Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

dlr.ma skrev:Bare kør så tungt som muligt.. Her den anden dag skulle jeg lave rekord forsøg i dødløft. Og jeg var så fokuseret at jeg ikk tænkte på andet end at løfte den skide vægtstang og trække vejret.. Jeg løftede så stangen et par gange, men tredje gang jeg løftede den sagde min hjerne klik og jeg kunne hverken høre eller se. Alligevel fortsatte jeg indtil jeg havde taget seks reps, og stilte mig så med hovedet mellem benene hvorefter jeg efter ca. 10 sekunder langsomt fik mit syn tilbage.. Der gik dog 30 sek før jeg kunne høre noget som helst.. Det var fandme for fedt! Haha :b

chill skrev:Nå, det lyder til at det bare er min krop som har brug for at blive hærdet lidt. Opvarmning er ikke det jeg gør mest ud af, lidt svingen med armene før bænk og lidt hopperi og udstrækning før squat så er jeg ved at være derI dødløft plejer jeg at tage et enkelt sæt med lave kilo. Jeg har også fået til set min teknik her på sitet i henholdsvis død og squat og jeg har taget rådene til mig.

StefanM skrev:dlr.ma skrev:Bare kør så tungt som muligt.. Her den anden dag skulle jeg lave rekord forsøg i dødløft. Og jeg var så fokuseret at jeg ikk tænkte på andet end at løfte den skide vægtstang og trække vejret.. Jeg løftede så stangen et par gange, men tredje gang jeg løftede den sagde min hjerne klik og jeg kunne hverken høre eller se. Alligevel fortsatte jeg indtil jeg havde taget seks reps, og stilte mig så med hovedet mellem benene hvorefter jeg efter ca. 10 sekunder langsomt fik mit syn tilbage.. Der gik dog 30 sek før jeg kunne høre noget som helst.. Det var fandme for fedt! Haha :b
Det lyder sundt og slet ikke sundhedsskadeligt i længden.

dlr.ma skrev:Bare kør så tungt som muligt.. Her den anden dag skulle jeg lave rekord forsøg i dødløft. Og jeg var så fokuseret at jeg ikk tænkte på andet end at løfte den skide vægtstang og trække vejret.. Jeg løftede så stangen et par gange, men tredje gang jeg løftede den sagde min hjerne klik og jeg kunne hverken høre eller se. Alligevel fortsatte jeg indtil jeg havde taget seks reps, og stilte mig så med hovedet mellem benene hvorefter jeg efter ca. 10 sekunder langsomt fik mit syn tilbage.. Der gik dog 30 sek før jeg kunne høre noget som helst.. Det var fandme for fedt! Haha :b

dlr.ma skrev:Det skuda en alt for fed følelse! Det var jo ikke fordi det gjorde ondt. Pressede bare mig selv så meget og tror mest af alt det var fordi jeg var så fokuseret.. Hvorfor dog smide vægten når man er igang? Det psykisk! Ikk fysisk! Så luk dog alt jeres lort !

dlr.ma skrev:Så længe det er kontroleret.. Der skete skuda ikk en skid.. så drøm bare videre smarte..

dlr.ma skrev:Så længe det er kontroleret.. Der skete skuda ikk en skid.. så drøm bare videre smarte..

Bone-14 skrev:dlr.ma skrev:Bare kør så tungt som muligt.. Her den anden dag skulle jeg lave rekord forsøg i dødløft. Og jeg var så fokuseret at jeg ikk tænkte på andet end at løfte den skide vægtstang og trække vejret.. Jeg løftede så stangen et par gange, men tredje gang jeg løftede den sagde min hjerne klik og jeg kunne hverken høre eller se. Alligevel fortsatte jeg indtil jeg havde taget seks reps, og stilte mig så med hovedet mellem benene hvorefter jeg efter ca. 10 sekunder langsomt fik mit syn tilbage.. Der gik dog 30 sek før jeg kunne høre noget som helst.. Det var fandme for fedt! Haha :b
MOST EPIC QUOTE ON BODYBUILDING.DK UP TO DATE ROFL ROFL ROFL!!

Smut nu bare videre med dig faket.. pøj pøj i kvindeafdelingen gaygay..

Bone-14 skrev:dlr.ma skrev:Bare kør så tungt som muligt.. Her den anden dag skulle jeg lave rekord forsøg i dødløft. Og jeg var så fokuseret at jeg ikk tænkte på andet end at løfte den skide vægtstang og trække vejret.. Jeg løftede så stangen et par gange, men tredje gang jeg løftede den sagde min hjerne klik og jeg kunne hverken høre eller se. Alligevel fortsatte jeg indtil jeg havde taget seks reps, og stilte mig så med hovedet mellem benene hvorefter jeg efter ca. 10 sekunder langsomt fik mit syn tilbage.. Der gik dog 30 sek før jeg kunne høre noget som helst.. Det var fandme for fedt! Haha :b
MOST EPIC QUOTE ON BODYBUILDING.DK UP TO DATE ROFL ROFL ROFL!!

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster