Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1512
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1510

Følg bodybuilding.dk på

første bil til 18 årig!! :)

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

jeg skal have bil og har en max pris på 20000. Bilen skal være billig i drift!

jeg har fundet disse tre som jeg hælder meget til :)

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/toyota ... amp/614382

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/vw/polo/16/624305

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/vw/polo/16/604784

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

mmm.dk skrev:jeg skal have bil og har en max pris på 20000. Bilen skal være billig i drift!

jeg har fundet disse tre som jeg hælder meget til :)

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/toyota ... amp/614382

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/vw/polo/16/624305

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/vw/polo/16/604784

helt klart en polo ;), du ved altid hvad du har med VW :)

Træner her: Klub Herkules Nordborg

Kostplan: Ingen kostplan

Ja, man ved altid, hvor man har en Polo, men 10 år gamle billig er sjældent billige i drift - VW eller ej.

Har selv en Polo fra 2000, kørt 182.000km. I skrivende stund har jeg lige fyret 5.000,- af for at få skiftet fjedre og toplejer i forhjulene. Sidste år røg starteren en tur. Tændrørene blev skiftet og så videre.

Men derfor er det nu stadig en god bil. Pas dog på med især den sidste, du har linket til - den har kørt farlig langt! Tandremmen er tilsyneladende skiftet for 138.000km siden, det lyder af alt for meget.
Brugeravatar
Chef-moderator

Reputation point: 470

Geografisk sted: Århus

Træner her: Crossfit Copenhagen - Spartan Mentality CrossFit
Fitness Studiet Østergrave

Styrkeliste
- Bænkpres: 117.50
- Squat: 155.00
- Dødløft: 210.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (8)

køb en bil med en lille motor, ellers koster det kassen i forsikring . .
Brugeravatar

Geografisk sted: Hillerød

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 210.00
- Dødløft: 200.00

Altid en japaner.. de er sgu bare bedre..

Ejer selv en Mitsubishi Lancer fra 92 med 340.000 km på uret, den spinder som en mis.. :D
Billede
Brugeravatar

Reputation point: 20

Geografisk sted: Høvelte, Birkerød, Nordsjælland, Sjælland, Danmark.

Træner her: Atletklubben Jyden
Løgstør Motionscenter

Styrkeliste
- Squat: 160.00
- Dødløft: 170.00

vælg en huyndai accent self!!!

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 130.00

Kører selv i en ny Toyota Aygo.. fin lille bil.. utrolig billig i drift.. :) Men den kan du desværre ikke få for 20kg. Jeg er helt enig med de andre i, at du bør købe japansk.. suzuki, honda, toyota mm. :D Aldrig fransk, har jeg fået af vide :)
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00

Du skal også huske at forsikring ALTID er dyrere om året, når du ikke har haft kørekort i ret lang tid.
TRÆN HÅRDT!
Brugeravatar

Køb japansk.. Så er det faktisk mere eller mindre underordnet hvad du køber i den prisklasse. Til den pris vil der altid være chance for at købe katten i sækken, eller som minimum en hvor der vil være lidt løbende udgifter.
Men du kan jo kigge på en ny Aygo eller lign. 20000 er vel nok til udbetaling og så tager det ikke lang tid at betale sådan en bil af.. Ved godt det er lidt øv at låne.. Men så er det nyt. Og en bil til 100000 hvor du lægger de første 20000 ved start tager ikke lang tid at betale af hvis man har bare en smule indkomst.

Garik skrev:Ja, man ved altid, hvor man har en Polo, men 10 år gamle billig er sjældent billige i drift - VW eller ej.

Har selv en Polo fra 2000, kørt 182.000km. I skrivende stund har jeg lige fyret 5.000,- af for at få skiftet fjedre og toplejer i forhjulene. Sidste år røg starteren en tur. Tændrørene blev skiftet og så videre.

Men derfor er det nu stadig en god bil. Pas dog på med især den sidste, du har linket til - den har kørt farlig langt! Tandremmen er tilsyneladende skiftet for 138.000km siden, det lyder af alt for meget.

Hvad snakker du om? Læs dog annoncen igennem før du begynder at sidde og kritisere bilen. Der er netop lagt ny motor i den, som KUN har gået 138.000 km, hvilket jo faktisk er ingenting. Tandremmen er skiftet ved de 138.000.
Jeg hælder mest til den sidste der, synes at det lyder meget fornuftigt til prisen. VW er driftssikre og billige i spareparts :)

Geografisk sted: Odense C

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00

Ole G Larsen skrev:
Garik skrev:Ja, man ved altid, hvor man har en Polo, men 10 år gamle billig er sjældent billige i drift - VW eller ej.

Hvad snakker du om? Læs dog annoncen igennem før du begynder at sidde og kritisere bilen. Der er netop lagt ny motor i den, som KUN har gået 138.000 km, hvilket jo faktisk er ingenting. Tandremmen er skiftet ved de 138.000.
Jeg hælder mest til den sidste der, synes at det lyder meget fornuftigt til prisen. VW er driftssikre og billige i spareparts :)

Du skal aldrig købe en bil hvor der er lagt ny motor i. Det kan kun give problemer på et tidspunkt.
Billede
Brugeravatar

Reputation point: 20

Geografisk sted: Høvelte, Birkerød, Nordsjælland, Sjælland, Danmark.

Træner her: Atletklubben Jyden
Løgstør Motionscenter

Styrkeliste
- Dødløft: 170.00

KongJens skrev:
Ole G Larsen skrev:

Du skal aldrig købe en bil hvor der er lagt ny motor i. Det kan kun give problemer på et tidspunkt.

Uddyb venligst dette svar, da jeg godt kunne tænke mig at vide, hvorfor du mener, at dette kun kan give problemer.

Geografisk sted: Odense C

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00

Folk der siger japansk er der noget der duer, ved da virkelig intet om biler! Absolut intet! Kvalitetsbiler kommer fra Tyskland og Sverige! Japan laver kun papkassebiler, der ikke holder en skid. Så tag du bare og gå efter Folkevognen.
Min styrkeliste er all raw.

"There will always be a sore spot. If you wait till you feel good with no aches or pains to train, you will never be here." - John Broz
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers

Træner her: AK Frem

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 225.00

Ole G Larsen skrev:
KongJens skrev:
Ole G Larsen skrev:

Uddyb venligst dette svar, da jeg godt kunne tænke mig at vide, hvorfor du mener, at dette kun kan give problemer.

Vil jeg også godt have uddybet faktisk. For mig lyder det da enormt positivt den har fået ny motor og tandrem :shock:

5teensig skrev:Folk der siger japansk er der noget der duer, ved da virkelig intet om biler! Absolut intet! Kvalitetsbiler kommer fra Tyskland og Sverige! Japan laver kun papkassebiler, der ikke holder en skid. Så tag du bare og gå efter Folkevognen.

Slap nu af. Både Japan, Tyskland og sverige har alle lavet gode biler. Dette betyder ikke at alle mærker fra de nævnte lande producerer gode biler.

Jeg ville holde mig fra en polo der er gået mere end 100.000 km. Det er skam en fin bil, men den er ikke designet til at skulle køre i evigheder.

Toyota´en er efter min mening en fin bil, men har tendens til rust. Det samme gælder poloen når de når en hvis alder. Dette er typisk for mindre "billig"-producerede biler.

Hvis jeg var dig ville jeg i stedet kigge efter en golf 3. De kan altså klare flere km. Der får du altså lidt mere bil for pengene. Men uanset hvilken bil du finder i prisklassen, så vær på udkig efter rust.

Evt.
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/vw/golf/18-cl-movie/630907 (km=???)
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/vw/golf/18-cl/627672
Alkohol løser ingen problemer!.. Men alligevel, det gør mælk jo heller ik`...
Brugeravatar

Ville tage rollaen, det er en super bil til billige penge samt forsikring for den sags skyld.
Og langt færre toyotaer ruster i forhold til VW'er når vi snakker lidt op i årene ;)
Ville i hvertfald aldrig tage en Polo fremfor en Corolla, aldrig! Bare en skam det ikke er en 1.6 gsi fra 96, men pyt skidt, den ser fin ud! :)
Træning er ikke bare træning, det en livsstil.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00
- Squat: 75.00
- Dødløft: 100.00

har du overvejet en 1-2 år gammel lille bil? fordi at hvis du kan få forsikringen de næste 3-4 år til under 10k om året med kasko, såfremt det er et mærke der udbyder dette(ved suzuki gør blandt andet) og garanti på bilen + at den nok alligevel ikke går i stykker, og køre længere på literen. så kan det faktisk næsten tjene sig ind igen specielt grundet forsikringen.
Løft til DM RAW 2012, junior - 105:
Squat: 170kg
Bænkpres: 145kg - Danmarks rekord '12
Dødløft: 195kg

Startet træning efter et lille års pause.
DM RAW '14 vi ses!
Brugeravatar

Geografisk sted: langeskov

Træner her: OBBC

Styrkeliste
- Bænkpres: 107.50
- Squat: 140.00
- Dødløft: 165.00

Inde på GF' s hjemmeside beregnede jeg en ansvarsforsikring til 9000 om året, med toyotaen fx. Så forsikring er til at klare :)

Køb dig en Peugeot 106, den er billig i drift og OK billig forsikring. :)
Brugeravatar

Ved brugtbils-køb i den prisklasse synes jeg ikke man skal fokusere så meget på mærke og kilometer, men mere på om den ser velholdt ud. En Polo kan sagtens være mere smadret end en citroen af samme årgang.

Har den haft mange ejere?
Har den fået supplerende rustbeskyttelse? (vigtigt)
Er der tegn på et "sminket lig", fx. er der malet på karossen, drypper den af våd tectyl enkelte steder i undervognen, osv. osv.. Man får jo en meget god fornemmelse af sælger når man handler privat, hvilket jeg synes er ret vigtigt.

Alle biler har svage punkter, men alle mærker har også en entutiastklub der ved ALT.
Forhør dig evt der om eventuelle tjekpunkter på lige den model du skal ud at se på.

Bare lige et par tanker..

Reputation point: 5

www.mandagsbil.dk

Har kun et at sige, hold dig fra polo gearkasserne går til, bare tag en enkelt google søgning og du vil finde svar.

Geografisk sted: Hjørring

Træner her: Hjørring Helsestudie
Hobro Helse Sport
Sportshøjskolen

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 232.00
- Dødløft: 232.00

Jeg vil sige at alle 3 biler er ganske fornuftige. Både drift- og forsikringsmæssigt. Jeg er selv ejer af en Polo coupé og den fejler absolut intet. Den er fra 1994 og er selvfølgelig lidt ældre end 6n'eren du har haft kigget på. Men i de 2 år jeg nu har haft min Polo, har jeg ikke ofret penge på andet end sliddele og olie. Rust er heller ikke det store problem i vw, selvfølgelig forudsat den er undervognsbehandlet.

Desuden er Polos reserveldels indeks relativt lavt, så forvent ikke tårnhøje værkstedregninger.

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Dødløft: 180.00

tr03ls skrev:Køb dig en Peugeot 106, den er billig i drift og OK billig forsikring. :)

+1 :)
Brugeravatar

Jeg vil dog holde mig fra Poloen der har fået skiftet motor. Det kunne tyde på at den har været kørt hårdt og derfor også har andre skjulte skader.

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Dødløft: 180.00

Tag corollaen, hilsen Automekaniker-Centopani
Brugeravatar

Geografisk sted: Silkeborg

tr03ls skrev:Køb dig en Peugeot 106, den er billig i drift og OK billig forsikring. :)

Men du går også lidt for nemt i stykker. Trust me, jeg er ude hos et Peugoet værksted en gang om ugen :)
Jack S. Jonathanson: SUNDHED og FISSEFORM?! Hva fuck snakker du om?! Jeg træner for at blive en freak!
Brugeravatar

Geografisk sted: Nakskov

Træner her: Fitness Center Wing Tsun Do

jonathanson skrev:

Men du går også lidt for nemt i stykker. Trust me, jeg er ude hos et Peugoet værksted en gang om ugen :)

Jeg havde min i to år, og skiftede kun bremser, kobling og en drivaksel, og det var en 1992, 1,4 jeg havde, så det synes jeg ikke var galt, cirka 1500 kr i reservedele. Og udover syns tjekket, kostede jeg 100 kr, for at få den gennem syn :)
Brugeravatar

madsbach88 skrev:
jonathanson skrev:

Jeg havde min i to år, og skiftede kun bremser, kobling og en drivaksel, og det var en 1992, 1,4 jeg havde, så det synes jeg ikke var galt, cirka 1500 kr i reservedele. Og udover syns tjekket, kostede jeg 100 kr i den, for at få den gennem syn :)
Brugeravatar

Italien laver da oså gode biler, men det er jo også i en noget anden prisklasse :wink: =P~
Statistik er som et miniskørt, det giver gode ideer, men skjuler det vigtigste.

Nu har jeg kun med tyske biler at gøre, men jeg kan komme med mit besyv.

Den blå polo mangler servicebog, dvs. du ved faktisk ikke hvad du får og om den har fået de tjek den skal have. Ellers har de andre været inde på de samme ting jeg bider mærke i.

Den anden plo ville jeg nok kigge efter hos en privat, priserne får som regel altid et ryk opad hos en forhandler. Bare sådan en lille ting som der står ikke-ryger, er ikke ensbetydende med, at der aldrig har været ryger ejer på den. De kan deres trick forhandlere;)

Toyota ville jeg også se om jeg kunne finde hos en privat, eller se hvad du kunne presse den ned i, ligesom med poloen. Du vil muligvis også kunne få den billigste forsikring på denne.

Tag ud og prøv dem ad og få svar på de spg. der ikke står noget om i annoncerne.
Fisker Performance
Brugeravatar

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 72 gæster