Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Simon Jeremiassen skrev:Hey BB!
Jeg har efterhånden trænet i 3 år, hvor jeg havde gode fremskridt i de første 20 måneder, men har nået et nulpunkt nu her. Mit program fejler intet. Problemet findes i mit stofskifte er way for højt.
Kan i anbefale en special weight gainer?
Er blevet anbefalet nogen piller, der hedder M-Stak, er de lovlige nok? Og vil de give resultater?
Håber i vil hjælpe mig lidt!

Simon Jeremiassen skrev:Hey BB!
Jeg har efterhånden trænet i 3 år, hvor jeg havde gode fremskridt i de første 20 måneder, men har nået et nulpunkt nu her. Mit program fejler intet. Problemet findes i mit stofskifte er way for højt.
Kan i anbefale en special weight gainer?
Er blevet anbefalet nogen piller, der hedder M-Stak, er de lovlige nok? Og vil de give resultater?
Håber i vil hjælpe mig lidt!

Simon Jeremiassen skrev:Jeg træner i øjeblikket efter BB's HST program, hvilket jeg ikke synes så godt om.
Jeg spiser rigeligt, men sikkert ikke nok anyways:
Morgen: Havregryn
Mellem: Frugt
Middag: Pasta, Tun og rugbrøder
Eftermiddag: Grovbolle m hytteost eks
Mellem: Frugt og protein shake
Aften: Diverse sundt mad
Sen aften: Knækbrød, Yoghurt
Hvad vil i foreslå? Weightgainer, nyt program eller vil de førnævnte piller virke?

Simon Jeremiassen skrev:Jeg træner i øjeblikket efter BB's HST program, hvilket jeg ikke synes så godt om.
Jeg spiser rigeligt, men sikkert ikke nok anyways:
Morgen: Havregryn
Mellem: Frugt
Middag: Pasta, Tun og rugbrøder
Eftermiddag: Grovbolle m hytteost eks
Mellem: Frugt og protein shake
Aften: Diverse sundt mad
Sen aften: Knækbrød, Yoghurt
Hvad vil i foreslå? Weightgainer, nyt program eller vil de førnævnte piller virke?

Simon Jeremiassen skrev:
Men rent psykisk kan en form for kosttilskud vel godt hjælpe? Så igen, hvad er markedets bedste protein, weight gainer eller tilskud i pilleform?

the-QB skrev:Simon Jeremiassen skrev:
Men rent psykisk kan en form for kosttilskud vel godt hjælpe? Så igen, hvad er markedets bedste protein, weight gainer eller tilskud i pilleform?
Det kan rent psykisk være godt? den forstår jeg ikke helt

schulz skrev:the-QB skrev:Simon Jeremiassen skrev:
Tro kan flytte bjerge, hvis du tror du kan, så kan du ogsåIt's all in the head!

schulz skrev:the-QB skrev:Simon Jeremiassen skrev:

Simon Jeremiassen skrev:schulz skrev:the-QB skrev:Simon Jeremiassen skrev:
YEAH MAN!![]()
Men vil nu godt have et par gode bud på, hvad de førende produkter inden for Weight Gainer og protein pulver osv er?

Simon Jeremiassen skrev:De her kostprogrammer forvirrer mig gevaldigt. Man kan fyre alt på sin daglige liste, men det siger jo intet om, hvad der er sundt at spise osv. Så i realiteten kan man skrive alt muligt usundt på, der får ens kalorie tal højt op.
Vil hellere lytte til, hvad min mave siger og spise det jeg ved er godt.
Så hvad er godt? Tun, Makral, Frugt, Grøntsager, Protein Pasta og Ris, Mandler, Kylling og mælkeprodukter. Kan man tilføje mere til den liste?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 10 gæster