Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Skinkelyn94 skrev:Med ordentlige racks og bænke mm.?

Skinkelyn94 skrev:Med ordentlige racks og bænke mm.?

PTCJ skrev:Skinkelyn94 skrev:Med ordentlige racks og bænke mm.?
Kom i Performance Gym Aarhus hvor vi har Eleiko, Hammer Strength, Life Fitness og alt hvad du kunne tænke dig - Vi har gratis oprettelse i August mdr.
/CJ

Derunderon skrev:PTCJ skrev:Skinkelyn94 skrev:Med ordentlige racks og bænke mm.?
Kom i Performance Gym Aarhus hvor vi har Eleiko, Hammer Strength, Life Fitness og alt hvad du kunne tænke dig - Vi har gratis oprettelse i August mdr.
/CJ
Jeg troede egentlig I havde lukket for nye medlemmer ?
Det er da ikke særlig lang tid siden jeg læste, at der kun var plads til 5-10 medlemmer mere, eller husker jeg forkert ?

PTCJ skrev:Skinkelyn94 skrev:Med ordentlige racks og bænke mm.?
/CJ

Skinkelyn94 skrev:PTCJ skrev:Skinkelyn94 skrev:Med ordentlige racks og bænke mm.?
/CJ
Nice, det ligger kun 15 min på cykel fra, hvor jeg bor. Hvor meget koster det pr. måned?

PTCJ skrev:Skinkelyn94 skrev:PTCJ skrev:Skinkelyn94 skrev:Med ordentlige racks og bænke mm.?
/CJ
Nice, det ligger kun 15 min på cykel fra, hvor jeg bor. Hvor meget koster det pr. måned?
Oprettelse: 250 kr. (Gratis i August mdr)
Studerende: 300 kr.
Almindelig: 350 kr.
Første prøvetime er altid gratis, så kig ned og se stedet.
http://www.facebook.com/performancegymaarhus

Skinkelyn94 skrev:PTCJ skrev:Skinkelyn94 skrev:PTCJ skrev:Skinkelyn94 skrev:Med ordentlige racks og bænke mm.?
/CJ
Jeg kommer forbi! Hvor mange pladser er der tilbage?

PTCJ skrev:Skinkelyn94 skrev:PTCJ skrev:Skinkelyn94 skrev:PTCJ skrev:Skinkelyn94 skrev:Med ordentlige racks og bænke mm.?
/CJ
Jeg kommer forbi! Hvor mange pladser er der tilbage?
59

Kromann skrev:Vælg for for Guds skyld PG eller én af SL-klubberne, hvis du tager din træning seriøst.

Lau skrev:Kromann skrev:Vælg for for Guds skyld PG eller én af SL-klubberne, hvis du tager din træning seriøst.
Hvorfor? Træningen er vel så seriøs, som du selv gør den til? Den bliver vil ikke automatisk mere seriøs bare fordi du vælger en SL-klub?

Kromann skrev:Lau skrev:Kromann skrev:Vælg for for Guds skyld PG eller én af SL-klubberne, hvis du tager din træning seriøst.
Hvorfor? Træningen er vel så seriøs, som du selv gør den til? Den bliver vil ikke automatisk mere seriøs bare fordi du vælger en SL-klub?
Det skal jeg fortælle dig.
Det afhænger først og fremmest af pågældendes mål og ønsker. Hvis vedkommende ønsker at stille op i SL, er det rimelig åbenlyst. Men SL-klubber er også et fantastisk sted at komme for folk, som ikke nødvendigvis stiller op i SL. Dette skyldes flere årsager.
For det første er udstyret i en SL-klub altid top kvalitet. Det er sjældent, der er en masse legextensions og preacher curl-maskiner, men det er sådan set heller ikke nødvendigt for langt, langt de fleste. Det vigtige udstyr derimod, som bænke, stænger, squat racks, mv, er tip top. Dette kan man stille over for udstyret i f.eks. FW, hvor udstyret hovedsageligt består af ét stort plastikhelvede med upræcise, ukalibrerede, ubrugelige vægte og maskiner.
Dernæst er mentaliteten og det generelle niveau i en SL-klub LANGT højere end i fitnesscentrene. Du slipper for douche bags, der træner 4 sæt gunz og går hjem, og som quarter squatter og gør bænkpres til en træk-øvelse for spotteren. Alle i en SL-klub træner fornuftigt ift teknik, progression, osv. Det smitter af, når alle omkring dig er dygtige og gør tingene ordentligt. Det kan det modsatte også gøre. Derfor er der i en SL-klub et miljø, som er meget mere optimalt for ens træning.
Desuden har duu altid mulighed for at få kvalificeret hjælp til alt fra træning til kost, hvilket du igen ikke har i et fitnesscenter, hvis instruktører er komplet inkompetente.
Det samme, som jeg siger om SL-klubberne, kan sådan set siges om PG, der dog på en række punkter har nogle lidt andre prioriteringer end SL-klubberne.

Lau skrev:Men kan sagtens se din pointe mht miljø og atmosfære osv. Kunne være man lige skulle prøve at tage et kig forbi PG

Lau skrev:Nu træner jeg også hovedsageligt i FW fordi det ligger omkring 100 meter fra mig, hvilket er let og dejligt. Men hvis du kigger på de billeder Chayen har smidt op af det udstyr der er. Kan jeg ikke gennemskue, hvad der er galt med det, så det må du med glæde gerne uddybe nærmere. Der er 3 af den øverste squat rack og 2 af dem på det andet billede (det er fra centeret kan jeg se) derudover er der 2 af hver de bænke der er linket. Ellers er der også incline bænk, decline bænk, hvis man har lyst til at køre med BB istedet for DB. Er kun lige og lige begyndt på at køre leg curls, som er den eneste cabel øvelse jeg har trænet derhenne..
Men kan sagtens se din pointe mht miljø og atmosfære osv. Kunne være man lige skulle prøve at tage et kig forbi PG

PTCJ skrev:Lau skrev:Men kan sagtens se din pointe mht miljø og atmosfære osv. Kunne være man lige skulle prøve at tage et kig forbi PG
Kom forbi og se PG, så skal jeg med glæde vise dig forskellen på kvalitet og kvantitet

Lau skrev:PTCJ skrev:Lau skrev:Men kan sagtens se din pointe mht miljø og atmosfære osv. Kunne være man lige skulle prøve at tage et kig forbi PG
Kom forbi og se PG, så skal jeg med glæde vise dig forskellen på kvalitet og kvantitet
Haha, potentiale for kunder, så er der gang i salgstalen xD Kommer nok en smut forbi på fredag til legday

Lau skrev:Kromann skrev:Lau skrev:Kromann skrev:Vælg for for Guds skyld PG eller én af SL-klubberne, hvis du tager din træning seriøst.
Det skal jeg fortælle dig.
Det afhænger først og fremmest af pågældendes mål og ønsker. Hvis vedkommende ønsker at stille op i SL, er det rimelig åbenlyst. Men SL-klubber er også et fantastisk sted at komme for folk, som ikke nødvendigvis stiller op i SL. Dette skyldes flere årsager.
For det første er udstyret i en SL-klub altid top kvalitet. Det er sjældent, der er en masse legextensions og preacher curl-maskiner, men det er sådan set heller ikke nødvendigt for langt, langt de fleste. Det vigtige udstyr derimod, som bænke, stænger, squat racks, mv, er tip top. Dette kan man stille over for udstyret i f.eks. FW, hvor udstyret hovedsageligt består af ét stort plastikhelvede med upræcise, ukalibrerede, ubrugelige vægte og maskiner.
Dernæst er mentaliteten og det generelle niveau i en SL-klub LANGT højere end i fitnesscentrene. Du slipper for douche bags, der træner 4 sæt gunz og går hjem, og som quarter squatter og gør bænkpres til en træk-øvelse for spotteren. Alle i en SL-klub træner fornuftigt ift teknik, progression, osv. Det smitter af, når alle omkring dig er dygtige og gør tingene ordentligt. Det kan det modsatte også gøre. Derfor er der i en SL-klub et miljø, som er meget mere optimalt for ens træning.
Desuden har duu altid mulighed for at få kvalificeret hjælp til alt fra træning til kost, hvilket du igen ikke har i et fitnesscenter, hvis instruktører er komplet inkompetente.
Det samme, som jeg siger om SL-klubberne, kan sådan set siges om PG, der dog på en række punkter har nogle lidt andre prioriteringer end SL-klubberne.
Nu træner jeg også hovedsageligt i FW fordi det ligger omkring 100 meter fra mig, hvilket er let og dejligt. Men hvis du kigger på de billeder Chayen har smidt op af det udstyr der er. Kan jeg ikke gennemskue, hvad der er galt med det, så det må du med glæde gerne uddybe nærmere. Der er 3 af den øverste squat rack og 2 af dem på det andet billede (det er fra centeret kan jeg se) derudover er der 2 af hver de bænke der er linket. Ellers er der også incline bænk, decline bænk, hvis man har lyst til at køre med BB istedet for DB. Er kun lige og lige begyndt på at køre leg curls, som er den eneste cabel øvelse jeg har trænet derhenne..
Men kan sagtens se din pointe mht miljø og atmosfære osv. Kunne være man lige skulle prøve at tage et kig forbi PG

Kromann skrev:Jeg forstår. Det ligger tæt på, det er nemt, og det er billigt. Det sender mig dog et klart signal om at du A) enten aldrig har trænet et sted med kvaliteten i top, eller B) at du simpelthen ikke går nok op i din træning til at ville træne et bedre sted, som så vil ligge lidt længere væk og koste lidt mere.
Du får indiskutabelt langt mere kvalitet i PG eller en SL-klub end i FW. End of story. Det skal man dog lige opdage og forstå det essentielle i, før man forstår mine pointer til fulde
Og tak for svarende, selvom jeg ikke er ophavsmanden til denne tråd 

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster