Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69545 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Krestnk skrev:Jeg kan ikke se leg extensions

Marcus skrev:Jeg syntes at din volume er en anelse lav i forhold til det er 3-split. Specielt din ben dag syntes jeg der mangler noget.

olesenkk skrev:Hmm ja det er måske lidt tamt, men sat hurtigt sammen ;) .
well flere sæt eller flere øvelser?
self den med military er bare en fejl, self bænk først ;)

JannikB skrev:olesenkk skrev:Hmm ja det er måske lidt tamt, men sat hurtigt sammen ;) .
well flere sæt eller flere øvelser?
self den med military er bare en fejl, self bænk først ;)
En del flere sæt

Marcus skrev:Nok mere noget i stil med 5x5 i de store og 4x10 i de andre

Jalle skrev:Jeg ville køre den sådan her:
DAG1: Legs
Squat 5x5 reps
Leg Press 3x 8-10 reps
Leg Curl 3x 8-10 reps
Leg Extensions 2x15-20
Calf Raises 4x15-20

Vandhave skrev:Hej gutter!
Ville dette program også funke for en med ikke så meget trænings erfaring, f.eks. 1,5 år?

Poliquin skrev:Jalle skrev:Jeg ville køre den sådan her:
Squat 5x5 reps
Leg Press 3x 8-10 reps
Leg Curl 3x 8-10 reps
Leg Extensions 2x15-20
Calf Raises 4x15-20
10 sæt quads og 3 sæt hams? Det ville jeg virkelig ikke
Derudover er der os alt for stor forskel på dine pres og træk øvelser - 17 pres sæt mod 7 træk.

Nielsson skrev:Poliquin skrev:Jalle skrev:Jeg ville køre den sådan her:
Squat 5x5 reps
Leg Press 3x 8-10 reps
Leg Curl 3x 8-10 reps
Leg Extensions 2x15-20
Calf Raises 4x15-20
Derudover er der os alt for stor forskel på dine pres og træk øvelser - 17 pres sæt mod 7 træk.
10 sæt quads og 3 sæt hams? Jeg vil først lige slå fast at langt de fleste træner alt for meget quads i forhold til hams! Men afhængig af hvordan du laver dit squat kan det gå ligeså meget i hams som quads. Hvis du retter dig mere op og sætter stangen lidt højere oppe går squat i hvert fald ligeså meget i hams som quads, men jeg ved selvfølgelig ikke hvordan han laver dem. Benpres kan også laves så du bruger dine hams, selvom dine quads laver det meste af arbejdet. Men ja, hvis ikke dette er tilfældet er her alt for lidt hams, helt enig.
Der kunne fyres noget stiff legged deadlift ind, evt i stedet for leg extensions (eller bare oveni det andet).

Nielsson skrev:Poliquin skrev:Jalle skrev:Jeg ville køre den sådan her:
Squat 5x5 reps
Leg Press 3x 8-10 reps
Leg Curl 3x 8-10 reps
Leg Extensions 2x15-20
Calf Raises 4x15-20
10 sæt quads og 3 sæt hams? Jeg vil først lige slå fast at langt de fleste træner alt for meget quads i forhold til hams! Men afhængig af hvordan du laver dit squat kan det gå ligeså meget i hams som quads. Hvis du retter dig mere op og sætter stangen lidt højere oppe går squat i hvert fald ligeså meget i hams som quads, men jeg ved selvfølgelig ikke hvordan han laver dem. Benpres kan også laves så du bruger dine hams, selvom dine quads laver det meste af arbejdet. Men ja, hvis ikke dette er tilfældet er her alt for lidt hams, helt enig.
Der kunne fyres noget stiff legged deadlift ind, evt i stedet for leg extensions (eller bare oveni det andet).

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster