skrev:Det er røv træls apollo er lukketnår FW er det eneste alternativ, hvor man kan træne. Når man kommer til Vejle, FitnessDK har jo ikke engang 20 kg skiver ( har jeg hørt )
Lol seriøst?
Hvad med DGI-huset, er det ikke okay?
Nej og nej.
Dvs. selvfølgelig har de 20 kilo skiver.

bahar skrev:SienZ skrev:bahar skrev:De har nok taget det som, at han har nægtet at aflevere en prøve, da han ikke har reageret, og det er det samme som en positiv test.
Men han forklarede personalet at han ikke har modtaget noget. Man må som minimum henvende sig personligt, inden medlemmet ekskluderes.
De har sikkert ikke ville have ham der. Det er FW, hvad forventer i?

boosie skrev:Hva så sienz noget nyt fra fronten?

SienZ skrev:boosie skrev:Hva så sienz noget nyt fra fronten?
Umiddelbart har 8 mand modtaget et brev om at de skal møde op og tage kontakt til personalet, for at få aftalt tid til dopingtest. Tror dog ikke at der er nogen som har meldt sig endnu, men der er vidst en enkel som agter at møde op.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster