Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

toto_G4M3R skrev:har bare problemer med at holde lænden 100% når jeg går atg. prøver lidt mindre dybt

Blackmoore skrev:noget andet.. jeg ved godt det kan vær en bitch at lære, men VL greb er vejen frem

sila0079 skrev:Blackmoore skrev:noget andet.. jeg ved godt det kan vær en bitch at lære, men VL greb er vejen frem
Kan man få den uddybet? Jeg bruger krydsgreb - går ud fra at VL greb er den "normale" måde? Altså hvor du holder der mere eller mindre som udgangsstilling til militarypresses? Hvis det er korrekt forstået, så uddyb lige fordelene ved den ene frem for den anden,

A Menace To Chicken skrev:Personligt bruger jeg krydsgreb, det falder mig mere naturligt. Om det ene er bedre end det andet skal jeg ikke kunne sige, i sidste ende er det vist mest af alt et spørgsmål om temperament. Jeg har dog aldrig oplevet at ryg eller skuldre koksede ud før benene.

A Menace To Chicken skrev:Personligt bruger jeg krydsgreb, det falder mig mere naturligt. Om det ene er bedre end det andet skal jeg ikke kunne sige, i sidste ende er det vist mest af alt et spørgsmål om temperament. Jeg har dog aldrig oplevet at ryg eller skuldre koksede ud før benene.

8800 skrev:A Menace To Chicken skrev:Personligt bruger jeg krydsgreb, det falder mig mere naturligt. Om det ene er bedre end det andet skal jeg ikke kunne sige, i sidste ende er det vist mest af alt et spørgsmål om temperament. Jeg har dog aldrig oplevet at ryg eller skuldre koksede ud før benene.
Efter +15 reps i et set føler jeg spændinger i øvre ryg, men jeg døjer med det i forvejen, så ved ikke det vil være for "normale" personer. Jeg kan ikke lave VL-greb. Personligt tror jeg det er pga. mega store guns - mere realistisk er det nok, at jeg er en ufleksibel hat![]()
Tror nu krydsgreb kan fungere udemærket så lang tid man får masser af luft i brystet og ikke taber albuerne

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster