Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1688
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1686

Følg bodybuilding.dk på

Gamer du den?

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

PUA eller AFC?

PUA
5
45%
AFC
3
27%
Jeg gamer kun WoW
3
27%

Stemmer i alt : 11

Jeg læste The Game af Neil Strauss her i vinters, og må sige jeg synes det er en vildt fascinerende måde at gå til det at score damer, udstråle selvtillid og en masse andet sjov og spas, der bare gør byture, fester mv. en hel del mere interessante.

Af samme årsag synes jeg det kunne være lidt interessant at finde ud af, hvor mange er Jer andre, der også har læst den eller bare kender til feltet på anden vis? Har i hvert fald spottet et par stykker herinde, som nok godt ved hvad jeg snakker om.

Så kom med jeres inputs, gode råd, historier og erfaringer mv. Synes vi har manglet en mere generel tråd om at score, flirte osv., så udenforstående kunne jo også passende poste evt. problemer, spørgsmål, tips & tricks, sjove historier osv.

Erobringer er naturligvis også velkomne :mrgreen:
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 155.00
- Dødløft: 225.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Har stemt afc, selvom jeg nok burde ha' kunne stemme rAFC/på ubestemt tid..

Gider som nævnt ikke ret meget mere.. DD er min vej, når det kommer til at kommunikere, men ellers intet..

Reputation point: 0

hvad putan af AFC og PUA? :oops: ?
Er lost på hvad du snakker om må jeg sige.
Sidst rettet af S.K 7. maj 2007, 19:56, rettet i alt 1 gang.
"Det er ikke værd at dø for, men det er bestemt værd at vove livet for" - General K.G. Hillingsø
Månedens skribent: August 2007

Træner her: Bjørns Wrestling, Træningscentret
Sportshøjskolen
SPH GYM

Styrkeliste
- Bænkpres: 142.50
- Squat: 200.00
- Dødløft: 265.00

Jeg gamer kun WoW :D

Geografisk sted: aalborg

Kostplan: Ingen kostplan

S.K skrev:hvad putan af AFC og PUA? :oops: ?
Er lost på hvad du snakker om må jeg sige.

"The game", bruger du selvudvikling/scoreremedier udviklet af store PUAs, Pick up artists?

AFC = Average frustrated chump, en der aller får fjas
PUA = Har jeg fortalt
WoW = En måde at smide sit liv væk på :lol:

Når det kommer til at score og alt det der ræs, så har jeg tre grundprincipper.

- Gå aldrig efter hende som alle de andre vil have, hun er sandsynligvist bevidst om sin egen status som skønhedsgudinde, og nok rimelig umulig at score for almindelige dødelige (som mig)

- Køb aldrig nogensinde en drink til en pige (medmindre hun kan bevise at hun har fødselsdag eller sådan noget :) )

- Tag aldrig dem der danser superfrækt på dansegulvet. De er for det meste netop kun ude på at danse med vendinderne og give den gas (synes jeg ihvertfald jeg oplever mest :) ) (og hvad er det også for noget med piger der går i byen for at danse?...)

Og til jer af jer der går i gymnastiet/handsskolen/whatever, så udnyt jeres chance nu! De 3 år er 3 år hvor man vælter sig i damer (hvis man spiller sine kort rigtigt) :D
Brugeravatar

Styrkeliste
- Squat: 120.00
- Dødløft: 167.50

[quote="jamand"]- Gå aldrig efter hende som alle de andre vil have, hun er sandsynligvist bevidst om sin egen status som skønhedsgudinde, og nok rimelig umulig at score for almindelige dødelige (som mig)[/qoute]

Hvorfor skulle det være anderledes for dig end så mange andre, hvis du har de rigtige kort/skakbrikker at slå hende ud med?

[quote="jamand"]
- Køb aldrig nogensinde en drink til en pige (medmindre hun kan bevise at hun har fødselsdag eller sådan noget :) )[/qoute]

Enig

[quote="jamand"]
- Tag aldrig dem der danser superfrækt på dansegulvet. De er for det meste netop kun ude på at danse med vendinderne og give den gas (synes jeg ihvertfald jeg oplever mest :) ) (og hvad er det også for noget med piger der går i byen for at danse?...)
[/qoute]

Tror du misforstår, alle piger kan games, hvis det er det man vil, om de så er taget i byen for at finde et sted at dumpe den hundelort de har med, fra da de luftede hunden eller noget andet..

Gamer kun icy tower :D
Husk: Smerten er din eneste ven!

Vil du se hvordan en 16 åred knægt bliver rigtig stor, klik her http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=8637
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 86.00
- Dødløft: 140.00

Martin G skrev:...Tror du misforstår, alle piger kan games, hvis det er det man vil, om de så er taget i byen for at finde et sted at dumpe den hundelort de har med, fra da de luftede hunden eller noget andet..

Her forleden sad mig og en kammerat og hittede lidt på en lille hottie. Det vidste sig senere at hun ikke var helt så lille (25), og havde både mand og børn. Tror hun ville være svær at "game" :D

Men hvad betyder "game" egentlig helt præcis i den her betydning? For har ikke læst den omtalte bog (selvom den er blevet rykket højt op på min travle liste)...
Brugeravatar

Styrkeliste

jamand skrev:Her forleden sad mig og en kammerat og hittede lidt på en lille hottie. Det vidste sig senere at hun ikke var helt så lille (25), og havde både mand og børn. Tror hun ville være svær at "game" :D

Men hvad betyder "game" egentlig helt præcis i den her betydning? For har ikke læst den omtalte bog (selvom den er blevet rykket højt op på min travle liste)...

Næh, men om det vil være moralsk forsvarligt for dig som person er en helt anden sag.

Der er et princip der hedder: En kæreste er ikke en kæreste, hvis du tiltrækker hende mere..

Kvinder er villige til at være utro, hvis de finder en modpart, de mener er bedre egnet for dem end deres nuværrende partner..

Mænd er bare villige til at være utro med mangt og meget, ej selvfølgelig overdrevet.. :wink:

At der så ville skulle helt specielle kort på bordet er i mine øjne en korrekt observation..

Bogen "The game" er overvurderet i mine øjne, men et must, hvis man interesserer sig for det..
Kan nævne en eller to ting jeg hellere ville kigge nærmere på, men start du bare ved det fælles udgangspunkt folk nu engang har :)

Kontroversielle udtalelse er altid interessante, og at kvinder er dybt rationelle individer der hele tiden vælger hvad der har den største værdi for dem, må siges at være en ret inhuman tanke :) Om det er rigtigt eller forkert må vi hellere lade være med at diskutere, for så kan vi vist komme meget langt ud kan jeg mærke...
Brugeravatar

Styrkeliste

jamand skrev:Kontroversielle udtalelse er altid interessante, og at kvinder er dybt rationelle individer der hele tiden vælger hvad der har den største værdi for dem, må siges at være en ret inhuman tanke :) Om det er rigtigt eller forkert må vi hellere lade være med at diskutere, for så kan vi vist komme meget langt ud kan jeg mærke...

Læs bogen og du får en bedre indsigt i, hvordan jeg tænker og hvordan kvinder fungerer..

Princippet humant skal man ikke hænge sig meget i, hvis man vil forstå, hvad "the game" handler om, for så får man i hvert fald store problemer med at tage det til sig.
At betragte mennesket som et dyr er i mine øjne at foretrække i visse sammenhæng, da det faktisk er det der gi'r mest mening,fremfor det rationelle, hvilket der er mange beviser på ;)

Vil desuden foreslå en bog om mandepsykologi, ikke fordi jeg vil noget ondt, men mange startere det forkerte sted, med at ville forstå det modsatte køn først og ikke sit eget..

Jeg har været dybt involveret i det danske PU-community. Deltog i oktober i en artikel i nyhedavisen, og kort derefter en udsendelse i ungdomsprogrammet SVADA med "the game" som tema hvor jeg var i studiet og give mit besyv på sagen, kombineret med skjulte videooptagelser hvor jeg demonstrerede mine evner ved at samle to tøser op på gågaden i Aarhus og lade dem invitere mig på café straks derefter. Jeg har i grove træk studeret alt der er at studere om emnet, desuden har jeg erfaring som coach in-field. Nu er jeg kommet videre, og sarger ikke længere. Jeg bruger ikke teknikker eller quick fixes i min sociale samfærdsel, men er så ærlig og oprigtig som muligt - ikke at forveksle med at være kedelig. Det var en fase i mit liv som nu er overstået - den gav mig en masse god og brugbar erfaring og viden i bagagen, som jeg kan bruge resten af livet. Jeg deltager stadigvæk meget aktivt i debatter om emnet, primært for at hjælpe andre mennesker med at få et bedre liv.
Sidst rettet af Haurum 7. maj 2007, 20:29, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Dødløft: 170.00

Haurum skrev:Jeg har været dybt involveret i det danske PU-community. Deltog i oktober i en artikel i nyhedavisen, og kort derefter en udsendelse i ungdomsprogrammet SVADA med "the game" som tema hvor jeg var i studiet og give mit besyv på sagen, kombineret med skjulte videooptagelser hvor jeg demonstrerede mine evner ved at samle to tøser op på gågaden i Aarhus og lade dem invitere mig på café straks derefter. Jeg har i grove træk studeret alt der er at studere om emnet, desuden har jeg erfaring som instruktør in-field. Nu er jeg kommet videre, og sarger ikke længere. Jeg bruger ikke teknikker eller quick fixes i min sociale samfærdsel, men er så ærlig og oprigtig som muligt - ikke at forveksle med at være kedelig. Det var en fase i mit liv som nu er overstået - den gav mig en masse god og brugbar erfaring og viden i bagagen, som jeg kan bruge resten af livet.

OG dét er essensen af det hele. Højere livskvalitet. Ikke at skulle sarge (LÆS: score piger!)..

Er rAFC pt. men har udvilket mig meget siden jeg har læst en masse om emnet.

Læst følgende:
Mystery Methods
Carlos Xuma
David DeAngelo

Og en del andre. Meget spændende emne, men kræver en del tid til det praktiske, hvis man virkelig vil blive god. Jeg er teoretiker :P

Men har sat det på standby for tiden.
Arnold: What are you doing loui?
Loui: I'm training arnold!!!
Arnold: You are making too much noise!
Arnold: It must be as quiet as in a church!
Brugeravatar

Geografisk sted: Vejle

Træner her: Vejle Centret - Idrættens Hus

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00

Self. bruges det da stadig, men er ikke så aktiv som tidligere.. Det er ligesom bare blevet en del af min personlighed.. Men kommer nok på sporet igen senere..
Billede
What doesn't kill you makes you stronger..

Log - http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=8097
Brugeravatar
Månedens skribent: April 2007

Geografisk sted: Amager

Træner her: City Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (10)

Hvor kan man købe (eller anskaffe sig på anden vis) de omtalte bøger? :8

Du kan få nogle af dem på http://www.saxo.com
Arnold: What are you doing loui?
Loui: I'm training arnold!!!
Arnold: You are making too much noise!
Arnold: It must be as quiet as in a church!
Brugeravatar

Geografisk sted: Vejle

Træner her: Vejle Centret - Idrættens Hus

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00

Jeg har meget kort læst lidt om The Game og ellers på nogle fora på nettet - "score fora's/højere livskvalitet".
Og jeg må sige at jeg da har taget et par tricks der fra, men det er ikke meget. Jeg har altid været god til piger, men jeg er heller ikke i gamet pt., da jeg har en fast kæreste som jeg elsker.

Der er mange ting man bør ligge mærke til - specielt sanserne! Synssansen, følesansen etc.

Det kan være alt fra øjenkontakt, hvor længe man fx giver hånd, smilet, udtrykket etc.

Der står også en del gode ting i "Super Sex" af Tracey Coxx. - også en god bog forresten.

Geografisk sted: Esbjerg.

Styrkeliste
- Squat: 105.00

Til folk som har prøvet at bruge the game før, er det noget man kan bruge på folk som man i forvejen kender? For så skal jeg have det sjovt i weekenden :mrgreen:

chrizzle skrev:Til folk som har prøvet at bruge the game før, er det noget man kan bruge på folk som man i forvejen kender? For så skal jeg have det sjovt i weekenden :mrgreen:

Self. kan du det.. Og det er jo i bund og grund selvudvikling.. Meeeeen, mange tøser i det ganske land kender gamet alt for godt til at du kan bruge canned materiale derfra længere, medmindre du ikke er afc og kan afvæbne dem eller udnytte situationen til din fordel anyway.. :wink:
Billede
What doesn't kill you makes you stronger..

Log - http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.php?t=8097
Brugeravatar
Månedens skribent: April 2007

Geografisk sted: Amager

Træner her: City Fitness

Styrkeliste
- Squat: 130.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (10)

sniper skrev:
chrizzle skrev:Til folk som har prøvet at bruge the game før, er det noget man kan bruge på folk som man i forvejen kender? For så skal jeg have det sjovt i weekenden :mrgreen:

Self. kan du det.. Og det er jo i bund og grund selvudvikling.. Meeeeen, mange tøser i det ganske land kender gamet alt for godt til at du kan bruge canned materiale derfra længere, medmindre du ikke er afc og kan afvæbne dem eller udnytte situationen til din fordel anyway.. :wink:

Det er bare at bruge sin sine sanser til at spille dem et puds. Og husk, underbevidstheden spiller også ind for dig.

"bare".

Geografisk sted: Esbjerg.

Styrkeliste
- Squat: 105.00

Tilbage til Off topic

Brugere online