Fik en hurtig forklaring af en bekendt, grunden til det skulle virke var at der var meget Lysine i foderet
Er der nogen der kender til sådan noget??

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

under construction skrev:Er det kun mig der syntes det lyder underligt at forder til grise skulle være godt når man bodybuilder.![]()
Fik en hurtig forklaring af en bekendt, grunden til det skulle virke var at der var meget Lysine i foderet

TheFatboy skrev:under construction skrev:Er det kun mig der syntes det lyder underligt at forder til grise skulle være godt når man bodybuilder.![]()
Lysine? - kan vedkommende have ment leucin? Det er godt nok en ret essentiel aminosyre, men da slet ikke noget jeg vil æde grisefoder for. Leucin kan sagtens fås på andre måder.

Nikolaj P skrev:synes godt nok det lyder klamt..
kan man ikke købe noget der kan blandes sammen, som også har en masse gode ting i, som er lidt nemmere at få ned end det grissefoder ned?

Bay skrev:Jeg har en kammerat der har prøvet det, og det skulle være næsten umulig at få ned.

Wopper skrev:Der var jo ham der japaneren, der bare blendede al sin mad (frossen kylling bl.a.) og så tilsatte en omgang vanilleessens. Men han døde godt nok også.

essensen skrev:Wopper skrev:Der var jo ham der japaneren, der bare blendede al sin mad (frossen kylling bl.a.) og så tilsatte en omgang vanilleessens. Men han døde godt nok også.
Det er utroligt som det hænger ved - han er ikke dødDet er jo bare en tilfældig youtube-comment der har udløst det..der er intet der bekræfter det.

Nick187 skrev:Mener at have hørt der skulle være en masse phytoøstrogen i grisefoder?

under construction skrev:Nick187 skrev:Mener at have hørt der skulle være en masse phytoøstrogen i grisefoder?
Det er noget der ligner kvinde hormoner østrogen ikk ??
Ved du om det virker på samme måde for så skal jeg da have stoppet ham inden han spiser for meget af det gøjl

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 48 gæster