Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1120
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1118

Følg bodybuilding.dk på

giv din anmeldelse af goerge turners 10x10

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

hej er igang med george turners program og er i min 3 uge og syntes det skrider frem var på et tidspungt for 3 måneder siden meget syg og tabte 5 kg på en uge og det tog tid før jeg ku træne igen..
meeen har startet hårdt op og vejer nu det samme (71kg) og håber af komme op på 78-80 inden aug som jeg ellers havde droppet tanken om :dance: men nu jeg så igang med det her program og ku være spændene af høre stats fra andre der har brugt dette program. Hvor meget de er vokset og hvad med styrken ? og om de syntes det er værd af køre flere gange efter hinanden? :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

jeg har kørt de 4 første uger af programmet , og man bliver virkelig træt af det :) er stoppet med det efter de 4 uger, men det gav da lidt.. bare ikke særlig spændende med 10x10 af samme øvelse :/

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 130.00

Kostplan: Vis kostplan

Flyttet
Thomas Bay
Idrætsfysioterapeut og fysisk træner
Indehaver af Sport112.dk, FysioDanmark Holstebro og FysioDanmark Videbæk
Brugeravatar
Månedens skribent: Februar 2007 Månedens skribent: Marts 2007

Reputation point: 25

Geografisk sted: Holstebro

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 200.00
- Dødløft: 250.00

Logbog: Vis logbog

hvor hen kan ikke finde det :b

d-a-t-c skrev:hvor hen kan ikke finde det :b

Hvad mener du ? Dit topic er blevet flyttet fordi du havde postet i et forkert rum. Og siden du poster i det har du vel fundet det
En blind viking med influenza kan smadre omkring 850 vegetarer
Billede
Bodyman,Bodylab
Brugeravatar

Reputation point: 650

Geografisk sted: Hvidovre

Træner her: Workout & Fitness club

Galleri: Vis galleri (18)

d-a-t-c skrev:hvor hen kan ikke finde det :b

:D :D :D :D :D :mrgreen:

dét reddede lige min morgen :D
Deal with it..
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense

Styrkeliste
- Bænkpres: 155.00
- Squat: 270.00
- Dødløft: 270.00

Galleri: Vis galleri (1)

Er selv igang med de sidste dage.

Synes det var super fedt i starten, og synes da også jeg har fået lidt mere muskel på kroppen. Specielt mine skuldre som haltede lidt bagud..

Dog synes jeg også det er blevet alt for kedeligt, og langtrukket. Jeg har kørt det i 8 uger her om lidt. Glæder mig bare til at kunne komme igang med et alm. 2-split igen, og komme op og røre lidt ved de tunge kilo igen :D Og at få trænet lidt mere end 2,3 og 4 øvelser af gangen.

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

super godt program der får en til at huske en gang imellem at træde tilbage og huske back to basics reglerne.
en af mine favoritter.
dedikation, motivation, inspiration.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: viborg

Træner her: DIT Studie
Falkevejens Motionscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 168.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 260.00

Galleri: Vis galleri (4)

haha arhh sorry er ikke så spids til det der indlæg på nettet men er med nu :D

okay jeg syntes det er fint nok jeg forsøgeer som man skal at forøge vægten stille og roligt fra gang til gang og det køre fint nok indtil videre :)

illisher okay fedt at du holder programmet så har man sig jo også noget af glæde sig til og jeg glæder mig også til af se hvad jeg kan tage bagefter og til de tunge løft.. men kan du ikke smide lidt stats op hvad du fik ud af programmeet i cm`? altså arme osv ;) ...

syntes jeg får min arm pumpet totalt op på arm dagen og det virkelig noget der kan mærkes :) mine arme er ligeså store som før jeg blev meget syg og det rigtig godt så nu jeg spændt på de siste 4 uger om det gir 1cm eller hvor meget man nu kan være heldig af gaine... mit bryst og ben ved jeg ikke helt om er større ind før, jeg vejer jo det samme som før jeg var syg nu og kan ikke helt huske hvad jeg målte der men glæder mig til jeg er færdig :)

har faktisk ingens stats.. desværre.. burde jeg nok, så jeg bedre kan følge fremgangen.. Så kan ikke sige hvor meget jeg er vokset, eller om jeg kan løfte tungere end før.
ja armene bliver totalt pumpede.. De første par gange var huden virkelig spændt rundt om overarmen :D

hvis du slutter af med gode resultater vil du sikkert også kunne lide http://www.tmuscle.com/free_online_arti ... e_training

Læs artiklen engang.. var lidt ked af jeg først fandt den artikkel efter jeg var gået igang med GT10x10 da jeg hellere ville have kørt det.. Der er lidt mere variation i. Og tankerne bag er også rigtig interesante.. Læs det engang, du vil sikkert synes det lyder super fedt.

Geografisk sted: Frederikssund

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 125.00
- Dødløft: 145.00

Jeg har personligt haft vildt gode gains med det! Jeg fandt ud af da jeg kørte styrkeprogrammere voksede jeg betydeligt og så tænkte jeg at jeg ville prøve noget af det samme, altså høj volume og få øvelser. Jeg satte frekvensen lidt op så jeg fik kroppen igennem 2 gange om ugen og så 1 hvile dag, det ville jeg dog ikke anbefale hvis du er nybegynder.

+ Det pump det gir er konge. :king:
Jeg synes dog også programmet blev kedeligt på sigt.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00

Illisher skrev:har faktisk ingens stats.. desværre.. burde jeg nok, så jeg bedre kan følge fremgangen.. Så kan ikke sige hvor meget jeg er vokset, eller om jeg kan løfte tungere end før.
ja armene bliver totalt pumpede.. De første par gange var huden virkelig spændt rundt om overarmen :D

hvis du slutter af med gode resultater vil du sikkert også kunne lide http://www.tmuscle.com/free_online_arti ... e_training

Læs artiklen engang.. var lidt ked af jeg først fandt den artikkel efter jeg var gået igang med GT10x10 da jeg hellere ville have kørt det.. Der er lidt mere variation i. Og tankerne bag er også rigtig interesante.. Læs det engang, du vil sikkert synes det lyder super fedt.

det program har jeg faktisk kørt lidt af da jeg var nybegynder, men kan sku ikke huske meget af det :D
er det 3 forskellige øvelser i en muskel af 3 sæt og så til sist en basic ?

syntes os jeg gainer godt indtil videre da:)!

Er netop i slutning af min 6 uge i GT10x10 programmet, og jeg er nået til det punkt hvor det begynder at blive KEDELIGt som nogen andre også har pointeret! Dog er det et killer program, og det har virkelig givet noget.. Dog ville det ikke gøre mig noget hvis det kunne blive lavet om til et 2 splitsprogram istedet så man kunne holde weekend i weekenden og fyrre den af i hverdagen..

Jeg startede med den fordi jeg skulle skrive Trænings Projekt (3 år på Gym, Idræt B niveau) så har fulgt op med Vægt, volumen, og sågar blodtryk og puls - Kan kun sige at det har gået den rigtige vej, er steget i vægt og har tilmed vokset i omkreds både om brystet, armene, og mine ben som altid har været rimelig meget bagud er kommet stærkt igen.. (Det er dog svært at give et nøjagtigt tal på målene, da et målebånd ikke er så pisse præcist da man ikke altid kan gøre det præcis det samme sted, og så det ok svært at gøre alene :-D) men har da vokset næsten en halv centimeter på benene mens armene er et par milimeter større... Dog skal jeg ikke kunne sige de ikke voksede da jeg trænede mit eget 2 split program <.>

Styrkeliste
- Bænkpres: 104.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 110.00

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 28 gæster