Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Ebbi-ztar skrev:Hej!
Efter en heftig diskussion på min tidligere tråd, som gik på træningsmetoden "G-flux", har jeg læst lidt artikler omkring denne måde at cutte på.
Jeg har dog et spørgsmål, når man kører G-flux, altså man spiser meget og dyrker meget motion - hvad består MEGET motion så af?
Så vidt jeg kan læse det skal man forbrænde flere kcal end man indtager, men hvordan måler man det?
Her tænker jeg på hvis man styrketræner, er der nogle skeamer osv. over hvor mange kcal man forbrænder ved styrketræning.
VH!

Ebbi-ztar skrev:Tak for svarene!
Men tænkte sådan mere på hvis man træner 3 gange om ugen og løber de andre dage mellem 30 og 60 minutter(og en dag hvor man holder pause) om det så er nok?

Ebbi-ztar skrev:Tak for svarene!
Men tænkte sådan mere på hvis man træner 3 gange om ugen og løber de andre dage mellem 30 og 60 minutter(og en dag hvor man holder pause) om det så er nok?

Jaspar skrev:Et pulsur kan give en nogenlunde estimering af kcal-forbrænding.

poul hansen skrev:Jaspar skrev:Et pulsur kan give en nogenlunde estimering af kcal-forbrænding.
Nej.
Der er alt alt for mange faktorer der kan spille ind. Michalsik lavede et forsøg for Børsens tillæg om tærning og livsstil og han fandt over 30% fejlmargen bare ved steady state cykel træning. Når man kigge rpå alle fejlkilderne og på den grundlæggende fysiologi bag pulsen og kcal forbrænding så er det også klart pusluret ikke kan bruges til kcal tælling.
Læs evt Randi Squash's gamle log der var her inde for at se hvor galt det kan gå.

SandyFrink skrev:poul hansen skrev:Jaspar skrev:Et pulsur kan give en nogenlunde estimering af kcal-forbrænding.
Nej.
Der er alt alt for mange faktorer der kan spille ind. Michalsik lavede et forsøg for Børsens tillæg om tærning og livsstil og han fandt over 30% fejlmargen bare ved steady state cykel træning. Når man kigge rpå alle fejlkilderne og på den grundlæggende fysiologi bag pulsen og kcal forbrænding så er det også klart pusluret ikke kan bruges til kcal tælling.
Læs evt Randi Squash's gamle log der var her inde for at se hvor galt det kan gå.
Hvad mener du, Poul, du mener ikke en pige forbrændte 3000 kcal i timen ved at dyrke squash?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster