Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Og på en måde rart, men samtidig skuffende, at hører plastic tangen tager fejl.

29dall skrev:Okay, det er jeg rigtig lettet over at hørerOg på en måde rart, men samtidig skuffende, at hører plastic tangen tager fejl.
Jeg vejer 70 kg i skrivende stund, hvis vi går ud fra jeg har 10 % kropsfedt, skal jeg altså først være bekymret omkring de 66 kg?

Milky skrev:Du skal være bekymret, når du ligner en KZ-fange og/eller oplever ubehag. Du vil i øvrigt ligne en KZ-fange, hvis du taber dig lad os sige 5kg - der skal mere masse på, før det vil se pænt ud at komme helt ned i fedtprocent.
tazed skrev:De skal du ikke være bekymret for, du opnår ikke en fedt procent på 3-5% uden voldsom indsats.

29dall skrev:Okay, det er jeg rigtig lettet over at hørerOg på en måde rart, men samtidig skuffende, at hører plastic tangen tager fejl.
Jeg vejer 70 kg i skrivende stund, hvis vi går ud fra jeg har 10 % kropsfedt, skal jeg altså først være bekymret omkring de 66 kg?

Milky skrev:Du taber dig jo ikke, hvis du indtager nok kalorier.

29dall skrev: af 29dall » 23. jul 2012, 20:30
Jo tak, så langt er jeg med. MEN som jeg også forklarede tidligere, har jeg svært ved at indtage så mange kcal på så lidt tid. Har også forklaret at jeg har prøvet, men det ikke har lykkedes mig.

Neertoft skrev:29dall skrev: af 29dall » 23. jul 2012, 20:30
Jo tak, så langt er jeg med. MEN som jeg også forklarede tidligere, har jeg svært ved at indtage så mange kcal på så lidt tid. Har også forklaret at jeg har prøvet, men det ikke har lykkedes mig.
Du skrev tidligere at du har prøvet nogle kaloriebomber i form af slik, nødder og mcdonalds, men simpelthen ikke kan klemme mere ned? Har du evt. prøvet med nogle shakes tilsat noget kokosmælk eller forskellige olier, typisk er det nemmere at få ned end fast føde

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 30 gæster