Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Manse_O skrev:Det mest optimale ville nok være at blive mere smidig så du kunne lave RDL.

Acid skrev:Du må gerne bøje i benene i RDL ved at skyde røven bagud. Til en grænse selvfølgelig, det er jo ikke meningen at det skal gå hen og udfordre dine quads som i konventionel. Og du behøver jo ikke komme længere ned med stangen end til lige under knæet.
Hvis det var mig ville jeg nok lave øvelsen alligevel og udnytte øvelsen i sig selv til at blive mere smidig så den med tiden kan laves med større ROM. Men jeg ville nok ikke fokusere på at stige i kg i øvelsen men i stedet stige i ROM indtil du synes den er på plads.
Hvor slemt er det?

Moody skrev:du angriber problemet forkert og træner uden om problemerne. Man SKAL btw. gå en smule ned i knæene i rdl.
Arbejd med din hoftebøjere og stramme baglår, undgå evt. rdl indtil du har smidigheden på plads, gør støtteøvelser istedet såsom goodmornings, backextensions (ikke det der 45 graders lort), db sldl og glute bridges/thrusters. Måske du også kører med for megen belastning. Fokuser på gluteaktivitet, det er long term nøglen til stærkt lumbalt opspænd.
. der er også RDL med i og one legged romanian deadlift. men det kan være jeg skifter den ud med almindelig romanian deadlift. ved dog stadig ikke om det skal være det program jeg har lavet eller det andet som står beskrevet derinde.

A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

tjr skrev:tl;dr
Én af de bedste øvelser til strække baglåret ud er RDL.

Comedian skrev:tjr skrev:tl;dr
This
Det er forøvrigt mærkeligt ikke at kunne køre RDLs pga manglende smidighed. Hele ideen er at arbejde med en stærk fixeret bue og skubbe hofterne tilbage mens stangen sænkes, indtil man når punktet hvor buen ikke holdes tight længere. Der er ikke som sådan noget "krav" til ROM.

Legend skrev:Comedian skrev:tjr skrev:tl;dr

Grylls skrev:Comedian skrev:tjr skrev:tl;dr
Jeg går ud fra at det samme gælder Goodmornings?
A Menace To Chicken skrev:Bortset fra det har jeg installeret en 250W pære ude på lokummet, så jeg bedre inspicere både nye gains og min afføring i ordentligt lys.

Comedian skrev:tjr skrev:tl;dr
This
Det er forøvrigt mærkeligt ikke at kunne køre RDLs pga manglende smidighed. Hele ideen er at arbejde med en stærk fixeret bue og skubbe hofterne tilbage mens stangen sænkes, indtil man når punktet hvor buen ikke holdes tight længere. Der er ikke som sådan noget "krav" til ROM.

Poul Haacker skrev:Comedian skrev:tjr skrev:tl;dr
This
Jeg gik ind i tråden og forventede en masse fjolleri om foam rolling og statisk udstrækning. I stedet læser jeg om RDL's og andre fuld ROM styrkeøvelser som bedste bevægeligheds træning. Så endda fra flotte mænd som Legend mfl..
Forskningen siger også at fuld ROm styrketræning er vejen frem.

Comedian skrev:Men løfter du overhovedet?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster