Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1491
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1490

Følg bodybuilding.dk på

Fitnessworld - Aalborg

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Har trænet i fitnessworld i Aalborg i et stykke tid nu, men når jeg vælger at tage ned og træne er der altid mega proppet med folk så man nærmest ikke kan fuldføre sit pas.

Nogen der ved hvilke tidspunkter der er til at komme til :)? 17-19 ved jeg allerede er udelukket :evil:
"Success rests not only on ability, but upon commitment, loyalty, and pride"
Brugeravatar

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Tag du i Jyden eller ASK i stedet - det er der drenge bliver til mænd :wink:

Jyden ligger cirka 1 km væk og ASK omkring 100 meter væk..

Kl 20 ;)

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Fitness World Aalborg

Styrkeliste
- Bænkpres: 165.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 180.00

Galleri: Vis galleri (8)

HAV skrev:Tag du i Jyden eller ASK i stedet - det er der drenge bliver til mænd :wink:

Det ville jeg også gerne, men det er i den anden ende af byen og synes at der er for langt og er bange for at det kommer til at medvirke at det er "lidt" nemmere at blive hjemme, min cykel er skod og er ved at falde sammen, og bilen vil jeg ikke tage hver gang :)..

DS87 skrev:Kl 20 ;)

Okay :).. godt nok lidt sent hvis de lukker kl 21:30
Brugeravatar

Nu ved jeg ikke lige hvilken fw du træner i eller hvor du bor, men hvad med powergym eller motionskælderen?
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2008 Månedens skribent: Juli 2008
Moderator

Reputation point: 257

Træner her: SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 302.50
- Squat: 215.00
- Dødløft: 250.00

Galleri: Vis galleri (3)

snyse det er nemmeste at komme til omkring klokken 12 - 16

Træner her: Power Gym

Logbog: Ingen logbog

Friche skrev:Nu ved jeg ikke lige hvilken fw du træner i eller hvor du bor, men hvad med powergym eller motionskælderen?

Har overvejet både powergym og motionskælderen. motionskælderen er kun 3,5 km væk fra mig, men jeg synes at det er lidt snusket :).. Powergym lidt længere væk og er dyre end hvad jeg betaler hos fw så der sparker nærigheden ind :)

klæbre skrev:snyse det er nemmeste at komme til omkring klokken 12 - 16

Var på dannebro i dag kl. 13 hvor der var pakket med mennesker, har nok også noget at gøre med læseferie + helligdag :\
Brugeravatar

var der også klokken 13 alt alt for mange mennesker :evil: men igen ja det er fordi der er helligdag ellerst er der næsten tomt på det tidspunkt

klæbre skrev:var der også klokken 13 alt alt for mange mennesker :evil: men igen ja det er fordi der er helligdag ellerst er der næsten tomt på det tidspunkt

Okay fair nok :).. Skal træne igen i morgen så der kan jeg da lige teste tiden igen :)

HAV skrev:Tag du i Jyden eller ASK i stedet - det er der drenge bliver til mænd :wink:

Men nu må vi se hvor længde jeg kan holde fw ud :).. Flytter måske til centrum inden næste sommer så kommer jeg helt sikkert ud og leger med de lidt større drenge :twisted:
Brugeravatar

Sprinto skrev:
Friche skrev:Nu ved jeg ikke lige hvilken fw du træner i eller hvor du bor, men hvad med powergym eller motionskælderen?

Har overvejet både powergym og motionskælderen. motionskælderen er kun 3,5 km væk fra mig, men jeg synes at det er lidt snusket :).. Powergym lidt længere væk og er dyre end hvad jeg betaler hos fw så der sparker nærigheden ind :)

Var på dannebro i dag kl. 13 hvor der var pakket med mennesker, har nok også noget at gøre med læseferie + helligdag :\

Hvis du står og kan vælge.. Hvorfor så vælge fitness world? Fuck en taber mentalitet.

Styrkeliste
- Bænkpres: 55.00

Kostplan: Ingen kostplan

Alt efter hvor du bor i Aalborg så er der jo alternativer :)

Som der er blevet nævnt. Hvis du træner i FW Dannebrogsgade så kan du ikke bo for langt fra Jyden som ligger lige ved siden af friluftsbadet. Selv hvis det er en tand dyrere så vil du kunne træne med både langt bedre udstyr, magnesium osv. + det giver bare et boost at træne blandt folk som er noget mere motiverede og erfarne end den gennemsnitlige FW medlem :)
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar

Reputation point: 50

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50

SpliFF skrev:Hvis du står og kan vælge.. Hvorfor så vælge fitness world? Fuck en taber mentalitet.

Sikke et konstruktivt indlæg du kom med, hvis du læser lidt kan du allerede læse hvor jeg har valgt de forskellige fra. Motionskælderen er for snusket for mig, powergym ser fint ud, men pris og beliggenhed hænger ikke sammen for mig. Jyden og ASK ligger for langt væk, her er jeg faktisk ligeglad med at det er dyre end hvad jeg betaler nu, pga. kvalitet, men igen beliggenheden.

Grunden til at jeg vælger fw er pga. en god pris jeg får igennem uddannelsen også at der er flere at vælge imellem, her skal det nævnes at der er lidt transport, men der ligger 2 i centrum ved gå gaden indkøbs muligeder osv. så det er nemt at kombinere når man alligevel skal ind til byen.

Jeg kan godt lide at du skriver "Fuck en taber mentalitet" fordi at jeg vælger fw frem for andre steder som sikkert er bedre. Nu skal det da ikke være en hemmelighed at jeg ikke lige frem er Mr. Olympia, så derfor kræver jeg ikke ikke at udstyret er 100% i top, men mener da alligevel at fw's udstyr er udemærket. Men taget i betrækning at det ikke kun er udstyret jeg vælger efter så synes jeg faktisk at det er dig der udviser "en taber mentalitet" ved at spilde både min såvel som din egen tid ved at skrive her =D>

Johannes skrev:Alt efter hvor du bor i Aalborg så er der jo alternativer :)

Som der er blevet nævnt. Hvis du træner i FW Dannebrogsgade så kan du ikke bo for langt fra Jyden som ligger lige ved siden af friluftsbadet. Selv hvis det er en tand dyrere så vil du kunne træne med både langt bedre udstyr, magnesium osv. + det giver bare et boost at træne blandt folk som er noget mere motiverede og erfarne end den gennemsnitlige FW medlem :)

Måske giver det et dårligt billede at jeg skriver at jeg har været på Dannbrogesgade og træne, men det er udelukkede fordi at jeg tænkte at der var mest plads også tog jeg lige bilen i det dårlige vejr :).. Træner oftest i friis. Men det skal siges at jeg meget gerne vil i Jyden eller ASK, og har længde overvejet det :)
Brugeravatar

Tag det ikke personligt.
Du kunne jo bare sige du ikke rigtig havde lyst til at træne.

Det er ikke bare for at være sart.. Men det er utroligt svært og demotiverende at træne i Fitness World.

Jeg er bare en af dem der har svært ved at forstå, at hvis man tager ned og bruger tiden i et center.
Hvorfor så ikke gøre prøve at gøre det ordenligt?
Jeg kalder dig ikke en taber i den forstand.
Med hensyn til træning gør jeg lidt hvis du kan vælge FW frem for de gode muligheder du har i den by.

Styrkeliste

SpliFF skrev:Det er ikke bare for at være sart.. Men det er utroligt svært og demotiverende at træne i Fitness World.

+1
Da jeg på et tidspunkt trænede i Fitness World, der var det en pinsel at tage ned og træne hver eneste gang.

Træner her: Zielkes Fitnessklub

Hvis forbrugsmønstret er tilnærmelsesvis som i Århus vil jeg anbefale morgen/middag eller sen aften. I Århus er det også umuligt at kommet til at træne, hvis man kommer mellem 15 og 20. Træner altid sent ala kl 20.30.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 190.00

FW på Dannebrogsgade var helt slemt i dag, det var jo nærmest umuligt at komme til ved DB's!

Jeg træner mest i FW for tiden og jeg kan ikke se hvad der skal være demotiverende ved det? Ja folk er langt fra hardcore, men det er min indre motivation da pisse ligeglad med?
Brugeravatar

Aask har skiftet lokaler, og ligger nu 100 meter fra Jyden :)

Træner selv i Jyden, og kan klart anbefales, hvis du altså kan overleve cykelturen :wink:
Lift until you see God !
Brugeravatar

Træner her: Atletklubben Jyden
Fjerritslev Motioncenter
Sportshøjskolen
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 160.00
- Squat: 190.00
- Dødløft: 220.00

Hvor bor du henne i byen?
Vh Johannes
Brugeravatar

Styrkeliste

Hvad mener du med at Motionskælderen er "for snusket", det er da et underligt statement. Motionskælderen er et pisse godt træningssted. Det ville jeg helt klart vælge hvis jeg var i din situation.
Brugeravatar

Træner her: Atletklubben Jyden

SpliFF skrev:Det er ikke bare for at være sart.. Men det er utroligt svært og demotiverende at træne i Fitness World.

Bare stop her ikke ...

Du kan ikke generaliserer på den måde som du gør i ovenstående udsagn. I FW i ølby træner der nogen virkelig tunge drenge, uden at kende din form, tør jeg godt komme med den påstand at de er større end dig mange af dem. Udover at udstyret er fint, der er dip bælter, alm. bælter, 2x squat rack, power rack mm., er magnesium er tilladt, der bliver spillet højt musik og folk.

Sjovt som folk herinde på bb.dk, kopierer de lidt mere respekterede brugerers holdning om "FitnessWorld er lort" i håb om at det udløser kredit fra andre..

Reputation point: 15

Træner her: S.A.T.S Frederiksberg Svømmehal

Styrkeliste
- Bænkpres: 10.00
- Squat: 20.00
- Dødløft: 30.00

Det jeg finder demotiverende ved Fitness World, er hvor fyldt der altid er.(Kan der selvfølgelig også være i de mindre centre, men ikke i samme omfang)
Da jeg trænede i et Fitness World center, kunne jeg kun gennemføre halvdelen af min træning, pga der altid var så ekstremt fyldt.

Træner her: Zielkes Fitnessklub

Sprinto skrev:

Jeg kører 20 km. hver gang jeg skal træne, du har sgu ikke noget og brokke dig over ven :wink:
CLEAN AND ALWAYS WILL BE
Brugeravatar

Træner her: Hulen

Galleri: Vis galleri (5)

Vesterling skrev:

Bare stop her ikke ...

Du kan ikke generaliserer på den måde som du gør i ovenstående udsagn. I FW i ølby træner der nogen virkelig tunge drenge, uden at kende din form, tør jeg godt komme med den påstand at de er større end dig mange af dem. Udover at udstyret er fint, der er dip bælter, alm. bælter, 2x squat rack, power rack mm., er magnesium er tilladt, der bliver spillet højt musik og folk.

Sjovt som folk herinde på bb.dk, kopierer de lidt mere respekterede brugerers holdning om "FitnessWorld er lort" i håb om at det udløser kredit fra andre..

Har det altid været FW?
Og nu er det da dig som generalisere?
Fordi der er et center, som efter dit udsagn, lyder til at være en udmærket center, betyder ikke at samtlige er det.
"You never have to wait for a squat rack on Christmas morning"
- Ben "Pak Man" Pakulski

"Strong people are harder to kill than weak people, and more useful in general."
- Mark Rippetoe
Brugeravatar

Træner her: Hjørring Styrkesport

Vesterling skrev:

Bare stop her ikke ...

Selvfølgelig kan jeg generalisere FW.
Har været i mange af deres centre, jeg har oplevet hvordan de er.
Så selvfølgelig kan jeg det, jeg har givet det en chance.

Hvad så hvis der er nogen store gutter der er større end mig?
Hvad har min størrelse med noget at gøre i den her diskussion.
Det ændrer ikke på FW konceptet.

Det rager mig da også hvad "respekterede" brugere mener, jeg har mine egne holdninger.
Der er nok også en grund til de har deres holdninger. Tænk lidt over den hvis det kommer fra folk med stor erfaring inden for træning.

Jeg kører også 35km hver dag, både frem og tilbage. Bare for ikke at træne i FW

Styrkeliste

ved ikke om denne rytme passer på dit center.. men der hvor jeg træner er der en slags rytme i hvornår folk de træner..

om morgenen er der ikke mange.. omkring 14 tiden kommer der mange.. og så kommer der et hold igen ved 17 tiden.. og så igen ved 19 tiden

de tre tidspunkter er lige der hvor det lader til at give et ryk i antal besøgende...

tror det er fordi skoleeleverne får fri omrking klokken 14? og så får resten fri klokken 17? og så dem klokken 19 er lige efter aftensmad/eller lige før aftensmad?

dunno.. men det er ca.. de tre brist punkter jeg har oplevet..
Billede
Brugeravatar

Geografisk sted: Hobro, nordjylland

Træner her: Hobro Helse Sport
Fitness World Kolding

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00

SpliFF skrev:Tag det ikke personligt.
Du kunne jo bare sige du ikke rigtig havde lyst til at træne.

Det er ikke bare for at være sart.. Men det er utroligt svært og demotiverende at træne i Fitness World.

Jeg er bare en af dem der har svært ved at forstå, at hvis man tager ned og bruger tiden i et center.
Hvorfor så ikke gøre prøve at gøre det ordenligt?
Jeg kalder dig ikke en taber i den forstand.
Med hensyn til træning gør jeg lidt hvis du kan vælge FW frem for de gode muligheder du har i den by.

Det skulle du have skrevet i første omgang ;).. Jeg kan godt se hvor du vil hen, men jeg vil også helst træne
i enten jyden eller aask, men er bange for at ~10 km transport hver vej 4~ gange i ugen giver en negativ effekt
og hindre mig i at holde træningen vedlige. Der udover skal det siges at jeg forventer at flytte til centrum
inden næste sommer så der er et skifte helt sikkert!..

Bundgaard90 skrev:Aask har skiftet lokaler, og ligger nu 100 meter fra Jyden :)

Træner selv i Jyden, og kan klart anbefales, hvis du altså kan overleve cykelturen :wink:

Altid godt med lidt anbefalinger :).. Hvordan ser det ud med folk der, kan man altid komme til? (Efterspøgere det samme om Aask)

Johannes skrev:Hvor bor du henne i byen?

Bor ved uni ~

waste skrev:Hvad mener du med at Motionskælderen er "for snusket", det er da et underligt statement. Motionskælderen er et pisse godt træningssted. Det ville jeg helt klart vælge hvis jeg var i din situation.

Det kan godt ske at det er en gammel opfattelse og at der er sket noget siden, men har altid hørt at det skulle være snusket der nede, og var der inde 1 gang for et par år siden, og det kan da god ske
at det var mine forventninger om at der skulle være snusket der gjorde at jeg synes at der var det

Magic-MJ-Music skrev:Jeg kører 20 km. hver gang jeg skal træne, du har sgu ikke noget og brokke dig over ven :wink:

Det kan jeg godt se så har jeg ikke noget at pive over ;).. Men stadig som nævt er bange for at jeg får "nemmere" ved at quitte

Lenned skrev:ved ikke om denne rytme passer på dit center.. men der hvor jeg træner er der en slags rytme i hvornår folk de træner..

om morgenen er der ikke mange.. omkring 14 tiden kommer der mange.. og så kommer der et hold igen ved 17 tiden.. og så igen ved 19 tiden

de tre tidspunkter er lige der hvor det lader til at give et ryk i antal besøgende...

tror det er fordi skoleeleverne får fri omrking klokken 14? og så får resten fri klokken 17? og så dem klokken 19 er lige efter aftensmad/eller lige før aftensmad?

dunno.. men det er ca.. de tre brist punkter jeg har oplevet..

Det tror jeg er et meget godt billede af hvordan fw's populations barometer er :)
Brugeravatar

Hvis du bor ved Uni (i Øst antager jeg) så er Motionskælderen klart det nærmeste - du kan jo altid tage et smut forbi igen og se hvordan det ser ud nu, og om du ville have lyst til at træne der.

Hvis du er studerende på Uni så har du jo en gylden mulighed med UniFitness, det er meget billigt, ikke vildt crowded og ligger meget tæt ved dig :)
Vh Johannes
Brugeravatar

Styrkeliste

Hvad mener du med motionskælderen er snusket? Det er et nice center. Der er hvad du skal bruge, folk er venlige og der er næsten aldrig fyldt op til randen af mennesker. Jeg har i hvert fald aldrig problemer med ventetider og andet. Prøv at løsrive dig fra dine fordomme, kom ned til en prøvetime. Ellers må du leve med dine forhold i FW.

God dag til jer alle.

Geografisk sted: 9210 - Aalborg

Træner her: Motionskælderen

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00

Johannes skrev:Hvis du bor ved Uni (i Øst antager jeg) så er Motionskælderen klart det nærmeste - du kan jo altid tage et smut forbi igen og se hvordan det ser ud nu, og om du ville have lyst til at træne der.

Hvis du er studerende på Uni så har du jo en gylden mulighed med UniFitness, det er meget billigt, ikke vildt crowded og ligger meget tæt ved dig :)

Det kunne godt ske at man skulle kigge der over igen, og se hvordan landet ligger :)

forresten så går jeg ikke på uni så det er udelukket :)
Brugeravatar

Super med plads i friis idag 12-14~

Men en ting jeg altid oplever er da der nærmest altid er plads ved squat racket lige meget hvor mange mennesker der er :dance: - Der er jo ellers mange lækre ting man kan lave der :twisted:
Brugeravatar

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 82 gæster