Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

TheFatboy skrev:Jeg har også forstået det på samme måde. I skullcrushers arbejder det laterale hoved mest, hvor fransk pres bedre aktiverer det lange hoved.

-MP- skrev:TheFatboy skrev:Jeg har også forstået det på samme måde. I skullcrushers arbejder det laterale hoved mest, hvor fransk pres bedre aktiverer det lange hoved.
Hvilket hoved er hvilket så? Det lange, er det ydersiden, eller indersiden på armen?

Moody skrev:fransk press kan foretages stående, siddende, liggende og normalt sænkes stangen til bag ved hovedet, hvorimod skullcrusher som du nævner sænkes til panden, liggende

Tah Bomber skrev:Nick9000 har spurgt om det samme, jeg mener at Incognito (som har lavet programmet) sagde at ifølge ham var fransk pres det vi kalder OH triceps extension, men PB Incognito

Tah Bomber skrev:Nick9000 har spurgt om det samme, jeg mener at Incognito (som har lavet programmet) sagde at ifølge ham var fransk pres det vi kalder OH triceps extension, men PB Incognito

Nick9000 skrev:Tah Bomber skrev:Nick9000 har spurgt om det samme, jeg mener at Incognito (som har lavet programmet) sagde at ifølge ham var fransk pres det vi kalder OH triceps extension, men PB Incognito
Det er næsten rigtigt. Ifølge incognito er skullcrushers siddende OH extensions, hvorimod fransk pres er liggende triceps extensions - og derfor køres det således i programmet

Tah Bomber skrev:Nick9000 skrev:Tah Bomber skrev:Nick9000 har spurgt om det samme, jeg mener at Incognito (som har lavet programmet) sagde at ifølge ham var fransk pres det vi kalder OH triceps extension, men PB Incognito
Det er næsten rigtigt. Ifølge incognito er skullcrushers siddende OH extensions, hvorimod fransk pres er liggende triceps extensions - og derfor køres det således i programmet
So close

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster